Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 23:12
baaaartus napisał/a:
BMW e46 2.0
baaaartus napisał/a:
Chce na to przeznaczyć max 25tyś
nie jest to dobre polaczenie... w Xach sa drozsze czesci przedniego zawieszenia (amory)... poza tym w takiej kasie to ciezko o dobre rwd nie mowiac juz o dieslu...
ja zaproponuje audi ale rozważ może Pb ladne quatro mozna znalesc w przyzwoitych pieniądzach
BETA ta 2.0 smok!!! i graty drogie
passat brak przekonania jak kto lubi
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 11:28
Cytat:
Jaqub, silniki mało awaryjne sa?
to wszystko zalezy od stanu/serwisu/przebiegu i przeklada sie na cene... tak jak pisze Mrowek 2.0 w dieslu to dosc dobry motor... wiadomo ze 3.0 lepszy i w tej budzie spalanie nie roznilo by sie wiele (czasem nawet na plus/mniejsze zuzycie dla 3.0)...
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Pon Lut 15, 2010 11:34
za tą kase żadne auto tych gabarytów z dieslem i napędem 4x4 szału nie będzie robić delikatnie mówiąc. A może A4 B5 Q 1.8T ? , jak dużo nie bedzie jezdził to nie poczuje różnicy w spalaniu między tdi a 170 koni będzie po samym programie , co w 1.9TDi VP związane jest już z dosyć sporymi modyfikacjami.
slg, wiesz znajomy nie chce byś "królem dróg". Jemu auto szybkie nie jest potrzebne . Chce po prostu samochód który byłby w miarę bezpieczny i tani w utrzymaniu. a 4x4 po to aby w zimie miał łatwiej Tak jak mowię Pb odpada bo jezdzi akurat dużo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach