Wysłany: Pon Paź 06, 2008 21:04 bmw e46 330d opinie
witam
jakis czas temu wpadł mi w oko taki model a ze mój grat coraz czesciej nawala (jezdze na truciznie dla silnika) zastanawiam sie czy warto sie w taki model z tym silnikiem pchac ?? prosze o opine i sugestie odrazu zaznaczam ze auto musi sie miescic w 10 litrach albo ropy albo benzyny i musi przy tym miec troche mocy
Auto: E34 540 touring
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Paź 2006 Posty: 318
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 21:10
3.0TD E46 prowadziłem z niemiec i powiem że naprawde ładnie sobie radziło(243km/h),a spalanie przy normalnej jezdzie nieprzekraczało (na autostradzie)7L ON.i bardzo przyjemnie sie jezdzi
Auto: E34 540 touring
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Paź 2006 Posty: 318
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 21:19
niemiałem niestety na dłużej tego auta,ale z tego co wiem właściciel jest bardzo zadowoliny,awaryjnośc-zależy na jakie auto trafisz.....ogólnie części do bmw kiedyś były drogie,teraz już tak nie jest.
Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 636
Wysłany: Pon Paź 06, 2008 22:15
330d mam od prawie 4 lat i jestem jak najbardziej zadowolony,
awaryjnosc zerowa, ale ja mam auto praktycznie od nowosci 38tys km bez zadnych historii, jedynie gumowe elementy zawieszenia trzeba wymienia co kilkadziesiat tys km, ale to norma u nas na drogach.
Spalanie przy dynamicznej jezdzie ok 9l w miescie i 7l przy 160km/h.
a wiem ze troche na tym forum trudno bedzie uzyskac odpowiedz ale w porównaniu do audio a4 albo a6 Qattro z 2,5 tdi ?? porównywalnie ceną to audi wygrywa ale jakosc elementów i osiągi ?? ogólnie jak ktos ma jakies spostrzezenia to słucham !!
zawias w Audi już nie jest takim problemem jak kiedyś bo części potaniały i to dużo,a ogólna cena auta w porównaniu z BMW jest atrakcyjna
co do awaryjności silników to częściowo się zgadzam dlatego poleciłbym zamiast 2.5 to 1.9 TDI AFN po delikatnych modach można fajnie pojeździć
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Paź 07, 2008 21:10
jak znajdziesz diesla ktory ma wiecej jak 4ry lata i mniej jak 450tys km to bedzie igla... temat o 330D byl juz na beemka-forum i wniosek byl mniej wiecej taki ze 3.0 d nie bedzie palic mniej jak 10l ON i ze jak cos zacznie sie srac ( a napewno tak bedzie z racji przelotu) to nie ma bata zeby wyrobic na graty...
cytat z forum beemka:
Cytat:
Postaram się zebraćw całość to co pisali poprzednicy.
Przed zakupem musisz koniecznie dać na kompa taki samochod i kazać wykonać test na rownomiernosc pracy, jesli wpadła juz klapka to będzie wtedy wiadomo.
Kolektor trzeba najpierw sprawdzić czy ma ok klapki, ew. wymienic.
Generalni silnik jest niedo zarżnięcia, ma tylko słaby osprzęt, padająwtryski (1150zł sztuka) turbiny (5500zł sztuka), kolektory sie rozlatują a wtedy nawet cały silnik do wymiany.
Jeśli byś szukała to tylko manual, nie bierz automata, ponieważ do E46 dawali skrzynie GM, a to shit jakich mało, dwie takie skrzynie już wymieniłem na nowe w E46, tylko ZF - BMW ma sens jeździćw Beemkach
Auto: E90 330i
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2004 Posty: 636
Wysłany: Wto Paź 07, 2008 21:43
Jaqub napisał/a:
jak znajdziesz diesla ktory ma wiecej jak 4ry lata i mniej jak 450tys km to bedzie igla... temat o 330D byl juz na beemka-forum i wniosek byl mniej wiecej taki ze 3.0 d nie bedzie palic mniej jak 10l ON i ze jak cos zacznie sie srac ( a napewno tak bedzie z racji przelotu) to nie ma bata zeby wyrobic na graty...
moj ma 7 lat, 120tys km i pali mniej niz 10lw miescie przy dynamicznej jezdzie. na trasie duzo mniej.
Jak ktos chce to zejdzie do 5l na 100km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach