FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie doładowania
Autor Wiadomość
harnas 
Specjalista
Just for OOOO ;P


Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 162
Wysłany: Wto Mar 09, 2010 23:09   Ciśnienie doładowania

Mam problem otóż przy ciśnieniu doładowania 0,8 bara odcina mi dopływ paliwa,nie ma u mnie czujnika ciśnienia doładowania co może być przyczyną ??
_________________

 
 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 10:11   

Auto w serii czy po chipie ?? Jeżeli masz serie to nie może dmuchać 0.8 bara ponieważ sterownik wpada w tryb awaryjny przy doładowaniu powyżej 0.7 bara. Seryjne AEB dmucha 0.6 - 0.65 bara. Masz jakieś błędy na vagu ??
 
 
 
harnas 
Specjalista
Just for OOOO ;P


Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 162
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 18:41   

Jest to seria normalnie 0,6bara daje,no problem w tym że na vagu żadnych błędów nie było,a nie dodałem że te 0,8bara to przy MBC momentami dmucha 1.1bara jak sie rozkręci troche MBC ale to jest z takim porządnym szarpnięciem do przodu to chyba się nazywa przeładowanie,a póki co MBC lata gdzieś po bagażniku więc nie jest już podłączone,zastanawiałem się nad wymianą zaworu N75 na taki od TT 225KM ale nie wiem za bardzo co mi to da bo tak dokładnie to nigdzie na forach nie jest to dokładnie opisane.
_________________

 
 
 
Pawel_M 
drifter


Auto: Pomoc Drogowa
Skąd: Węglin
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sty 2005
Posty: 337
Wysłany: Wto Mar 16, 2010 20:07   

Dzięki MBC sterujesz max ciśnieniem doładowania i szybkością narastania boosta, a oprócz powietrza trzeba jeszcze dostarczyć większą ilość paliwa. W Twoim wypadku robi się za ubogo i rośnie temp. co może prowadzić nawet do uszkodzenia silnika. Zapewne bez MBC nie masz problemów tego typu. Najlepiej zrób sobie program, wtedy Twoje turbo będzie ładowało 1 bara bez żadnych niespodzianek 8) Czytałem na forum A4 że zawory n75 różnią się charakterystyką doładowania turbo, ale sam tego jeszcze nie sprawdzałem.
 
 
 
harnas 
Specjalista
Just for OOOO ;P


Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 162
Wysłany: Sro Mar 17, 2010 08:16   

dzięki za info jak zmienię N75 to dam czy coś się zmieniło. Jest ktoś w lublinie kto robi programy przyzwoicie ? Ewentualnie gdzie niedrogo to zrobić
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam