Wystarczy spojrzec na obie opony R888 z takim bieznikiem to prawie semi-slick.
r1r jednak ma mniejsza "czystsza" powierzchnie bez bieznika (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi)
Na deszcz mysle ze r1r bedzie lepsza natomiast na suchym raczej nie ma podejscia.
Nie wszystko nowsze jest lepsze...
Wystarczy spojrzec na obie opony R888 z takim bieznikiem to prawie semi-slick.
r1r jednak ma mniejsza "czystsza" powierzchnie bez bieznika (mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi)
Na deszcz mysle ze r1r bedzie lepsza natomiast na suchym raczej nie ma podejscia.
Nie wszystko nowsze jest lepsze...
wiem o co chodzi, ale w tym momencie sugerujesz sie tylko wygladem
zamieszczam wypowiedź Roberta Herby na temat tej opony
Robert Herba na innym forum napisał/a:
Chyba opony pomyliliscie to nie jest T1R tylko R1R.
Opona o WIELE lepsza od R888. Bez porownania lepiej trzyma + na dluzej starcza. Boki ma twarde.
Do tej pory niedostepna w PL. Tylko Bartdrift mial sciagniete pod koniec ostatniego sezonu.
Robert Herba na innym forum napisał/a:
to jest opona klasy bridgestone RE-01R
czyli kozacka
to sa najwyzsze uliczne opony, o klase lepsze od R888 i RE070
Ja nie uważam że jeżeli coś jest nowsze to jest lepsze. Herba jakieś tam doświadczenie ma i nie widze sensu by miał pisać że r1r jest lepsze od r888. zrozumialbym gdyby r1r nie byly toyo tak jak r888 i chodzilo o konkurencje.
Sugeruje sie tylko wygladem bo nie mialem okazji na niej jezdzic. Tylko skoro jest niedostepna w polsce a tylko bartdrift na niej jezdzil to czy Herba na niej smigal czy tez po wygladzie ocenia ?
sryy ale RE070 w aucie 4x4 nijak ma sie do r888. Wiadomo 070 to mega opona ale tylko i wylacznie dla auto 4x4. R osemki to naprawde super opona i zrobili niezly przelom produkujac taka opone tymbardziej ze i na mokrym ta opona jest niezla.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach