Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Pią Cze 12, 2009 17:25 Diesel do 22.000zł
Witam
Jako , że mój kolega ma dylemat co do zakupu auta postanowiłem zrobić mały rekonesans i podpytać was co możecie doradzić z autem napędzanym na olej napędowy do 22.000zł
Auto ma być min z 2000r , coś co fajnie się prowadzi jest komfortowe i miarę eksploatacja auta jest przyjemna czyt. niedroga .
Czekam na waszę propozycję za i przeciw dotyczące aut sam też będę podpytywał co do danej jednostki napędowej i modelu .
Mondeo sedan
To moja propozycja ? Co na temat silnika TDCI ? jaka jest różnica między TDDI ? jak z awaryjnością etC ?
Inne modele aut mile widziane !
Pozdrawiam
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Miałem takie auto przez 5 lat z tym ze w wersji benzynowej, ogólnie zdrowe mondeo z 2003 roku kosztuje ok 28-30K, jeśli dieslem ma nalatane w 6 lat 120k km to coś tu jest delikatnie mówiąc nie tak
TDCI były już na common railu, wersje 130km spokojnie wytarczą do przemieszczania się i w trasie. Wadą tych silników jest duża wrażliwosc na paliwo, w egzemplarzach z początku produkcji (a w takie celujesz budżetem) padają wtryski ,pompy i dwumasy. Ogolnie przedliftowe tdci mają opinię awaryjnych i to dość uzasadnioną. mondeo brałbym tylko w benzynie.
W kwocie którą podałęś mozesz poszukać Szkody Octavii I z 1.9 tdi, auto o wile mniejsze, gorzej się prowadzi, tandetnie w środku ale nie bedzie sie sypało jak TDCI i powinno tanio i długo służyć
_________________ CENTRUM.FM
Whose Line Is It Anyway
Auto: audi 80 quattro
Skąd: Lublin Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Maj 2005 Posty: 737
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 08:27
ale chodzi mi o modele bo szczerze nawet nieprzygladalem sie dokladniej im. Czemu na 2,5 ma byc ostrozny? kolega ma taki silnik w A4 juz nalatanie ponad 200tys i nic zlego sie z nim niedzieje
Bo jeździ jak 1,9 tdi po virusie a jest bardziej awaryjny i droższy w eksploatacji (cięższy i wiecej pali).
Częstą usterką są wycierające się wałki rozrządu w silnikach przed modyfiukacją (A na początku kodu silnika, usterka podobno nei występowała w nowszych egzemplarzach)
_________________ CENTRUM.FM
Whose Line Is It Anyway
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sob Cze 13, 2009 15:20
Fazi ma do sprzedania swoje e39 w TDSie:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8959642
tds rakieta nie jest, nie jest tez mega oszczedny ale to duze i wygodne auto (a Faziego nawet w dobrym wypasie jest)...
Ja latam Mondeuszem TDCI, mam go co prawda dopiero od 17tyś km, ale jestem zadowolony chociaż dwumasa była robiona lecz z tym trzeba się liczyć w okolicach 150tys.
Ogólnie samochód jak dla mnie przyjemny i wydaje mi się że o wiele łatwiej znaleźć coś w sensowniejszym stanie niż np passata.
wysek^^, Piki dobrze gada z tymi mondziakami... w tych cenach chodzą przeważnie angole po przekładkach ogólnie dostępne książki serwisowe dają komfort że książke sam se możesz wypisać... Mało tego jeździłem troche brejdaka TDCI i stwierdzialem że 1.9TDI odpycha sie lepiej niż to gówno fjord pije wiecej gnojówki... lecą strasznie silniki które sztywno trzymają cenę 3 które mieliśmy poszły po 5.5tys bez osprzetu oczywiście z wtryskami razem które w ASO kosztują 1350pln za sztukę czy jakoś tak wiem bo to też wymienialiśmy... pozatym TDI pojedzie na czystej oranżadzie i nie głupieje a TDCI nie... odrazu powalony sie elektornika świrują zegary dławi się...
może demonem prędkości to to nie jest ale spali tyle co TDS komfort w środku jest po prostu nieporównywalnie wiekszy jest 7 osobowy pozatym ma zajebisty śilnik w którym zmieniasz tylko olej i filtr oleju niema tam czegoś takiego jak pasek lub łańcuch rozrządu
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Nie Cze 14, 2009 17:59
a4 b5 tdi 110 , pasek b5 tdi 110 , lub troche mniejsza buda , ale może uda sie urwać rok-dwa i mieć nowszy silnik , czyli gofer 4 , no i szansa że będzie miał naprawde mniej nalatane niż pasek/a4 , kolega zdecydował sie na diesla , więc dlatego polecam grupe vw , te silniki są mało awaryjne i ewentualne naprawy są relatywnie tanie (tdci )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach