FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
tdi w audi c4
Autor Wiadomość
misiek27 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 c4
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 38
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 13:02   tdi w audi c4

koledzy kupiłem audi c4/a6 rok 94 mam silniczek 2.5 tdi w czerwonym i ile ma koni ten silnik 115 czy 140 5 cylindrów
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 13:35   

zależy jakie masz oznaczenie silnika:

AAT ma 115 KM
AEL ma 140 KM

pozdrawiam
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 14:49   

misiek27 napisał/a:
koledzy kupiłem audi c4/a6 rok 94 mam silniczek 2.5 tdi

gratki :spoko: dobry wybor!!! jesli "I" jest czerwone to prawdopodobnie jest to AEL ma 140 KM
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
misiek27 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 c4
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 38
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 16:09   

tak i jest czerwone a oznaczenie silnika sprawdze
 
 
slaw86 
drifter


Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 423
Wysłany: Sob Paź 18, 2008 22:58   Re: tdi w audi c4

misiek27 napisał/a:
koledzy kupiłem audi ... i ile ma koni

hymmm...nie widziałeś co kupujesz
j.w jeżeli "I" w czerwonym to 140, jeżeli nie było modzone przy aucie (zmiana oznaczeń na klapie :x )
_________________

 
 
 
Czacha 
prawdziwy tuner
[[_]\OOOO/[_]]


Auto: Cabi Mścicielka :-)
Skąd: Dziesiąta
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 01 Cze 2007
Posty: 608
Wysłany: Pon Paź 20, 2008 22:51   

misiek27 napisał/a:
2.5 tdi w czerwonym i ile ma koni ten silnik


no jak czerwony to napewno 140...
czerwony jest szybszy.... :D

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

sorry zaOT. ale nie mogłam się powstrzymać[ :haha:


a tak serio serio...
chyba powinieneś mieć w dowodzie ile masz kucy pod maską :>
 
 
cymbur01 
prawdziwy tuner

Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 737
Wysłany: Wto Paź 21, 2008 00:56   

w dowodzie sa kW 8) a masz cos do czerwonego??? HA! :redkard:
_________________
www.darmot.com
 
 
 
ryssioo 
Specjalista
fdsw


Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 147
Wysłany: Wto Paź 21, 2008 09:45   

w bagazniku tam gdzie jest kolo zapasowe jest biala naklejka z oznaczeniem silnika i podana jest jego moc w kilowatach. wystarczy ta wartosc pomnozyc przez 1.36 i wychodzi moc w koniach mechanicznych. poza tym na tej naklejce podany jest miedzy innymi numer nadwodzia, kody wyposazenia i w niektorych modelach na samym dole naklejki spalanie
_________________
sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
 
 
 
Czacha 
prawdziwy tuner
[[_]\OOOO/[_]]


Auto: Cabi Mścicielka :-)
Skąd: Dziesiąta
Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 01 Cze 2007
Posty: 608
Wysłany: Wto Paź 21, 2008 11:37   

sam mi to Cymbur powtarzałeś że czerwone i żółte szybsze...
uczę się od najlepszych :haha:

a wracając do kW i kM
to 1 kM = 0,7333 kW

co by uzupełnić wiadomośći wynikające z postu rysia ;)
_________________
Istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - LuKsUs zWiAzkU z OOOO
 
 
misiek27 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 c4
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 38
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 08:46   

to jest 140 konny koledzy dzieki za rade powiedzcie mi czemu ubywa mi płynu ze zbiorniczka ale nie ma nic peknietego w oleju tez nie ma płynu zrobiło sie jak zabrałem ja od mechanika po wymianie rozrzadu
 
 
.Gelo. 
the fastest furious


Auto: Golf mk2 VR6
Skąd: Świdnik
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 2279
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 08:52   

tak jak pisałem ci na głównym forum,wymień korek od zbiorniczka ja tak miałem w b4

koszt mały a pomogło :)
_________________
www.LKAudi.pl
 
 
 
ryssioo 
Specjalista
fdsw


Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 147
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 08:53   

byc moze zeby wymienic rorzad mechanik zdejmowal pas przedni z chlodnica i po prostu wylalo mu sie troche plynu. a jesli caly czas ubywa to trzeba szukac wycieku. moze tez byc uklad zapowietrzony. uruchom slinik i jak osiagnie 90 stopni (termostat sie otworzy) otroznie odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego. jesli ukad byl zapowietrzony plyn powonien powrocic do prawidlowego poziomu
_________________
sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
 
 
 
misiek27 
Widać, że się stara

Auto: audi 100 c4
Skąd: Hrubieszów
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 38
Wysłany: Nie Paź 26, 2008 19:11   

zapaliłem tak autko i odkreciłem korek jak sie nagrzała wszystkie przewody miekie nagrzane dolałem płynu i jak na razie jest stan zobacze po jezdzie czy bedzie płyn
 
 
rafii 
Specjalista


Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 129
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 19:41   

misiek27 napisał/a:
zapaliłem tak autko i odkreciłem korek jak sie nagrzała wszystkie przewody miekie nagrzane dolałem płynu


pamietaj ze plyn zawsze dolewamy na zimnym nie rozgrzanym silniku
_________________
my red, pussy ;-) zobacz http://lkt.pl/viewtopic.php?t=9629
www.lkaudi.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam