Potrzebuję namiar na dobry zakład regenerujący sprężarki. Fajnie by było gdyby dawali gwarancję na swoją robotę. Jaki jest koszt takiej operacji? Warto się w to pchać? Dodam, że turbina pochodzi z civica 1.7 ctdi.
Auto: sti
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 794
Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 18:13
z tego co wiem to podstawowa regeneracja ok 850zł jak wałek i wirnik turbiny jest dobry,raczej wszystkie serwisy regenerujace turbosprezarki dają 12miesiecy gwarancji,w lublinie masz dwa serwisy ream-poland www.reampoland.pl na abramowickiej 5 i 2 firma ul. Olszewskiego 6 nie pamiętam nazwy chyba diesel serwis
_________________ // FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 12:05
Dobrze by było jak bys podjechał samochodem do reamu i wtedy mniej wiecej ocenili by co i jak z suszarką. Przeważnie turbina nie rozpada sie sama tylko są jakies przyczyny które mogą tkwic w samym silniku lub eksploatacji auta Oni ocenią to profi i wtedy bedziesz miał wiekszą pewnosc ze w razie czego uwzględnią reklamację
Auto: Honda Civic
Skąd: Polska Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 1414
Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 20:44
To ja może opiszę o co chodzi.
Przy gwałtownym wkręceniu silnika na obroty (ok3,5 - do 4tys) np. przy redukcji - wywala mi check, auto traci moc i nie chce jechać (kręci się chyba do 2tys obrotów). Muszę się zatrzymać, zgasić silnik, odczekać chwilkę, odpalam i jadę dalej. Na ckp.pl sporo ludzi ma identyczny problem. Jak widać taki urok tego samochodu. Po regeneracji turbo jednym problem ustawał, inni musieli dodatkowo wymieniać zawór ciśnienia doładowania (czy coś takiego). Wczoraj byłem w hond-carze na majdanku, mówię, że wywala mi check, a mechanik z miejsca pyta czy przy gwałtownym wkręceniu na obroty. Okazuje się, że już kilka civiców i w lublinie miało taki problem i albo regeneracja turbo, albo zawór. Tutaj dali mi taką opcję, że rozbierają auto w sobotę, w niedziele mechanik jedzie na elizówkę, gdzie handluje człowiek, który w mielcu ma swój zakład, w poniedziałek trwa regeneracja, wtorek transport do lublina, w środę wieczorem odbieram auto. Ewentualnie oni mi to rozbiorą i poskładają, a regenerację przeprowadzę we własnym zakresie.
Używanej trochę boję się kupować.
Auto: brak
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 116
Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 21:08
widze ze problem niesprawnych kierownic turbiny dopada nawet japonczyki. Jezeli Twoje turbo nie wydaje dziwnych odgłosow nie wciaga niesamowitych ilosci oleju to nie czas na regeneracje. Jedyne co musisz zrobic to przeczyscic kierownice turbosprezarki. koszt około 5 stówek i wóz bedzie latał jak zły. Pozdro Moge dać namiary na gościa co to robi.
Auto: sti
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 19 razy Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 794
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 13:57
tak jak piszę b5 na 99% to kierownice turbospręzarki,ja na twoim miejscu zastanowił bym się dokładnie nad robotą turbiny w Mielcu,bo znam dokładnie wszystkie firmy robiące tam turbospręzarki i min. duża większość nie używa do tego nawet wyważarek
_________________ // FK Autoserwis Lublin ul.Zemborzycka 116C //
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 15:53
Ja bym jeszcze auto podłączył pod kompa i się przejechał, wtedy widać czy przeładowuje, czy co tam się dzieje. I tak jak poprzednicy, jeżeli turbo ładuje tyle co powinno nie gwiżdże i nie puszcza oleju to nie ma co regenerować... I nie szukaj nie wiadomo gdzie tylko jedź do Reamu.
Moim zdaniem turbo zdrowe, problem leży po stronie sterowania. Nie wiem jak jest w hondzie i czy to działa na takie samej zasadzie jak w Vw ale 100 km autostrady na V-max pomogło . Przedmuchało turbo i teraz nie ma problemu.
Auto: Punto GT
Skąd: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 19
Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 08:58
To ja od siebie tylko dodam, że nie polecam regeneracji turbosprężarek, w pl ciężko o firmę, która potrafi to zrobić. I wiem co mówię, bo miałem przygody z "fachowcami", którzy mi regenerowali to samo turbo 3x i za każdym razem twierdzili, że robią to dobrze! Jeśli już to będzie wina turbo (a nie wydaje mi się), to lepiej kupić używkę w dobrym stanie albo dołożyć i nówkę
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 09:50
Rafalinek napisał/a:
To ja od siebie tylko dodam, że nie polecam regeneracji turbosprężarek, w pl ciężko o firmę, która potrafi to zrobić. I wiem co mówię, bo miałem przygody z "fachowcami", którzy mi regenerowali to samo turbo 3x i za każdym razem twierdzili, że robią to dobrze! Jeśli już to będzie wina turbo (a nie wydaje mi się), to lepiej kupić używkę w dobrym stanie albo dołożyć i nówkę
to jeszcze napisz u kogo regenerowałeś suche fakty do mnie nie przemawiają. ja w prawie każdym swoim samochodzie miałem regenerowaną turbinę i powiem Ci, że jeżli turbina była zalozona tak jak trzeba (a załozyc turbine to nie tylko przykręcic śrubki) to wszystko grało i do dzis dnia na tych suszarkach mam przebiegi ponad 150 tys km i turbinkom regenerowanym nic nie dolega
Auto: Punto GT
Skąd: Polska
Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 19
Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 12:26
Regenerowałem w firmie AKARA TURBO w Oleśnicy.
Zakładana była za każdym razem dobrze, niby jak źle można założyć turbo, nie sorry, raz była źle założona, ale to właśnie przez tych "fachowców". Potem już nawet nie była zakładana, a wpierali mi, że była
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach