witam,
zapodaje temat poniewaz nie wiem jak sobie poradzic a zagwozdka jest niezła!!!!
otóz dzis rano chciałem otworzyc maske silnika i.... pech zerwałasie linka a maska ani drgneła!!! fuck
i teraz jest problem jak otwotrzyc przednia maske!!!!
ma ktos jakies sugestie, pomysł!!! bo nic mi do glowy nie przychodzi?
ps. przeciez niemcy nie mogli zostawic takiego problemu bez rozwiazania, mam nadziej ze bedzie jakies wyjscie z tej nietypowej sytuacji, i nie trzeba bedize rozbierac całego samochodu?
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 08:54
odezwij sie do mnie to Ci otworze 603-669-350
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 37
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 11:32
ludzie po co sobie aż tak utrudniać życie i odkręcać podłogę...
to się robi w o wiele łatwiejszy sposób ,a mianowicie potrzebny jest około 50 cm zwykłego nie za grubego drucika, na końcu trzeba zrobić kombinerkami niewielki haczyk i przez gril w masce z łatoscią da się zahaczyć drucik w miejsce fabrycznie montowanej linki z lewej jak i prawej strony...
taka operacja trwa około 5-10 minut i nie trzeba nic odkręcać
miałem ten sam problem u kumpla w B4, tylko tam sprawa była bardziej skomplikowana
Auto: Audi B4 TornadoRot
Skąd: Czechów Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 129
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 18:32
KRASNAL_84 napisał/a:
,a mianowicie potrzebny jest około 50 cm zwykłego nie za grubego drucika, na końcu trzeba zrobić kombinerkami niewielki haczyk i przez gril w masce z łatoscią da się zahaczyć drucik w miejsce fabrycznie montowanej linki z lewej jak i prawej strony...
taka operacja trwa około 5-10 minut i nie trzeba nic odkręcać
twoj pomysl mmnie nawet zaciekawil ale nie wydaje mi sie aby bylo to takie proste jak napisales puki co jutro z arnim sprobujemy ruszyc mache
od dolu tez bedzie ciezko!!! niezly cyrk z ta linka
dziekuje wszystkim za sugestie
jak otworzymy - to dam znac na forum co i jak....
Auto: Audi Coupe , Vw Polo
Skąd: Tatary Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 106
Wysłany: Sob Sty 17, 2009 08:48
rafi pamiętaj tylko ze ( jak stoisz przed maska) lewy uchwyt linki cięgnie sie w prawo a prawy w lewo ( maja iść do siebie) . dostaniesz sie do nich miedzy maska a lampa ( ostrożnie na lampę ), czymś cienkim i sztywnym. powodzenia i pozdro
_________________ AUDI COUPE 90R 2,3 Z KLINA
AUDI COUPE 90R 2.3 B+G
VW POLO 98R 1,4 Z KLIMA
FIAT FIORINO 1,7D
POSIADAM DO SPRZEDANIA CZESCI Z , Audi 80, 90 coupe, 100 c3 c4, a6, s4, a8, v8.
Rafi znam ten ból .. Na WOŚP chcialam maskę otworzyć i niestety.. Linka z prawej strony spadła z takiego bębenka no nie dało ruszyć maski.. Paweł zdjął osłonę silnika i zrobiła tak jak KRASNAL radzil Poszło szybko
_________________ "Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki,gdy stojąc rankiem przed nim,boisz się go otworzyć"
Auto: Audi 100 C4 Avant
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2005 Posty: 415
Wysłany: Nie Sty 18, 2009 10:48
Ja mam taki pomysł jeśli chodzi o ten temat z otwieraniem awaryjnym maski.
Jak by sie komuś chciało, zeby porobił zdjecia z dokładnym opisem co gdzie jak itd.
Tak na przyszłość w razie czego i dla kazdego,
Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 37
Wysłany: Nie Sty 18, 2009 12:09
EwelinaCzarna napisał/a:
Paweł zdjął osłonę silnika i zrobiła tak jak KRASNAL radzil Poszło szybko
Czarnulka ale ja nie zdejmowałem osłony silnika do otwarcia maski, to wszystko bardzo łatwo robi się przez grill
no ale spoko przynajmniej efekt tych czynności był pozytywny i o to chyba chodziło maska otwarta i gitarka
Ja mam taki pomysł jeśli chodzi o ten temat z otwieraniem awaryjnym maski.
Jak by sie komuś chciało, zeby porobił zdjecia z dokładnym opisem co gdzie jak itd.
Tak na przyszłość w razie czego i dla kazdego,
juz po ptokach Ponury zdjec nie ma ale maska otworzona!!!!
zreszta nie wiem czy zdjecia by wyszly po juz zmierzchalo jak zabieralismy sie za robote
arni dziękuję
madrosci to ja nie napisze bo sami juz napisaliscie co i jak
aby otworzyc maske w przypadku gdzy mamy serwana linke mozemy skorzystac z dwoch sposobow:
1. zewnetrzny w tym celu potrzebny jest nam drut o dl. ok. 50 cm zagiety na koncu w maly chaczyk (czy jak kto woli w ksztalcie literki U) nastepnie wkladamy go przez otwor w grillu w kierunku zaczepow (blokad) ktore znajduja sie po obu stronach maski, patrzac od gory to znajduja sie nad chlodnica a patrzac z przodu auta to ok. 5 cm za wewnetrznym gornym rogiem reflektora przedniego pod niewielkim katem w kierunku bocznej krawedzi maski przedniej. Po wyczuciu i znalezieniu blokad ( co nie jest takie latwe - wymagana jest zrecznosc i precyzja) zaczepaimy nasz drut i pociagami - blokada sie zwalnia i maska odskakuje - robimy tak samo z druga strona
uwaga: jak stoi sie przed maska) lewy uchwyt linki cięgnie sie w prawo a prawy w lewo ( maja iść do siebie)
w moim przypadku, obok stala druga B4-arniego wiec na zasadzie prownania (zobaczylismy jak zlokalizowane sa blokady) i poszlo w miare szybko 15 - 20 min i maska otworzona!!!
2. od spodu zdejmujac oslone slinika
potrzebny jest kanal, w celu zdjecia oslony silnika i od spodu dojscia do komory silnika, w tym przypadku rowniez niezbedny jest drut dzieki ktoremu zwolnimy blokady tylko ze robimy to z drugiej strony od spodu!!!
wudaje mi sie ze pierwszy sposob jest mniej pracochlonny
mam nadziej ze miare jasno opisalem
dziekuje wam wszystkim a szczegolnie arniemu za pomoc
[ Dodano: Nie Sty 18, 2009 13:40 ]
z powyzszych postów wynika ze mamy kilku fachowców w klubie w przedmiotowej sprawie, chociazby :
arni
guattro
KRASNAL_84
MLODY
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach