Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sob Sty 16, 2010 19:15 Silniki BMW e46 Coupe - opinie , doradztwo ?
Witam
Chciałem zwrócić się z takim pytaniem do ludzi co ten temat znają m.in daniel325 .
Dumam nad takim autem to raz dwa nie znam kompletnie tych jednostek napędowych , chodzi o osiągi , awaryjność itd itp . Benzyniaki ropniak jak to się zachowuje ? Jak to jeździ , a jeśli chodzi o PB jak to znosi sekwencyjny gaz ?
Proszę o poradę i rozwinięcie wątku popartą życiowymi doświadczeniami
Dodam że mnie jakieś 1.6 nie interesuje choć wiem że nie ma takich silników najmniej to chyba 2.0
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: bmw e30
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 45
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 08:44
elo najmnieszy silnik to 1.8 wiec sie troszke przeliczyles a ja polecam jak benzynke to 2.8 a diselka 3.0 a co do gazu w benzniaku to juz zalezy jaka instalka i kto montoje bo stym roznie bywa pozdro
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 10:46
Jeżdze M52b28 czyli 2,8l i sobie chwale.Najlepszy i najekonomiczniejszy silnik stosunkowo do swojej mocy,jeśli chodzi o silnik do jazdy na codzień.Mam założoną instalację lpg sekwencje PRINS i pali mi w mieście 14,5-15l/100km gazu przy normalnej jeździe bez oszczędności.Trasa 9-10l/100km przy jeździe średnio od 100 do 160km/h . Żadnych awari związanych z silnikiem.
Szczerze polecam.Mniejszego bym nie kupił,bo pali tyle samo albo więcej a mocy mniej.Drugi silnik to 3.0 diesel,jakbym miał podstawiona igłę nawet bym się nie zastanawiał ,ale kupno dobrego egzemplarza graniczy z cudem,tylko utrzymanie jest drogie oczywiście jak coś się zesra.Podobno te diesle 2.0 spoko są ale nie jeździłem tylko wiadomo mocy już mniej.
Ja mam M47 czyli 2.0 w dieslu przed liftem(136KM). Silnik daje radę ok.6-7 l/100km w mieście i ok 6 w trasie. I tak jak mówi _Rafi_, 2.8 to najlepszy wybór pomiędzy mocą a spalaniem.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Sty 17, 2010 11:30
3.0 m54 jest dobrym motorem... super do jazdy na codzien duzo momentu.... daniel mial w bordowej e36 taki, Kamil ma w cabrio.. spalanie jak na 3.0 bardzo umiarkowane... co do e46 to czasem lepiej kupic angola dobrze wyposazonego i przelozyc, wyjdzie taniej i moze byc mniej zjezdzony... Noname z syndykatu mial do sprzedania ladne coupe (po lifcie) przekladke (nie pamietam ale ponad 40tys pln)...
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 02:22
Jaqub napisał/a:
3.0 m54 jest dobrym motorem... super do jazdy na codzien duzo momentu.... daniel mial w bordowej e36 taki, Kamil ma w cabrio.. spalanie jak na 3.0 bardzo umiarkowane... co do e46 to czasem lepiej kupic angola dobrze wyposazonego i przelozyc, wyjdzie taniej i moze byc mniej zjezdzony... Noname z syndykatu mial do sprzedania ladne coupe (po lifcie) przekladke (nie pamietam ale ponad 40tys pln)...
hmmm a jak jest z przekładką mniej więcej jeśli chodzi o części ? Bo mam ojca w Walii i napewno coś zadbanego bym sobie znalazł tylko pytanie czy jest sens pchać sie w to chodzi o całościowe koszta ??
Spotkałeś się że ktoś coś takiego robił akurat w tym aucie ? Bo tam jeśli jest klimatronick , i praktycznie PDW to obawiam się , że jest jest to tak hop siup ...
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 09:23
Daj sobie spokój z przekładką jeśli chcesz auto dobrze wyposarzone(to moje zdanie).Jeśli nap. tak jak u mnie masz elektryczne fotele z pamięcią to oprócz deski czeka Cię wymiana foteli ,i\ boczków w drzwiach,zresztą boczki i tak musisz jeśli sterowanie szyb ,przy kierowcy ma być itp. ,itp. Głupi podłokietnik jest już inaczej w angolu wyprofilowany.Na golasy przekładki są dobre,ale nie na PDW.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 11:04
koszt przekladki jesli ma byc profi jest dosc wysoki ale moge POLECIC WRONE (z beemka klubu) jest z radzynia podl i naprawde ma pojecie w temacie. jak chcesz poslalem Ci nr na PW to mniej wiecej sie zorientujesz.
mogę w 100% polecić przekładki u Wrony, ostatnio nawet przekładał e46 coupe 330iA bodajże z 04 roku na 19" AC Schnitzer w full opcji - byłem pod wrażeniem auta - całość z przekładką do rejestracji wyszło ok 20tyś zł
Wrona robił już wiele beemek między innymi e36 ///M3 '98 , e39 530iA '02 ///M-Pakiet, e34, e30. Ostatnio miał robić X5 3.0d
Auto: audi cabs 2.6 V6
Skąd: LSM Pomógł: 7 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 1417
Wysłany: Sro Sty 20, 2010 17:50
Grzesio napisał/a:
mogę w 100% polecić przekładki u Wrony, ostatnio nawet przekładał e46 coupe 330iA bodajże z 04 roku na 19" AC Schnitzer w full opcji - byłem pod wrażeniem auta - całość z przekładką do rejestracji wyszło ok 20tyś zł
Wrona robił już wiele beemek między innymi e36 ///M3 '98 , e39 530iA '02 ///M-Pakiet, e34, e30. Ostatnio miał robić X5 3.0d
cena którą podajesz tj za przekładkę + części ? czy auto + części + przekładka ?
ewentualnie pomaga w znalezieniu części ?
_________________ W życiu piękne muszą być dwie rzeczy - kobiety i samochody. Od zawsze otaczały nas piękne kobiety. Piękne samochody musimy tworzyć sami.
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Sro Sty 20, 2010 21:56
Grzesio napisał/a:
e46 coupe 330iA bodajże z 04 roku na 19" AC Schnitzer w full opcji - byłem pod wrażeniem auta - całość z przekładką do rejestracji wyszło ok 20tyś zł
Rozumiem że w GB auta prawie darmo oddają,bo takie auto pewne ,nie wieże że kosztowało 1500-2000 funtów.Słuchaj dalej bajek kolegów ,albo sam ich nie rozpowszechniaj.
skoro europejskie w Polsce takie auto można już kupić w granicach 25-30 tyś to uważam 12tyś zł zapłacone w GB za auto to kwota okazyjna ale i realna, możliwe że auto miało jeszcze jakiś feler, ale szczegółów nie znam przekazuję co słyszałem od dobrego kolegi który się tym zajmuje i nie ma po co mnie oszukiwać
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 00:15
3.0 diesel 2004rok za 30tysi max igiełkę,to ja poproszę o takie
Czyli jak dobrze liczę z Twoich wyliczeń robocizna gratis za przekładkę bo same części ok 7tysi + zakup auta + przekładka+ rejstracja 20tysi.
Nie o tym ten temat jest i nie będę z Tobą polemizował(mam swoje zdanie). Poprostu ten rok z tym silnikiem PDW kosztuje w granicach 50.000zł a nawet więcej za igiełkę.
Ps.Wpisz w allegro filtr e46,2004r. i 3000diesel i poczytaj.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach