Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 06:39
w lublinie polecam lubelski oddział firmy master's tuning , robiłem tam program i jestem bardzo zadowolony. Program bedzie na Twoje zyczenie , dostosowany do Twoich potrzeb.
oddzial lublin
Ja powiem tak: Marka mogę polecić smiało jako jednego z najlepszych mechaników w Lublinie a nawet na Lubelszczyźnie. Poprostu zna sie na rzeczy - mowa oczywiscie o sprawach czysto mechanicznych (remonty, naprawy, problemy mechaniczne itd.) - nie znam nikogo, kto posiadałby taką wiedzę odnosnie różnych rodzaji silników. Oczywiście w sprawach zwiazanych z turbo, elektroniką - do tego potrzebny jest sprzęt. Jeśli coś ci się spier...i w silniku, uszczelka, chcesz robic szlif, remont, tulejowanie, lub cokolwiek chcesz plecam Wyrzykowskiego; osobiście znam jeden zakład na Turystycznej, który 2 lata temu robił remont VR6 mojemu kumplowi z okolic Włodawy - wtedy kumpel nie wiedział do kogo oddać auto. Ostatnio mierzyliśmy u Marka mu ciśnienie bo kumpel poczuł, ze samochód ewidentnie stracił ochotę do jazdy. Ciśnienie na cylindrach wynosi od 8 do 12 po kompletnym remoncie VRa za 5000zł (nowe pierscienie, wał, zawory, popychacze) - w sumie to nie jesteśmy przekonani do tego czy te części jako "nowe" rzeczywiście siedzą w aucie - poprostu oddasz samochód fryzjerom to się będą uczyć. Ja osobiscie znam Marka Wyrzyowskiego jako człowieka uczciewgo, znajacego sie na rzeczy i polecam go każdemu bo wiele jest zakładów w Lublinie ale nie każdemu oddałbym swój samochód do naprawy.
Ja powiem tak: Marka mogę polecić smiało jako jednego z najlepszych mechaników w Lublinie a nawet na Lubelszczyźnie. Poprostu zna sie na rzeczy - mowa oczywiscie o sprawach czysto mechanicznych (remonty, naprawy, problemy mechaniczne itd.) - nie znam nikogo, kto posiadałby taką wiedzę odnosnie różnych rodzaji silników. Oczywiście w sprawach zwiazanych z turbo, elektroniką - do tego potrzebny jest sprzęt. Jeśli coś ci się spier...i w silniku, uszczelka, chcesz robic szlif, remont, tulejowanie, lub cokolwiek chcesz plecam Wyrzykowskiego; osobiście znam jeden zakład na Turystycznej, który 2 lata temu robił remont VR6 mojemu kumplowi z okolic Włodawy - wtedy kumpel nie wiedział do kogo oddać auto. Ostatnio mierzyliśmy u Marka mu ciśnienie bo kumpel poczuł, ze samochód ewidentnie stracił ochotę do jazdy. Ciśnienie na cylindrach wynosi od 8 do 12 po kompletnym remoncie VRa za 5000zł (nowe pierscienie, wał, zawory, popychacze) - w sumie to nie jesteśmy przekonani do tego czy te części jako "nowe" rzeczywiście siedzą w aucie - poprostu oddasz samochód fryzjerom to się będą uczyć. Ja osobiscie znam Marka Wyrzyowskiego jako człowieka uczciewgo, znajacego sie na rzeczy i polecam go każdemu bo wiele jest zakładów w Lublinie ale nie każdemu oddałbym swój samochód do naprawy.
Niby zna sie na rzeczy, ale podobno popsuł sporo samochodów jak np. subaru impreza, czy eclipse turbo. Poza tym Marek ma napewno dobre ceny, ale za każdym razem jak coś chciałem by mi zrobił to trzeba było się naczekać od godziny do dwoch zanim w samochodzie coś było robione(mimo wczesniejszego umowienia sie na konkretna godzine). Mi Marek naprawił kiedyś pare drobnych rzeczy w Audi i zrobił to dobrze.
ale za każdym razem jak coś chciałem by mi zrobił to trzeba było się naczekać od godziny do dwoch zanim w samochodzie coś było robione(mimo wczesniejszego umowienia sie na konkretna godzine).
lekkie O/T nie związane z Wyrzykiem : niezależnie od mechaniora czy zakładu , dobrego lub złego , należy przede wszystkim zrozumieć , że zakład naprawy samochodów czy firma zajmująca sie tuningiem to nie fabryka gwoździ gdzie z góry wiadomo , że w ciągu godziny wyprodukuje się 10000 gwoździ i w nastepnej godzinie proces zaczyna sie od nowa.
"Od ręki" lub bez jakichkolwiek opóźnień to mechanicy rzucają sie na auto klienta w stacjach w stylu Carman lub "u kowali" , gdzie brak klientów z powodu jakości lub tego że nie zajmują sie przypadkami skomplikowanymi z powodu braku wiedzy albo im sie po prostu nie chce.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 18:06
TTomek,
zgadzam sie z Toba...
sam wiem jak to jest
jade z niunia na wymiane czujnika walka rozrzadu i zamiast 20-30min wychodza dwa popoludnia bo nie tylko czujnik jest do wymiany... i w byle jakim zakladzie bym po tych 30 minutach uslyszal dowidzenia i poprosimy 100pln przykro nie udalo sie ale polecamy ASO oni napewno wiedza jak to trzeba naprawic... dlatego czasem trzeba poczekac bo taka sytuacja akurat mogla sie przytrafic w aucie klienta ktory byl przed nami...
Auto: mazda323 i bmw318
Skąd: Czuby
Dołączył: 22 Maj 2005 Posty: 1
Wysłany: Nie Maj 22, 2005 16:54
Wyrzykowski nie tuninguje tylko wymienia czesci kumpel byl u niego korasem G60 i zspiewal mu 2000zl a to to samo co on by zrobil kosztuje 1200zl na alegro walek sport i chip a wymiana tych czesci w normalnym zakladzie ok 250zl ocencie sami
Wyrzykowski nie tuninguje tylko wymienia czesci kumpel byl u niego korasem G60 i zspiewal mu 2000zl a to to samo co on by zrobil kosztuje 1200zl na alegro walek sport i chip a wymiana tych czesci w normalnym zakladzie ok 250zl ocencie sami
Możesz mi powiedziec kto załatwi ci sportowy wałek i chipa do G60 za 1200zł (mówie o takich co rzeczywiscie coś dają); są wałki i wałki oraz chipy i chipy; te rzeczy nic wam nie pomogą jesli silnik i kompresor będą w oplakanym stanie. Tak pozatym to kto kupuje te chipy z allegro - oryginal SLSa kosztuje ponad 800zł ale i tak kazdy wie, ze nie ma to jak indywidualne strojenie. A tak pozatym to jaki to kolega bo jeśli jakies nowe Corrado pojawiło się w LBN to może jakis mały spocik, kilku nas tu jeździ w lbn.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach