Auto: 80q Competition
Skąd: LSM Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 606
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 23:28
mattey, zgadzam się z Tobą. Latam trochę A6 2.7 bi-turbo (250 PS) na sekwencji, ale boli mnie ta instalacja tam, wolę zalać PB i nie pałować cały czas. Nic nie jest mnie w stanie przekonać.
Auto: Audi A4
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 5
Wysłany: Sro Lut 24, 2010 15:58
witam jestem nowy wiec trzeba sie przywitac
polecam zakład na sierpińskiego 41 Paweł Fink ma zakład jeszcze w Lubartowie.zakładałem u niego gaz do mojej a4 zapłaciłem za sekwencje 2100zł i nie narzekam.kilku znajomych tez tam zakładało i również chwalą.miły właściciel gdy ktos potrzebował nr. to niech pisze
gazeo.pl tam jest forum i kilku gosci z naprawde konkretna wiedza, podasz im liste podzespolow i ci powiedza czy gazownik dobrze to dobral...
pozatym co do warsztatu moge polecic gościa z Charlęży (Charlęża?) pod lublinem, ma pojęcie co robi nawet zagazował kilka VTECów i śmigają aż miło
Auto: BMW E39 528i
Skąd: LSM Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 159
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 04:22
plemnik napisał/a:
witam jestem nowy wiec trzeba sie przywitac
polecam zakład na sierpińskiego 41 Paweł Fink ma zakład jeszcze w Lubartowie.zakładałem u niego gaz do mojej a4 zapłaciłem za sekwencje 2100zł i nie narzekam.kilku znajomych tez tam zakładało i również chwalą.miły właściciel gdy ktos potrzebował nr. to niech pisze
również polecam
nie orientujesz się może, czy ma interfejs/etc do regulacji BRC?
Auto: Audi 80 B3 2.0E
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 23 Mar 2005 Posty: 36
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 08:20
gornik, masz competition i tam zapewne 2.016V na mechanicznym wtrysku. Do tego silnika nie idzie włożyć gazu, ani się nie powinno, dlatego pewnie masz takie zdanie. Ja też jeżdżę na PB bo mam mechaniczny wtrysk(sam go ratowałem z LPG), ale jakbym miał np. ABK to bym włożył dobrą sekwencję i bym śmigał co tydzień do szkoły bez zastanowienia.
Sorry za OT.
Mojemu ojcu zakładał gaz(do ABK) gość który ma zakład na Węglinie, nie wiem dokładnie jaka to ulica, to taki gość siwy z wąsami, robi w garażu. Ja do niego zaufania nie mam bo włożył do mojego mechanicznego wtrysku kiedyś gaz. (ojciec za II gen zapłacił coś kolo 1500zl ale to dawno temu)
_________________ ~~DIAGNOZOWANIE I NAPRAWA USTEREK WTRYSKU MECHANICZNEGO~~ tel 505-723-585
Auto: audi 100 c4 2.8 quattro
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 6
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 19:46
Robert C4. Witam wszystkich . Ja polecam załad w lublinie na ul. Firlejowskiej 32. Firma Zawoli. Założyli mi sekwencję do audi 100 C4 . 2.8 v6 z quattro i automatem . Auto spala od 12 do 14 litrów lpg przy jeżdzie do 120 km/h. . Moc jest porównywalna z jazdą na Pb. Zrobiłem 6 tys km i jestem zadowolony z instalacji . a koszt ins to 3000. zł. ale warto było. Tel do nich to 81 442 05 33.
Auto: Audi 80 2.8 AAH q
Skąd: LSM
Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 135
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 21:43
Robert_C4 napisał/a:
Robert C4. Witam wszystkich . Ja polecam załad w lublinie na ul. Firlejowskiej 32. Firma Zawoli. Założyli mi sekwencję do audi 100 C4 . 2.8 v6 z quattro i automatem . Auto spala od 12 do 14 litrów lpg przy jeżdzie do 120 km/h. . Moc jest porównywalna z jazdą na Pb. Zrobiłem 6 tys km i jestem zadowolony z instalacji . a koszt ins to 3000. zł. ale warto było. Tel do nich to 81 442 05 33.
A kiedy u nich zakładałeś ?? bo od niedawna jakość usług bardzo spadła. Też tam zakładałem i nie jestem zadowolony
Auto: C4
Skąd: Polska Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sty 2007 Posty: 102
Wysłany: Czw Mar 04, 2010 17:54
Robert_C4 napisał/a:
Robert C4. Witam wszystkich . Ja polecam załad w lublinie na ul. Firlejowskiej 32. Firma Zawoli. Założyli mi sekwencję do audi 100 C4 . 2.8 v6 z quattro i automatem . Auto spala od 12 do 14 litrów lpg przy jeżdzie do 120 km/h. . Moc jest porównywalna z jazdą na Pb. Zrobiłem 6 tys km i jestem zadowolony z instalacji . a koszt ins to 3000. zł. ale warto było. Tel do nich to 81 442 05 33.
Podajesz chyba osiągi na trasie lub mieszane z naciskiem na trasę.... w mieście jest to wynik nie do siągnięcia przy tej konfiguracji samochodu
Ponadto zobacz czy nie masz przypadkiem założonych czerwonych waltek'ów... jeżeli tak to w następną zimę już nie będziesz taki zadowolony.
Auto: C4
Skąd: Polska Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sty 2007 Posty: 102
Wysłany: Czw Mar 04, 2010 21:53
Robert_C4 napisał/a:
Przewaznie jezdze w cyklu mieszanym i w 15 zawsze sie miesci . A z tymi waltekami o co chodzi co to jest
No i widzisz... po jednym poście spalanie LPG urosło ci prawie 20%
Ogólnie rzecz biorąc mam tą samą konfigurację i wychodzi tak:
Trasa emeryt - około 11l
trasa jadąc normalnie - 11-12l
miasto - 16-18l
miasto kiedy dużo muszę załatwić to i do 20l
Pewnie to moja wina... bo gaz mam ustawiony bardzo dobrze i przez te p@#$ne walteki ostatnio sprawdzam mapę co 2 tygodnie.
Walteki to wtryskiwacze gazowe które na ogół wytrzymują jeden sezon bezawaryjnej pracy po czym robią się nieszczelne lub się zacierają a najczęściej jedno i drugie.
No i dałem się wciągnąć w wieeelki OT za co wszystkich przepraszam
Ja zakładałem 2 lata temu na firlejowskiej u piekarza brc sequent 24. Odpukać, żadnej awarii nie miałem, spalanie w 2.0 16v 10-16 l/100km, w zależności od jazdy. Właściciwie nie czuc różnicy na gazie. Kosztowało mnie to 2800 pln
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach