Wysłany: Pon Gru 08, 2008 09:38 Problem z hamulcami w A4
Witam
Mam taki problem z przednimi tarczami:
Dodam, ze to sa zdjecia z marca.
Po wymianie przewodów elastycznych, prowadnic gumowcyh w zacisku oraz uszczelnien tloczka i przesmarowaniu calosci po jakims czasie tarcze powrocily do normalnosci.
Teraz problem powraca.
Czy przyczyna moze byc jazda na krótkich odcinkach i sporadyczne lekkie hamowanie?
ALE NAPISZ COŚ WIĘCEJ BO JA NP NIE CZAJE W CZYM SZUKASZ POMOCY TARCZE I KLOCKI PRACUJĄ PO JAKIMŚ CZASIE POWINNO SIE ZNOWU PRZYCZYŚCIĆ PROWADNICE I PRZESMAROWAĆ GDYSZ SYF Z KLOCKÓW WSZEDZIE SIE DOSTAJE NO I JAK SŁABE CHAMULCE SIE ROBIĄ TO ODPOWIETRZYĆ ZNOWU GDYŻ NA RAZ JEDEN SIE NIE DA ODPOWIETRZYĆ TYLE ODEMNIE JAK COŚ JESZCZE TO PISZ JAK COŚ WIEM TO POMOGĘ
problem chyba widac na zdjeciach. Moze nie sa wyrazne ale widac co i jak.
Poprostu klocek tak jakby nie tarł cala powierzchnia.
Od srodka tarczy widac, ze powierzchnia nie jest gladka.
Czyscic zaciskow nie bede co 5 tysiecy czy pol roku bez przesady.
Co najwyzej co wymiane klockow.
Co ma klocek do małych przebiegów i lekkiego chamowania ludzie jeżeli klocek chamuje to całoł powierzchnia a nie rogiem klocka a a chamulce czyli tarcze klocki są w takim miejscu ze leci na nie woda piach itd więc można i co 2000 tyś km rozbierać i czyścić jedz do mechanika to ci to właśnie zrobi poczyści odpowietrzy i skasuje finansowo to tyle z mojej strony niech sie inni wypowiadają ja już napisałem co wiem z praktyki Pozdro CHUDY
Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 147
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 15:49
jesli zacisk i prowadnice zacisku pracuja prawidlowo (nie sa zapieczone) to wyglada mi to na klocki. mialem cos takiego u siebie tylko ze na tylnej osi. po wymianie klockow wszystko jest ok. radze kupic klocki dobrej jakosci
_________________ sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Pon Gru 08, 2008 18:23
Pikuś napisał/a:
Po wymianie przewodów elastycznych, prowadnic gumowcyh w zacisku oraz uszczelnien tloczka i przesmarowaniu calosci po jakims czasie tarcze powrocily do normalnosci.
jesli zaciski i prowadznice sa ok? to nalezalo by zainwestowac w nowe kolcki np. lucasa
nalezy tez przy okazji przyjzec sie tarczom, jesli sa zbyt zuzyte - to takze proponuje wymienic!!!
chudy sam potrafie rozbierac i czyscic tylko co z tego jak to nic nie daje.
Co do jakosci klockow i tarcz to tarcze jak widac ATE PD z klockami ATE caly nowy zestaw taki byl zalozony.
Na klockach ATE dzialo sie to samo co i teraz na jakiejs tam firmy.
Tarcze jak widac nei sa tez zluzyte i do wymiany.
Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 147
Wysłany: Wto Gru 09, 2008 13:47
Pikuś napisał/a:
Juz sam nie wiem co robic.
jesli auto hamuje prawidlowo to moze nic nie ruszaj. pisales ze po wymianie klockow problem powrocil, wiec nie mozesz miec pewnosci ze kolejna wymiana przyniesie poprawe
_________________ sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
Wymiana nie jest tu rozwiazaniem.
Jak pisalem zakupilem komplet tarcz ATE z klockami ATE i po kilku tysiacach problem sie pojawil wiec to nie jest rozwiazanie.
Dzisiaj rozebralem dla pewnosci zobaczyc jak chodza prowadnice i czy klocki w jarzmach sie nie blokuja i wszystko oki.
Stawiam na podstawiajacy sie tloczek.
I teraz pytanie kupic nowe tloczki, czy polecacie jakies regenerowane zaciski?
Blokujacy sie tloczek w zacisku co powoduje, ze klocek nie jest dociskany calym tloczkiem.
Tylko wtedy chyba bylo by tak, ze byla by roznica miedzy strona wewnetrzna tarczy, a zewnetrzna.
Czyli, ze jesli by nie bralo z zewnetrznej strony tarczy od srodka tarczy to z drugiej strony tarczy powinno nie brac od zewnatrz tarczy, a nie od srodka.
Mi nie bierze od srodka tarczy tu i tu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach