FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
dymi
Autor Wiadomość
Brzozka 
streetracer


Auto: Jetta & Octavia
Skąd: Bazylianów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 799
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 17:56   

wymienić na nowy razem z lewym, żeby równo pracowało
_________________
Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 18:45   

temat z cyklu: "czy mozna dac resor zamiast sprezyny bo u wuja w szopie lezy taki od kombajna, jemu nie potrzebny a mi moze podejdzie"... suty opadaja...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
Raczkow 
drifter


Auto: cupa 16v
Skąd: Konstantynów
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 253
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 20:53   

Brzozka napisał/a:
wymienić na nowy razem z lewym, żeby równo pracowało


a jeśli nie masz kasy to szukaj używanych, zawsze to lepsze rozwiązanie jak jakieś domowe dziwaczne sposoby na naprawę
 
 
lukasik 
Widać, że się stara


Auto: audi 80 b4
Skąd: Tatary
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 45
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 21:05   

jest duzy wybor czesci , chce zeby to pjezdzilo . Oco chodzi z tymi wkladami? katalogi podaja ze sa cale amorki i wklady :| bylem u 2 mechanikow i mowili ze wymienic wklady to duzo roboty i nie wiadomo czy sie da :mad: i co chlopaki na to? :wow:
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 21:42   

Wymiana wkładów 10 minut więcej pracy przy 13letnim Audi Coupe z oryginalnymi nieruszanymi amorami, pytanie jeszcze co to za wkłady ????
_________________
 
 
 
mattey 
the fastest furious
NOKIA GSM MASTER


Auto: RHD
Skąd: Czechów
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2004
Posty: 2351
Wysłany: Pią Sty 08, 2010 04:51   

lukasik napisał/a:
padl prawy amorek z przodu zalalo go olejem i mocno stuka jak kolo wpada w dol, co radzicie pany bo jest kilka opcji do wyboru?


wszadź kołka dębowego i bedzie :mrgreen:


a tak na poważnie to amory na przód to ok 500pln powinny kosztować :)
 
 
 
Brzozka 
streetracer


Auto: Jetta & Octavia
Skąd: Bazylianów
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 799
Wysłany: Pią Sty 08, 2010 13:22   

mattey napisał/a:
a tak na poważnie to amory na przód to ok 500pln powinny kosztować :)


500 to chyba za przód i tył :) od biedy to i za 40 zł/sztuka można nówkę kupić
_________________
Bóg dał nam nogi po to abyśmy doszli tam gdzie nie dojedziemy na glebie...
 
 
 
lukasik 
Widać, że się stara


Auto: audi 80 b4
Skąd: Tatary
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 45
Wysłany: Pią Sty 08, 2010 16:49   

kupilem na sp.pracy; wklady firmy chitech ,lozyska, odboje ,oslony z 2letnia gwarancja 200zl :)
 
 
 
lukasik 
Widać, że się stara


Auto: audi 80 b4
Skąd: Tatary
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 45
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 20:23   

Przy jezdzie na lpg strzela mi w wydech jak silnik schodzi z obrotow a w szczegolnosci jak redukuje biegi, dzis tak walnelo ze rozerwalo na laczeniu ostatni tlumik!!! , no i zaczol pluc katalizatorem , nie ma przebicia, nowe swiece, aparat, palec. ???
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 20:33   

masz zle ustawiony zaplon do lpg, trzeba go przyspieszyc i bedzie wsio ok
_________________

 
 
 
coupe 
Specjalista
LU CASH


Auto: Szukam...
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 100
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 20:37   

QSY napisał/a:
masz zle ustawiony zaplon do lpg, trzeba go przyspieszyc i bedzie wsio ok


Popieram kolegę :spoko:
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 20:51   

lukasik napisał/a:
Przy jezdzie na lpg strzela mi w wydech jak silnik schodzi z obrotow a w szczegolnosci jak redukuje biegi


mi tam sie pdooba taki dźwięk, chodzi jak wrc :mrgreen:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
lukasik 
Widać, że się stara


Auto: audi 80 b4
Skąd: Tatary
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 45
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 21:11   

to zaplon sam z siebie by sie przestawil? na pb jest git! :>
 
 
 
QSY 
speed demon
emeryt


Auto: STI & Polonez 1500
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Paź 2004
Posty: 3372
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 21:18   

lukasik napisał/a:
to zaplon sam z siebie by sie przestawil? na pb jest git! :>


wlasnie dlatego ze na PB jest git to na LPG beda efekty takie jak opisujesz. gaz ma wieksza liczbę oktanową i potrzebuje bardziej przyspieszonego zapłonu niz PB.
_________________

 
 
 
lukasik 
Widać, że się stara


Auto: audi 80 b4
Skąd: Tatary
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 45
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 23:27   

QSY, ale tydzien temu bylo ok, no dobra jak przyspiesze zaplon to nie bedzie gorzej odpalal na pb?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam