Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 10:11
Auto w serii czy po chipie ?? Jeżeli masz serie to nie może dmuchać 0.8 bara ponieważ sterownik wpada w tryb awaryjny przy doładowaniu powyżej 0.7 bara. Seryjne AEB dmucha 0.6 - 0.65 bara. Masz jakieś błędy na vagu ??
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 18:41
Jest to seria normalnie 0,6bara daje,no problem w tym że na vagu żadnych błędów nie było,a nie dodałem że te 0,8bara to przy MBC momentami dmucha 1.1bara jak sie rozkręci troche MBC ale to jest z takim porządnym szarpnięciem do przodu to chyba się nazywa przeładowanie,a póki co MBC lata gdzieś po bagażniku więc nie jest już podłączone,zastanawiałem się nad wymianą zaworu N75 na taki od TT 225KM ale nie wiem za bardzo co mi to da bo tak dokładnie to nigdzie na forach nie jest to dokładnie opisane.
Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sty 2005 Posty: 337
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 20:07
Dzięki MBC sterujesz max ciśnieniem doładowania i szybkością narastania boosta, a oprócz powietrza trzeba jeszcze dostarczyć większą ilość paliwa. W Twoim wypadku robi się za ubogo i rośnie temp. co może prowadzić nawet do uszkodzenia silnika. Zapewne bez MBC nie masz problemów tego typu. Najlepiej zrób sobie program, wtedy Twoje turbo będzie ładowało 1 bara bez żadnych niespodzianek Czytałem na forum A4 że zawory n75 różnią się charakterystyką doładowania turbo, ale sam tego jeszcze nie sprawdzałem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach