nie ma czegoś takeigo że na gazie 1.6 polonezowski lepiej leci
OHV nie mają szczególnego odejścia, jedyną opcją na żwawą jazde jest benzyna. gaz jakby nie był ustawiony to i tak nie jest to samo
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
Taaa blos ze strumienicą dają +150km... Zrobiłem ostatni make up z halogenami ale fotki dopiero jutro będę mógł wrzucić.
PS: U Neona roverek na gazie na prawdę dobrze daje sobie rade i aż się zdziwiłem
Myślę że przewaga silnika Fiata jest jednak dość znaczna, a Rover Neona jest dupowozem... Kto to Neon? Ma srebrne Caro z czarną maską, to chyba wam trochę tłumaczy... Myślę że mocno nie ucieka Fiacik Banana Neonowi ale to dwa odmenne światy. Ma wlaśnie blosa itd. Te magiczne około 4000rpm to znacznie odczuwalna różnica po której na prawdę ten wóz jak na poldka się odpycha Nie mam dużego doświadczenia w motoryzacji ale kurcze fajnie to lata jak dla mnie.
nie ma czegoś takeigo że na gazie 1.6 polonezowski lepiej leci
OHV nie mają szczególnego odejścia, jedyną opcją na żwawą jazde jest benzyna. gaz jakby nie był ustawiony to i tak nie jest to samo
jest! moje caro latalo dobrze i na elpegie i na benzynie :]
_________________ "w polonezach nic się nie psuje, co najwyżej ulega naturalnemu wyeksploatowaniu"
Ja jak jeździłem roverem w lpg to właśnie brak dołu można było odczuć, dopiero na obrotach szedł. Ja na razie zostaje przy ohv, bo po pierwsze na razie jeszcze brak mocy mnie nie odrzuca a po drugie ciekawi mnie czy uda mi się je stjunować do poziomu osiągów np rovera czy dohca.
rover na niskich obrotach nic nie jedzie, potwierdzam. Ale ma za to fajny dźwięk odcięcia zapłonu
Jacek pamiętasz że nasz wyścig nie został do końca rozstrzygnięty? Na wiosnę robimy dogrywkę
_________________ "Motocykle wciągają jak woźny ćwiartkę"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach