FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Niezła wkrętka :)
Autor Wiadomość
kondzio233 
prawdziwy tuner
ADHD :D


Auto: Astra F i G / Clio 2
Skąd: Czechów
Dołączył: 21 Gru 2008
Posty: 588
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 01:13   Niezła wkrętka :)

Temat znalazłem na pewnym forum i stwierdziłem że może was to zaciekawić :)

Temat: Problemy w Hondzie Civic z 1997r 1,4iS

marcinek14 Chodzi o to ze jak jest odpalony samochód na luzie nikt nie daje mu w palnik spokojnie sobie pracuje a obroty skaczą od1tyś.obr do 1,5tyś.obrotow. Czy to jest wina świec? Pozdro

P i t to wina 16 krzywki wałka rozrządu znajdującego się na wale kardana w bloku cylindra. Było wiele razy.

marcinek14 Aha wielkie dzięki. A teraz takie pytanie. To cos poważnego ? utrudnia prace silnika ? Droga naprawa tego?

P i t juz nie do naprawienia (tylko wymiana silnika). Następuje to na skutek zbyt bogatego składu płynu chłodzącego silnia. Tak się dzieje, jak się hamuje silnikiem na zimnych bębnach...

marcinek14 A utrudni prace silnika ? Będzie coś padało za tym ? I czy zmniejsza moc silnika??

P i t no utrudnia, większe opory, bo zepsuła się tzw. turbinka kowalskiego. Mniej mocy i ok. 37% i większe spalanie o ok. 23%. tak to jest... 

marcinek14 serio !!!!!!!!!!!! ja się dziwiłem czego taki muł się zrobił !!!!trzeba ją sprzedać jak najprędzej!

P i t raczej lekko ponad 50km... przy dobrych wiatrach

marcinek14 Ale nierobisz jaj!

P i t skąd

Mighty PIT!!!!!! rządzisz madafaka!!!!!!!! LOL hahahahaha

marcinek14 nie no nierozumiem. Juz nie wiem czy mu wierzyć czy nie...niech ktoś mi powie prawde. Bo on mówi ze nie kłamie a inni się śmieją wiec nie wiem, o co tu chodzi...

JAPAN Ja się śmieję bo Pit ma zajefajne fotke w podpisie :d
EDIT;Marcinek wal do Mackaxxx on ostatnio miał tanio wał kardana do sprzedania

P i t im chodzi o mój nowy avatar, bo wiesz ja tu jestem taką gwiazdą i wszyscy mnie znają. Dlatego. Nie zwracaj uwagi.

marcinek14 aha czyli tamto to prawda ? a co ma wspólnego hamowanie na zimnych bębnach z zaworami. Rozumiem jak się hamuje na biegach bez sprzęgła albo bez luzu.

mighty ja się śmieję z avatara Pita, zajebisty jest, a ty weź się skontaktuj z maciekxxx albo hondatanio, to może jeszcze uratujesz hondę. awaria turbinki kowalskiego to poważna sprawa!


marcinek14 weźcie ma takiego avatara a ja kanapki jem :D
No dzięki Wam. Pogadam z tata na ten temat. A orientujecie się ile może wynieść cały koszt naprawy ? I czy dużo roboty?

P i t właśnie o to chodzi, ze jak się hamuje na zimnych bębnach to trzeba stosować podwójne wysprzęglenie odcinka lędźwiowego. A ty hamowałeś bez tego. Może zauważyłeś, jak kierowcy wyścigowi uderzają przed redukcją pedał gazu? To właśnie po to by zmienić balans osiowo horyzontalny zaworów i uchronić tym samym turbinkę kowalskiego od awarii !!!

marcinek14 No wiesz to tata jeździ. Tzn. ja też ale po podwórku :d

no oglądając rajdy zastanawiałem się co to ma oznaczać, ja myślałem ze rozpędzić auto na okres zmiany biegów. Ale jak tam skrzynia sekwencyjna to po co by im to było.

no to wie ktoś może ile koszt naprawy ? Ile te części ?Zaraz się spytam tych co maja to ale myślałem ze się szybko dowiem. Dzięki Wam za te info w szczególności PiT-owi.

P i t taki koszt ile wymiana silnika. Nawet do 10 tys. zł za takiego w dobrym stanie. Z prostą turbinką kowalskiego.

Nie ma sprawy, jesteśmy od tego żeby pomagać. Niech moc będzie z tobą. :d

marcinek14 Oki. Ja pogadam z tatą i się naradzimy. Mam nadzieje ze to zrobimy, bo będzie drętwo jak nie.

..............
_________________
Astra G coupe 2.0 Turbo po wirusie :)
 
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 16:58   

buhahaha :haha: :haha: :haha:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
Upierdliwy 
speed demon
aka Clio


Auto: 525
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 3635
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 17:10   

Spadłem z fotela, umarłem, zgniotło mi ryj po prostu.

No to mamy już tuningowca roku 2010 po tym co założył do malucha "Turbo Abarth" co mu pompowało na 3000 tyś atmosfer :haha:
 
 
 
kroli 
drifter

Auto: FWD & RWD
Skąd: LSM
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 284
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 17:37   

co za leszcz :haha:
_________________
Auto-Części
 
 
 
pilachgt 
the fastest furious
die Welt der Huren


Auto: destrukcja
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 01 Gru 2004
Posty: 2249
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:00   

Jak dla mnie jest to wkrętka czytających

Próbowałem wygooglać ten temat i tylko on się przewija jako: "Temat znalazłem na pewnym forum i stwierdziłem że może was to zaciekawić "

Jak dla mnie ściema
_________________

ELPIDŻI RAKIET FJUŁEL 15,15s/400m
PB PAŁER 6s/14,58s

 
 
Upierdliwy 
speed demon
aka Clio


Auto: 525
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 3635
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:14   

W sumei to jest stare jak lkt.pl :D
http://forum.astratuningt...49e429b0168901a
 
 
 
damian9838 
Widać, że się stara


Auto: Polonez 1.4
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 39
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 18:50   

Gdzieś widziałem coś podobnego babka na jakimś forum się pyta jaki ma silnik w swoim świeżo zakupionym samochodzie bo nie wie jakie paliwo lać a rezerwa jej się zaświeciła to jej doradzali jeden że to zależy od koloru lakieru drugi od tego czy samochód robi brum brum bzzzyyyy czy wrr trzeci coś o napisach na silniku że jak g to na gaz jak b benzyna itd. :D
 
 
michal78911987 
Specjalista
Michaś:)


Auto: Audi A4 1.9TDI
Skąd: Ponikwoda
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 109
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 19:18   

kondzio233 napisał/a:
marcinek14 No wiesz to tata jeździ. Tzn. ja też ale po podwórku :d

Ten tekst mnie rozjebał :haha: :haha: :haha:
_________________
Białko WPC 80/900g Ostrowia
http://allegro.pl/bialko-...1965309273.html
 
 
 
Bedi 
drifter


Auto: Kross Hexagon
Skąd: Tatary
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 390
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 20:52   

hehe napisał/a:
właśnie o to chodzi, ze jak się hamuje na zimnych bębnach to trzeba stosować podwójne wysprzęglenie odcinka lędźwiowego. A ty hamowałeś bez tego. Może zauważyłeś, jak kierowcy wyścigowi uderzają przed redukcją pedał gazu? To właśnie po to by zmienić balans osiowo horyzontalny zaworów i uchronić tym samym turbinkę kowalskiego od awarii !!!


To najlepsze :D hahaha trzeba mieć w bani żeby takie nazwy wymyślać :haha:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam