FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: bodek
Nie Lut 14, 2010 11:30
Nissan Patrol GR do 9-10tys zł / Za i przeciw
Autor Wiadomość
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 11:24   Nissan Patrol GR do 9-10tys zł / Za i przeciw

Jak myślicie da sie w tej kwocie kupić coś sensownego ? (może być podrapany , na wyglądzie mi nie zależy , ma być sprawny technicznie , najlepiej w 2.8TD , ale może być też inny silnik , nie upieram sie przy tym. Może ktoś coś takiego ma do sprzedania , albo może polecacie inne auto podobne do patrola. Autko ma służyć do jezdzenia po lesie , wożenia rowerów , czasem również do podjechania po browar :)
 
 
 
Małkers 
Widać, że się stara


Auto: fiat 126p
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 33
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 11:28   

Zobacz ile jest tego w gazetach ogłoszeniowych,portalach aukcyjnych napewno za tę cenęznajdziesz coś sensownego ;)
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 11:32   

wiem że jest tego troche , ale licze bardziej na wypowiedz fana/posiadacza podobnego auta bo sie na takich nie znam , a wiem że napewno musi być jakiś pułap finansowy od którego jest sens kupić takie auto. Ja naprzykład nikomu bym nie polecał kupowania audi s3 do 40tys zł bo to w większosci szroty. Ale jak już pisałem na japonczykach znam sie mało , a na terenowych to już wogule :)
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 13:03   

nie znajdziesz, tzn może znajdziesz, ale ja bym się nei nastawiał

za 10 tyś kupisz trupa, ze zgniła ramą szczególnie pod zbiornikiem, padnientą zawiechą, przebieg bliki zyliona kilometrów, kule w przedni moście bedą wyżłobione jak rów marianiski.

2.8 TD a dokładnie RD28T to bardzo czułe silniki, szybko się grzeją, głowice pekają.

Jak chcesz kupić w miarę sensownego patrola to dozbieraj do 15, ale przygotuj się że i tak 5 będziesz musiał włożyć.

Jak będziesz jechał oglądac to pożądny młotek w garc albo śrubokręt, kładziesz sie pod spód i napierdzielasz po całej ramie, jak nie zrobi się dziura to będzie
e dobrze. Jak już będziesz pod spodem to poobracaj wały napędowe, nie powinny mieć za dużego luzu, o wyciekach nie wspomnę. Kolejna sprawa przejedz się, czy nie ściąga itd to oczywiste. Jedz na jakaś piaszczysta górkę, zapnij napędy, jeżeli ma automatyczne sprzegiełka to słuchaj czy nie strzelają przy obciążeniu, jeżeli manualne to czy trzymają. Niektóre partole mają DifLocka, trzeba sprawdzić. Jak mosty huczą trzeba odpuścić, remont kosmiczna kasa



Najlepsze silniki w patrolach to 3.3D 3.3TD w K160, W160 oraz 4.2 TD w Y60, 4.2B o większych nie mówię bo i tak ich na naszym rynku nie ma...


jak już to szukaj roczników przed 92 miały mocniejsze ramy


napisz do czego ma służyć to auto?
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 17:35   

Dzięki Sylwek za rady , właśnie o Twoją wiedze mi chodziło . Kwota 10tys jest raczej nieprzekraczalna , no może 11tyś jakby było coś ciekawego. Auto przynajmniej w momencie kupna nie będzie do codziennej jazdy , do tego mamy osobówki. Auto ma służyć do pojezdzenia po lesie kozłowieckim tam gdzie osobówką nie wjedziesz (ale nie jakis mega ofroad) , ma też służyć do dowiezieniu rowerów/psów do lasu. W zimie myśle żeby go wykorzystywać do odsnieżania (widziałem ludzie montują takie fajne pługi do patroli). Generalnie może być porysowany , ma nie zwracać uwagi bo będziemy go zostawiać w lesie podczas jezdzenia na rowerach , także nie musi być w idealnym stanie.
A może nie patrol tylko coś innego do takich celów jak napisałem , może pajero 89-90 ??
pozdro
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 18:22   

o widzisz i zaczynasz dobrze kombinować

Pajero
Terrano
czy nawet Monterey za 10 koła kupisz montereya z 3.1 TDi który ma dużo mocniejsza rame niż patrol i blache w ocynku, a i rocznikowo młodszy. Duże i pojemne auto. Do Takiego zastosowania jak piszesz będzie git. Dodatkowo często sa bardzo dobrze wyposażone, klima, elektryka..

IFS z przodu zapewnia komfort na czarnym, natomiast sztywne mosty patrola już nie

Godna polecenia jest vitara, ale ja jej nie polecam bo wg mnie to quad z dachem :mrgreen:
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
bodek 
Dyrektor


Auto: maty
Skąd: Lublin
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 26 Wrz 2004
Posty: 5018
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 22:02   

crOOchy, a jaka terenówka powyżej 2005r. nadaje się w teren, oczywiście bez przeróbek. Toyota LC ?

stary patrol czy G klasse ? które lepsze
_________________
AUTOMATY...
 
 
baaaartus 
prawdziwy tuner


Auto: Passat b5
Skąd: Świdnik
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 567
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 22:13   

znajomy miał Toyote LC taka:
http://www.in.gr/auto/par..._Cruiser_01.jpg
jeździł nia kilka lat i nie narzekał na nią. pod maska miała 3 litry w dizlu zczipowane na ponad 200 kucy i w terenie dawała sobie rade.

Teraz kupił sobie nowszy model tej Toyoty
http://www.drivearabia.co...d-cruiser-2.jpg

tyle ze 4 litry w dieslu.
_________________

 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 22:31   

LC drogi w serwisie i zakupie, ale dość niezawodny
G kalsa - blokada przedniego i tylnego mostu wielki plus w terenie, tylko za dużo elektroniki
Patrol po 2005 roku 3.0 diesel omijac z daleka baaaaaaaaaardzo awaryjna jednostka


Jakby nie było w ciezszy teren żadno z tych aut sie nie nadaje seryjnie.

Jednak do patrola tanim kosztem można zrobić lift zawieszenia i załozyć 35" opony które układ napędowy zniesie bez problemu. Za 35 tyś (o ile dobrze pamientam) mozna kupic kompletny SWAP na nissanowski silnik 4.2 Ti, lub 4.2 TDI z tego co pamientam w skład zestawu wchodzi skrzynia. A podzespoły sa nowe :spoko:


Nowa G-klassa hmm szczerze mówiąc jes o niej jeszcze bardzo mało informacji z prostego względu mało kogo stać na zakup i upalanie tego auta w terenie. Poza tym to juz nie jest ten sam stary dobry mercedes :x

Toyota LC tutaj rodzi sie pytanie który dokładnie model LC?
Toyota tak jak pisałem droga w zakupie, droga w doposazeniu off, stosunkowo mocna, nowsze modele mają IFS. Dobrą opinia ciesdzy sie FJ cruiser :spoko:

Ciekawą alternatywą może być LR Discavery, bardzo dobre zawieszenie, komfortowy i dobrze wyposazony, jednak elektronika nie jest jego najmocniejsza stroną

Dobrę opinia ciesza sie jeepy Wranglery np taki http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C11319993

Jeżeli ktoś jest zainteresowany seryjnym autem dobrze radzącym sobie w terenie bez przeróbek to jest kilka aut, ale głównie są to cywilne odmiany militarnych wersji np Defender, Iveco Massif, czy nawet Honker, który mimo swojej surowości i niezbyt wyszukanej mysli technicznej jako seryjne auto radzi sobie bardzo dobrze. Jest jeszcze UAZ Patriot i Hunter

Wszystko zalezy do czego ma byc auto wykorzystywane, znajac przeznaczenie można coś kombinować i dobierac, chyba ze ktoś kupuje terenowe auto dla lansu no to wtedy jedna chwała :)


Obiektywnie rzecz biorąc chcac auto do terenu trzeba celowac w auta z roczników przed 2000 rokiem, możliwie prostej budowy. Patrol GR y60, najlepiej z 4.2 TDF/ lub 4.2 benzyna jak kto lubi
Tojota HDJ 80/KZJ 80
G-klasa z poczatku 90 lat
Defender
Disco 300TDI

z IFS'em
Pajero
4 runner
Monterey
Galoper

jest w czym wybierac :)
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 23:09   

ja sie rozgladalem za hultajem galoperem.. nawet fajny jest na alledrogo z LBN za ponad 20tys ale w fajnym body'kitem...
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 00:10   

galloper to to samo co pajero :spoko: jak w dobrym stanie to będziesz zadowolony
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 06:56   

to może i ja skieruje swoje poszukiwania na gallopera :)
 
 
 
crOOchy 
the fastest furious


Auto: Jeep WJ Limited 2.7 CRD
Skąd: Czuby
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 2208
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 14:08   

pierwsze i najwazniejsze trzeba sobie odpowiedzieć do czego jest mi takie auto potrzebne ?
_________________
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 14:19   

1) do wożenia mniejszych rzeczy w trakcie budowy domu , worki z cementem , glazura , deski itp.

2) do wypadów weekendowych do lasu , z rowerami

To nie będzie auto do codziennego poruszania się , chyba że eska będzie dłubana , wtedy będe jezdził tym.

Ma mieć jak najmniej elektryki , zero klimy , zero automatycznych skrzyń.

No i ma sobie dobrze radzić w takie zimy jak teraz :)
 
 
 
Misiek_lbn 
the fastest furious


Auto: 200sx s14a
Skąd: Dziesiąta
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Wrz 2006
Posty: 2292
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 14:30   

frontery nie chcesz :?: :)
tanie są, ja nie narzekałem...
w terenie jakoś radzi, jest chyba na ramie :)
silnik 2.1 diesel dość ciężki do zabicia :)
_________________
Przejeżdżam przez Inżynierską w 7.19 sek, a TY ???
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam