Auto: Astra F i G / Clio 2
Skąd: Czechów
Dołączył: 21 Gru 2008 Posty: 588
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 01:13 Niezła wkrętka :)
Temat znalazłem na pewnym forum i stwierdziłem że może was to zaciekawić
Temat: Problemy w Hondzie Civic z 1997r 1,4iS
marcinek14 Chodzi o to ze jak jest odpalony samochód na luzie nikt nie daje mu w palnik spokojnie sobie pracuje a obroty skaczą od1tyś.obr do 1,5tyś.obrotow. Czy to jest wina świec? Pozdro
P i t to wina 16 krzywki wałka rozrządu znajdującego się na wale kardana w bloku cylindra. Było wiele razy.
marcinek14 Aha wielkie dzięki. A teraz takie pytanie. To cos poważnego ? utrudnia prace silnika ? Droga naprawa tego?
P i t juz nie do naprawienia (tylko wymiana silnika). Następuje to na skutek zbyt bogatego składu płynu chłodzącego silnia. Tak się dzieje, jak się hamuje silnikiem na zimnych bębnach...
marcinek14 A utrudni prace silnika ? Będzie coś padało za tym ? I czy zmniejsza moc silnika??
P i t no utrudnia, większe opory, bo zepsuła się tzw. turbinka kowalskiego. Mniej mocy i ok. 37% i większe spalanie o ok. 23%. tak to jest...
marcinek14 serio !!!!!!!!!!!! ja się dziwiłem czego taki muł się zrobił !!!!trzeba ją sprzedać jak najprędzej!
P i t raczej lekko ponad 50km... przy dobrych wiatrach
marcinek14 nie no nierozumiem. Juz nie wiem czy mu wierzyć czy nie...niech ktoś mi powie prawde. Bo on mówi ze nie kłamie a inni się śmieją wiec nie wiem, o co tu chodzi...
JAPAN Ja się śmieję bo Pit ma zajefajne fotke w podpisie :d
EDIT;Marcinek wal do Mackaxxx on ostatnio miał tanio wał kardana do sprzedania
P i t im chodzi o mój nowy avatar, bo wiesz ja tu jestem taką gwiazdą i wszyscy mnie znają. Dlatego. Nie zwracaj uwagi.
marcinek14 aha czyli tamto to prawda ? a co ma wspólnego hamowanie na zimnych bębnach z zaworami. Rozumiem jak się hamuje na biegach bez sprzęgła albo bez luzu.
mighty ja się śmieję z avatara Pita, zajebisty jest, a ty weź się skontaktuj z maciekxxx albo hondatanio, to może jeszcze uratujesz hondę. awaria turbinki kowalskiego to poważna sprawa!
marcinek14 weźcie ma takiego avatara a ja kanapki jem
No dzięki Wam. Pogadam z tata na ten temat. A orientujecie się ile może wynieść cały koszt naprawy ? I czy dużo roboty?
P i t właśnie o to chodzi, ze jak się hamuje na zimnych bębnach to trzeba stosować podwójne wysprzęglenie odcinka lędźwiowego. A ty hamowałeś bez tego. Może zauważyłeś, jak kierowcy wyścigowi uderzają przed redukcją pedał gazu? To właśnie po to by zmienić balans osiowo horyzontalny zaworów i uchronić tym samym turbinkę kowalskiego od awarii !!!
marcinek14 No wiesz to tata jeździ. Tzn. ja też ale po podwórku :d
no oglądając rajdy zastanawiałem się co to ma oznaczać, ja myślałem ze rozpędzić auto na okres zmiany biegów. Ale jak tam skrzynia sekwencyjna to po co by im to było.
no to wie ktoś może ile koszt naprawy ? Ile te części ?Zaraz się spytam tych co maja to ale myślałem ze się szybko dowiem. Dzięki Wam za te info w szczególności PiT-owi.
P i t taki koszt ile wymiana silnika. Nawet do 10 tys. zł za takiego w dobrym stanie. Z prostą turbinką kowalskiego.
Nie ma sprawy, jesteśmy od tego żeby pomagać. Niech moc będzie z tobą. :d
marcinek14 Oki. Ja pogadam z tatą i się naradzimy. Mam nadzieje ze to zrobimy, bo będzie drętwo jak nie.
..............
_________________ Astra G coupe 2.0 Turbo po wirusie
Gdzieś widziałem coś podobnego babka na jakimś forum się pyta jaki ma silnik w swoim świeżo zakupionym samochodzie bo nie wie jakie paliwo lać a rezerwa jej się zaświeciła to jej doradzali jeden że to zależy od koloru lakieru drugi od tego czy samochód robi brum brum bzzzyyyy czy wrr trzeci coś o napisach na silniku że jak g to na gaz jak b benzyna itd.
właśnie o to chodzi, ze jak się hamuje na zimnych bębnach to trzeba stosować podwójne wysprzęglenie odcinka lędźwiowego. A ty hamowałeś bez tego. Może zauważyłeś, jak kierowcy wyścigowi uderzają przed redukcją pedał gazu? To właśnie po to by zmienić balans osiowo horyzontalny zaworów i uchronić tym samym turbinkę kowalskiego od awarii !!!
To najlepsze hahaha trzeba mieć w bani żeby takie nazwy wymyślać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach