Dlaczego nikt nie wspomniał o xsarze vts. Młode roczniki ponadprzecietne osiągi jak na gti pomijając kilka starszych i lżejszych rodzynków, dobry wypas, ocynkowana blacha i gaz sekwencja często juz jest. Do tego bardzo dobre hamulce i silnik trudny do zajechania.
http://moto.allegro.pl/it...km_polecam.html http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C9368779
Jeszcze fajną ofertą jest citroen zx 16v.
W inne auta bym się nie pchał na twoim miejscu.
Niestety ceny zx-ów w dobrym stanie przekraczaja twój budżet. Znam 2 osoby które maja do sprzedania zx-y w bardzo dobrym stanie ale za 1992 rocznik trzeba dać 14000zł, więc lepsza dla ciebie xsara.
Lancer GTi przywieziony na handel od człowieka co miał Coltó GTi 7 czy 8 więc wie co kupuje.
A tego Colta GTi z Krakowa polecam Ci z czystym sumieniem. Auto od maniaka, dbane doinwestowane, ma go kilka lat, teraz ma jeszcze 3 colty GTi, jednego buduje na tor, z motorem evo III, drugiego na lans z mega poszerzonym nadwoziem.
[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 21:37 ]
edit, ten z Krakowa nieaktualny, wziął go ziom z Lublina
stanałeo na tym ze wkoncu po małych perypetiach zakupiłem nissana hehe ale z troszke wszzszej klasy, taki wygodny dupowóz, Prima P10 mam nadzieje ze to był udany zakup
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 15:03
KTR napisał/a:
stanałeo na tym ze wkoncu po małych perypetiach zakupiłem nissana hehe ale z troszke wszzszej klasy, taki wygodny dupowóz, Prima P10 mam nadzieje ze to był udany zakup
Ale GT?? I z SR20 na pokładzie? Jak tak to zakup dobry, jedyny minus tych samochodów to słaba blacha, a szczególnie progi z tyłu...
Jeżeli silnik to SR20DE to jest wiele prostych i sprawdzonych sposobów żeby ożywić te autko. Bez zbytniej ingerencji w mechanikę można zrobić 200NM i 160 konióf Jednostka generalnie idiotoodporna ale moich modyfikacji nie wytrzymała
Ale GT?? I z SR20 na pokładzie? Jak tak to zakup dobry, jedyny minus tych samochodów to słaba blacha, a szczególnie progi z tyłu...
Jeżeli silnik to SR20DE to jest wiele prostych i sprawdzonych sposobów żeby ożywić te autko. Bez zbytniej ingerencji w mechanikę można zrobić 200NM i 160 konióf Jednostka generalnie idiotoodporna ale moich modyfikacji nie wytrzymała
dokładnie tak blacha wydaje sie wpozadku, ale wiadomo jak to japonczyk
narazie sie ciesze z nowego autka, dla mnie nawet troszke za wygodne:P
jak by ktoś miał namiar na jakieś fajne felgi 15 4X114 to może dawać cynk
Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta Pomógł: 34 razy Dołączył: 06 Paź 2004 Posty: 3372
Wysłany: Czw Paź 29, 2009 23:03
KOSA napisał/a:
Jeżeli silnik to SR20DE to jest wiele prostych i sprawdzonych sposobów żeby ożywić te autko. Bez zbytniej ingerencji w mechanikę można zrobić 200NM i 160 konióf
gdzie moge poczytac o tych modach, bo mam w garazu sunny GTI i przydało by sie go jakos ożywić
Auto: s6 i pierdoloty
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 592
Wysłany: Pią Paź 30, 2009 08:19
Dokładnie najlepiej do zella... Na nissanklub.pl trzeba brać czasami poprawkę
A z podstawowych modów:
- dolot ze stożkiem z dopływem zimnego powietrza
- przyśpieszyć zapłon (tak na aparacie o jakieś 3mm)
- wydech sprawdzone 2,5 cala przelot daje najlepsze przyrosty
- zatkanie zaworu EGR
- porting kolektora dolotowego i wydechowego (można zrobić samemu nic strasznego)
Po takich modach wiele nissanków na hamowni wypluwało ładny moment i moc w okolicach 160ps
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach