Wyczytałem, że zawieszenie jest nie na nasze drogi,a poza tym chwalą.
Jutro oglądaniemy oba, bo zalezy nam na niebitych i najlepiej od 1 wł. z PL salonu.
Auto: Galant
Skąd: Bronowice Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 661
Wysłany: Sro Mar 18, 2009 01:02
Jeżdżę 307 kombi 1.6 benzyna już rok czasu i jestem bardzo zadowolony. Autko kupiłem od pierwszego Polskiego właściciela, z pewnym przebiegiem. Zawieszenie jest właśnie bardzo fajne, tak wypośrodkowane, myślałem, że będzie miększe, ale jak się okazało ładnie się prowadzi. Serwis ogólnie nie jest drogi (polecam BestCar na Zemborzyckiej) - psuje się jak każde - mi np. ostatnio padła pompa wspomagania, ale to nie jakaś reguła.Jeśli chodzi o spalanie to fakt, że poniżej 10 po mieście zszedłem tylko raz i to do jakiegoś 9.8, a tak to 11-12 przy dynamicznej jeździe. A jeśli chodzi o dynamikę to naprawdę nieźle się to toczy. Gazu nie polecają do tego silnika. Warto poszukać 2.0 wtedy osiągi sporo lepsze, a spalanie na podobnym poziomie. Jeśli chodzi o diesle to zależy ile jeździsz - jeśli powyżej 25kkm rocznie to może i warto, ale jak mniej to duże ryzyko. Eksploatacja jest dość droga no i HDi są wrażliwe na paliwo. Reasumując mogę śmiało polecić 307, naprawdę fajne autko. No i warto brać SW - poziom wyposażenia naprawdę bardzo wysoki - panorama
Co robiłem w moim autku - rozrząd 600 PLN, oleje, filtry itp 300, wydech końcowy i środkowy BOSAL 500 zł. Zawieszenie jak nowe mimo 125 tyś na liczniku.
PS. Teraz sporo jeżdżę Meganką z 2001 (moje 307 - 2004) to różnica w jakości wykończenia niesamowita.
Auto: BMW e39 523i
Skąd: Choiny Pomógł: 16 razy Dołączył: 05 Wrz 2004 Posty: 918
Wysłany: Sro Mar 18, 2009 11:22
co do zawiasu to ten nie jest jeszcze taki straszny a powiedział bym nawet że w miarę trwały jak na polskie drogi
głównym problemem w tych samochodach jest mocno rozbudowana i awaryjna elektronika (sieć can) , bsi i kalkulatory , oraz układy wtryskowe siemensa w hdi
jeżeli samochód nie był składany z kilku i nikt nie pchał łapek bez potrzeby pod maskę to pół biedy , w przeciwnym wypadku może być ciężko i drogo
Klocuś sieć CAN jest w większości aut wszystkich marek po 2000r a także w większości traktorów i komajnów lepszych marek , więc przed tym nikt nie ucieknie.
Jeżeli chodzi o 307 to jeżeli nie bite na 100% to prawie bezawaryjne...
Auto: Galant
Skąd: Bronowice Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 661
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 21:26
Autko fajne, wygodne, w miarę niezawodne z tym silnikiem. Jednak jak bym miał dać 27k za tak fatalne wykończenie wnętrza to chyba bym się z 7 razy zastanowił. Samochód z 2003 r. a w środku wygląda jak polonez. Porównując już do 307 to niebo a ziemia.
_________________ "Never drive faster than your Angel can fly..."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach