Przeczytalem Bokiem w Zaspe projekt.
Po pierwsze szkoda.
Znam V3xx od podszewki i wiem jak to lata i wiem dlaczego V jest inne od zwyklych aut, choc nikt nie wierzy
Po drugie trzeba bylo sie zapytac, dalbym namiary na kolegow ze wspomnianego Klubu ktorzy grzebia troche w 2xx, 3xx, 7xx(swapy, zawiasy, skrzynki, etc), na NOWE silniki 2.0 i 2.3 w cenie ok.2500 zl, bo tylko taki moze wchodzic w gre. Niemcy twierdza, ze sa porownywalne do 3.0 w W124. W Finladii wycisneli 360 KM z 2.0 bi-turbo, a automatow nalezalo dokupic, bo sa najlepsze na 1/4, CVT of course, tylko, ze jeden wyscig=jedna skrzynia. Takim automatem z 1.4 (68KM) killowalem 4ro garowe BMW 3, do predkosci 40-50km/h. Pozniej plecy oczywiscie, ale starty nawet wspoluzytkowniczka wygrywala
A zasadniczo najprostrza recepta na szybkie Volvo:
Kupic V360, kupic silnik B204ET (200KM), zrobic swap, mozna go jeszcze lekko liznac (tylko po co ), zawiasy, naped, heble, etc. Auto nie straci tego co nim bardzo lubie: rozklad mas 50/50. Jak na moj gust ok. 6s do setki, Vmax ok 250km/h, koszt 10-15 kzl.
[ Dodano: Sro Cze 08, 2005 2:31 pm ]
bo nie mialem czasu wzesniej.
Mam nadzieje, ze ta wiocha zabita dechami to ta pod Łycnom, albo ta pod Detroit (Chrysler-Merc), a nie piekne miasto Lublin!?
--
pzdr
Kamil
London
[ Dodano: Wto Cze 14, 2005 2:14 am ]
Macius, Macius popatrz:
z forum V8; V7xx V360 turbo; silnik z 940turbo Agrupa rozne
i wiecej mi sie nie chce.
A 200 koni ma 2l silnik z V740 2.0i 16V Turbo i idealnie pasuje do V360.
No ale jestem w stanie zrozumiec fascynacje niemiecka i japonska technika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach