Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 23:04
to zalezy takze od samego walka...
z tego co wiem to sa rozne rodzaje ze wzgledu na przeznaczenie...
sa do sportowej jazdy, sportowe i wyczynowe (czy jakos tak)...
najwiecej sie zyskuje na wyczynowych ale one nie nadaja sie do normalnej jazdy bo moc i moment jest na b. wysokich obrotach a na niskich totalna lipa... a co do konikow i momentu to na takim do jazdy sportowej to mysle ze bys zyskal ciut wiecej niz po chiptuningu wolnossacej benzynki ( chyba +/- 10%)... zreszta producent powinien podac tak +/- mozliwosci.
Po samym wałku może będziesz miał serie w tym silniku, jak chcesz go dalej zakładać to modyfikacje głowicy, zaworów, kolektora dolotowego wydechowego, sprężynki i tależyki bla bla bla, taniej wyjdzie wsadzić 2.3 20V
Same wałki nie dadzą Ci nic....Żeby uzyskać jakiś przyrost, potrzebna jest jeszcze zmiana m.in. elektroniki . Dopiero wtedy mozna się spodziewać jakiś efektów.
Tutaj masz link: http://www.swiatek-tuning...rtowe_walki.htm
Jest tu troche informacji o wałkach.
_________________
Już niedługo >>> www.scoobyparts.pl <<< Części do Subaru nowe i używane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach