FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
BOV A3 1.8T
Autor Wiadomość
maklakus 
Widać, że się stara

Auto: Nissan s14
Skąd: Sławin
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 33
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 09:55   BOV A3 1.8T

czy mak ktoś w swoim A3 1.8T zamontowany ten zawór ?



mam problem z montażem... proszę o pomoc jak podłączyć , najlepiej ze zdjęciami...

chyba zamontowałem coś nie tak .. najprawdopodobniej podciśnienie :( ... sądzę to po tym iż zawór (tłok) otwiera się odwrotnie (chyba) jak powinien i psssyt jest prawie nie słyszalne...

albo jest "uszkodzony" albo żle zamontowany... bo jest podłączony w miejsce DV... i tłok jest otwarta cały czas... czyli powietrze jest pompowane na zewnątrz cały czas... a jak go wyreguluje że tłok się zamknie... to znowuż się w ogóle nie otwiera czyli nie wyrzuca powietrza na zewnątrz...


1.




2.




3.








:(
_________________
-------------------------------------------------------------------
ZAPRASZAM -> http://malachowski.carbonmade.com/

ZAPRASZAM ->
http://maklakus.digart.pl/
-------------------------------------------------------------------
 
 
 
KOSA 
prawdziwy tuner

Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 592
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 12:55   

A ten niebieski wężyk od podciśnienia gdzie podłączyłeś?? Przed czy za turbosprężarkę?
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 13:04   

ten niebieski węzyk co idzie do bova musisz podczepic trójnikiem tu gdzie idzie cisnienie-podcisnienie do regulatora paliwa.
W Twoim audi bedzie to czarny węzyk pod kolektorem ssącym stojąc przed maską samochodu to bedzie z przodu, jak sie dobrze przyjzysz to zobaczysz. Bo z tego co widze rteraz to masz go podczepionego gdzies z tyłu do turbiny :P

A to ze nwogóle go nie słychac to nic nadzwyczajnego, u kazika w S3 tez prawie wcale go nie słychac po zamknieciu maski, no i oczywiscie trzeba go odpowiednio wyregulowac ;)

A tak z ciekawosci zapytam gdzie i za ile go zanabyłes? moze byc na PW :mrgreen:
_________________

 
 
 
maklakus 
Widać, że się stara

Auto: Nissan s14
Skąd: Sławin
Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 33
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 13:17   

KOSA napisał/a:
A ten niebieski wężyk od podciśnienia gdzie podłączyłeś??


podłączyłem w miejsce seryjnego DV

QSY napisał/a:
A tak z ciekawosci zapytam gdzie i za ile go zanabyłes? moze byc na PW :mrgreen:


nabyty z UK cena £147.46 z VAT

http://www.forgemotorspor...oduct=FMDVSPLTR

QSY - poszło PW do Ciebie

[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 13:22 ]
QSY napisał/a:
ten niebieski węzyk co idzie do bova musisz podczepic trójnikiem tu gdzie idzie cisnienie-podcisnienie do regulatora


tutaj ???
_________________
-------------------------------------------------------------------
ZAPRASZAM -> http://malachowski.carbonmade.com/

ZAPRASZAM ->
http://maklakus.digart.pl/
-------------------------------------------------------------------
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 17:02   

tu gdzie pokazuje ostatnia fota moze byc ale to nie do konca dobre podłączenie, najlepiej tak jak pisalem wczesniej. Zreszta wszystko juz chyba przez telefon wytłumaczyłem :)
_________________

 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 17:16   

Jak mnie pamięć nie myli to ten kanał w przepustnicy wyskakuje przed klapką, także doopa, na kolektorze dolotowym od spodu z lewej prawej strony patrząc od frontu auta masz 3 czy 4 przewody ciśnieniowe, wepnij się tam i będzie latać. Qsy tego forga się nie reguluje z tego co pamiętam, siedzi tam sprężynka na 0,6-0.8bara, także jak auto seria to nie ruszać. Tak pozatym to wykręć zaślepkę z tej hybrydy i podłącz tak jak oryginalny był zamontowany, unikniesz problemów z zalewaniem silnika i opornym reagowaniem na gaz, jest też duża szansa że będzie latał tak jak jest teraz podłączony, starsze 1.8t były bardziej odporne na blowofy.
_________________
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Sro Paź 08, 2008 22:08   

ten forg jest regulowany, wszystko jest podłączone jak nalezy ale bov nie sapie tak jak wlasciciel sobie wymazył :mrgreen:
_________________

 
 
 
Kamil 
the fastest furious

Auto: .
Skąd: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 2020
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 10:02   

1.8T są wrażliwe na BOV-y , w mojej cuprze miałem properfecta i tez nie robił roboty, sapał mizernie.
_________________
Pokrycia Dachowe - www.kejm.pl .
 
 
B5 
Specjalista
litle Switzerland

Auto: brak
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 116
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 11:08   

moge sie chwile pośmiać? no dobra juz mi przeszło tak jak go podłaczyłes jest do bani i seryjny DV na pewno nie był tu podłączony. Czy masz na pokrywie silnika zawór elektryczny sterujący ori DV? jezli tak najlepej bedzie jak go tam podłaczysz jak nie ma nalezy podłączyźć go bezposredni do kolektora ssącego za PRZEPUSTNICA !!!!!!!! inaczej nie bedzie latać. Co do regulacji - musi byc dobrze podłączony zeby cos regulować
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Nie Paź 12, 2008 12:20   

Podłączony jest 100% dobrze, ale sapie tak ze trzeba sie dobrze wsłuchać żeby cos usłyszeć ;)
_________________

 
 
 
B5 
Specjalista
litle Switzerland

Auto: brak
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 116
Wysłany: Pon Paź 13, 2008 08:39   

na tej focie podłączony jest do pochłaniacza oparów wiec ..... :roll:
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Pon Paź 13, 2008 16:37   

ta fotka jest poglądowa, to nie auto maklakusa jakis geniusz sobie tak podłączył bova na forum audi pewnie :P
_________________

 
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Pon Paź 13, 2008 18:47   

QSY napisał/a:
jakis geniusz sobie tak podłączył bova na forum audi pewnie
ha ha ha bardzo śmieszne :haha: :haha: :haha:
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Pon Paź 13, 2008 21:42   

To to jeszcze nic, mi się kiedyś obiło coś o montowaniu ic na dolocie to turbosprężarki :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam