Nie wiem jak w dieslu czy tak jak w benzynie jest sonda lambda przed katem to ok wycinaj i wybebeszaj kata jeszcze kasa będzie za środek z kata a moc powinno być lepiej
Auto: A4//grande P.
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 7 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 423
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 10:49
w żadnym dieslu nie ma sondy lambada.
tylko co z ekologią i ochroną środowiska po wywaleniu kata ??? mój kumpel miał wycięty katalizator i na przeglądzie nie chciał mu podbić to wstawił strumienice w obudowie katalizatora
a gdzie skupują zużyte katalizatory?
_________________
Ostatnio zmieniony przez slaw86 Czw Sty 29, 2009 10:53, w całości zmieniany 1 raz
Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 147
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 11:32
wyciecie katalizatora moze poprawic cisnienie doladowania poniewaz spaliny latwiej przechodza przez uklad wydechowy przez co i turbina ma 'latwiej'. zamiast katalizatora proponuje wstawic zwykla rure stalowa o srednicy takiej samej jak wlot i wylot katalizatora. oczywiscie bez katalizatora z rury wydechowej smierdzi jak z rury stara 200 strumienica w silnikach z turbosprezarka nic nie daje podobno. ja zamiast katalizatora wstawilem sama jego obudowe bez 'wnetrznosci'. owe wnetrznosci sprzedalem na skupie metali kolorowych za 100pln. sa takie drogie bo podobno da sie z nich odzyskac platyne. brak katalizatora w auci ktory powinien go posiadac jest niezgodne z prawem. jezeli stacja diagnostyczna posiada czujnik zawartosci spalin to mozna miec klopoty z przegladem.
_________________ sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
Mi chodzi oto że wycinasz stary kat bierzesz jakąś rurke młotek i wykruszasz ten syf ze srodka to wygląda jak plaster miodu i wspawujesz stary kat spowrotem tylko wybebeszony a o lambde napisałem że jak jest jak w benzynie bo nie wiedziałem czy w dieslu jest lambda
Auto: audi a4 1,9tdi
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 147
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 13:55
slaw86 napisał/a:
nie chodzi o to żeby jakiś efekt przy wstawianiu strumienicy był, tylko żeby wyglądała jak katalizator
lepiej wywalic srodek z katalizatora, ladnie zespawac i zamontowac spowrotem. przede wszystkim mniejsze koszty niz wstawienie strumienicy i poza tym wyglada (zalezy od jakosci spawu) prawie jakby byl oryginalny katalizator
_________________ sprzedam:
koła 16" do bmw (felgi alu + opony)
Mi chodzi oto że wycinasz stary kat bierzesz jakąś rurke młotek i wykruszasz ten syf ze srodka to wygląda jak plaster miodu i wspawujesz stary kat spowrotem tylko wybebeszony a o lambde napisałem że jak jest jak w benzynie bo nie wiedziałem czy w dieslu jest lambda
I ma się komorę rozprężną w wydechu, zajebiście zdrowo dla turbosprężarki, jak już to rozcinać na pół i wspawać rurę. Co do kontroli na stacji to z praktyki znajomego wiem, że 90% starszych aut bez kata przechodzi, a te ze starymi kata często odsyłane są na wymianę.
nie chodzi o to żeby jakiś efekt przy wstawianiu strumienicy był, tylko żeby wyglądała jak katalizator
lepiej wywalic srodek z katalizatora, ladnie zespawac i zamontowac spowrotem. przede wszystkim mniejsze koszty niz wstawienie strumienicy i poza tym wyglada (zalezy od jakosci spawu) prawie jakby byl oryginalny katalizator
ja nie rozcinałem tylko wygrzebałem środek śrubokrętem i po krzyku
Zrobiłem tak jak kolega MACIOR iwszystko gra, dwa dni temu byłem na przeglądzie i pytał sie mnie dlaczego jest spawany katalizator to powiedziałem że rozprułem go na krawężniku i musiałem zaspawać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach