Wysłany: Pon Maj 09, 2005 14:12 Filtry K#N pod Individual Throttle Bodies
Filtry K#N pod Individual Throttle Bodies
Jakie sa koszta tych filtrow w zestawie sa 4 sztuki, a wyglada to tak:
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Przykładowo RU-2952, a tu reszta http://www.knfilters.com/...ualstroval.aspx ciężko otworzyć katalog na universal air filters. Krystian jak będziesz miał ITB to pomierz otwory i rozmieszczenie to załatwie coś lepszego od K&N do dragu bo na ulice to ogłuchniesz.
Przykładowo RU-2952, a tu reszta http://www.knfilters.com/...ualstroval.aspx ciężko otworzyć katalog na universal air filters. Krystian jak będziesz miał ITB to pomierz otwory i rozmieszczenie to załatwie coś lepszego od K&N do dragu bo na ulice to ogłuchniesz.
52mm ale to nastepny sezon,moze okaze sie lepszy inny patent Doładowanie dynamiczne
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Z doładowaniem dynamicznym jest zabawy od za****, ostatnio czytałem jak chłopaki stroili to w RSX hamownia doczepiana do koła, sonda w dupsko i wypasiony AEM z dynamicznymi mapami dostosowanymi do prędkości i wbitego przełożenia, do 60km nic, a na górze 22km i 29nm więcej, a i zapomnij o filtrze powietrza przy doładowaniu dynamicznym aby przeszkadza. Na twoim miejscu zrobił bym porządne ITB zabudował szczelnie za przepustnicami i wywalił dziure w masce na świerzy wiatr.
Z doładowaniem dynamicznym jest zabawy od za****, ostatnio czytałem jak chłopaki stroili to w RSX hamownia doczepiana do koła, sonda w dupsko i wypasiony AEM z dynamicznymi mapami dostosowanymi do prędkości i wbitego przełożenia, do 60km nic, a na górze 22km i 29nm więcej, a i zapomnij o filtrze powietrza przy doładowaniu dynamicznym aby przeszkadza. Na twoim miejscu zrobił bym porządne ITB zabudował szczelnie za przepustnicami i wywalił dziure w masce na świerzy wiatr.
O patencie itb ze najlepsze itd...to wiadome tylko auto jeszcze po bułki słuzy
Jakby dało dynamiczne doladowanie 22km w co nie wierze bo to w usa
W dynamicznym doladowaniu mozna dodac duzy filrt taki jak ma TT np
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Z doładowaniem dynamicznym jest zabawy od za****, ostatnio czytałem jak chłopaki stroili to w RSX hamownia doczepiana do koła, sonda w dupsko i wypasiony AEM z dynamicznymi mapami dostosowanymi do prędkości i wbitego przełożenia, do 60km nic, a na górze 22km i 29nm więcej, a i zapomnij o filtrze powietrza przy doładowaniu dynamicznym aby przeszkadza. Na twoim miejscu zrobił bym porządne ITB zabudował szczelnie za przepustnicami i wywalił dziure w masce na świerzy wiatr.
O patencie itb ze najlepsze itd...to wiadome tylko auto jeszcze po bułki słuzy
Jakby dało dynamiczne doladowanie 22km w co nie wierze bo to w usa
W dynamicznym doladowaniu mozna dodac duzy filrt taki jak ma TT np
_________________ Sezon 2004 ET:14.225
Sezon 2005 ET:13.477
Sezon 2006 ET: 13.852-13.364-13.137-13.082
Sezon 2007 ET:11.56 Tokol wegry
2007 EAST EUROPEAN Sport FWD N/A 1st place
I-Vice Mistrz Polski 2007 w klasie Profi
10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
Szukam sponsora!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach