Auto: D5244T+
Skąd: Bronowice Pomógł: 7 razy Dołączył: 08 Sie 2006 Posty: 356
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 17:21
bodek napisał/a:
volvo 850 2.3T wersje od 2XX KM bardzo dobra baza do tuningu i wszystkie bardzo dobrze wyposazone za 8k jakiegos znajedziesz ale wiadamo ze trzeba cos bedzie jeszcze zainwestowac w niego jak to w samochod za 8k....
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 21:49
jedentrzy napisał/a:
bodek napisał/a:
volvo 850 2.3T wersje od 2XX KM bardzo dobra baza do tuningu i wszystkie bardzo dobrze wyposazone za 8k jakiegos znajedziesz ale wiadamo ze trzeba cos bedzie jeszcze zainwestowac w niego jak to w samochod za 8k....
Chociaz nic nie mam do MB tym bardziej do BMW to w koncu bodek napisal cos sensownego . A czesci do saaba ? 2 lata temu nie mozna bylo kupic przewodow na gorce ,ale moj przez rok ani razu sie nie zepsuł .
biorąc pod uwage ze malo jest w124 z 3.0 w manualu które lapały by sie w moim przedziale cenowym, rozważam wersje z mniejszym silnikiem, tylko który silnik omijac z daleka, bo byo by to kompletne padło?
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Mercedes wypada z puli, główna stawka BMW, i Saab oraz dorzucam mitasubiszi Galanta i sigma, jeszcze żadnym nie jeździłem, ale wygląd mają atrakcyjny. tylko nie wiem jak z resztą w miśkach
_________________ z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
jak chcesz dupowoz to toyota camry 3.0 w automacie...lub 2.2, nissan maxima
a jak juz w takie egzotyki jak sigma idziemy to moze
Cadlilac Eldorado http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=454366844
Cadlilac Seville....
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Paź 16, 2008 12:16
obiecane fotki...
moze nie najlepszej jakosci ale wszedzie tam gdzie pomazane minia to ori blacha (to co bylo) a gdzie swieza blacha to juz czesciowo ponitowane dziury... ogolnie mega masakra, jeszcze mocowanie tylnej belki od strony drzwi tylnych zgnilo i na seryjnych springach jest mega gleba...
Domyślam się że Ci palec przeskoczył z D na S ale do rzeczy... Co do tego typu starych samochodów z USA to nie wiem czy do 10k znajdzie się jakiś przyzwoity stan, chociaż nie wiem nie szukałem nigdy takiego samochodu Też zależy który rocznik
jak coś to jest też onega 3.0 MV6 w automacie z sekwencją za coś ok 13k i e34 535 w manualu coś ok 10k jakbyś był zainteresowany to moge sie dowiedzieć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach