Ja zakładałem 2 lata temu na firlejowskiej u piekarza brc sequent 24. Odpukać, żadnej awarii nie miałem, spalanie w 2.0 16v 10-16 l/100km, w zależności od jazdy. Właściciwie nie czuc różnicy na gazie. Kosztowało mnie to 2800 pln
ja gazowalem u niego nevade niedawno safrane i serwisuje instalke w a6 i jak na razie nie mam zastrzeżeń... no poza wizytą w trans wagu jak mi podpieli pod kompa to pojebali coś bo teraz przy połowie butli zapalają mi sie wszystkie kropki zamiast znikać zależnie od ilości muchozolu i nie świeci mi sie rezerwa
Auto: Galant
Skąd: Bronowice Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 661
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 11:32
Z tymi kontrolkami to w ogóle coś spieprzone jest. Ja mam tak samo u siebie w 307. Ostatnio to po 200 km zrobionych na zbiorniku migały mi wszystkie, że przepełniony zbiornik. Jeździ się ok, ale jak mocniej wciśniesz (ok 5000 obr) to wywala na Pb (może tak ma być?). No i mam problem z ruszaniem - często mi gaśnie - jakby nie dostawał paliwa.
Tak jak manieczek - sequent 24 - 2800 zł. Pali mi od 12 do 15 po mieście przy motorku 1.6
_________________ "Never drive faster than your Angel can fly..."
Może masz tak ustawione, że przełącza na bene powyżej 5000 obr, albo może nie wyrabiać reduktor i przełącza na benzynę lub masz zapowietrzony układ chłodniczy i reduktor zamarza. Spróbuj odpowietrzyć na początek.
Auto: Galant
Skąd: Bronowice Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 661
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 10:09
To jak zatankuję do pełna to świecą się wszystkie. Problemem jest to, że ja już nie mam gazu, a świecą mi się dwie. Nie jest to wielki problem, patrząc na przejechana km widzę ile mam jeszcze gazu, ale mimo wszystko, jeśli wydałem na to gówno 3 tysie to chciałbym, żeby to działało. Inną sprawą jest, że zawór nie odbija. Tłumaczą to tym, że za małe ciśnienie daje pompa na stacji, ale skoro w innych samochodach odbija to czemu u mnie nie?
_________________ "Never drive faster than your Angel can fly..."
To jak zatankuję do pełna to świecą się wszystkie. Problemem jest to, że ja już nie mam gazu, a świecą mi się dwie. Nie jest to wielki problem, patrząc na przejechana km widzę ile mam jeszcze gazu, ale mimo wszystko, jeśli wydałem na to gówno 3 tysie to chciałbym, żeby to działało. Inną sprawą jest, że zawór nie odbija. Tłumaczą to tym, że za małe ciśnienie daje pompa na stacji, ale skoro w innych samochodach odbija to czemu u mnie nie?
U mnie to samo, jak sie kończy to jeszcze jedna diodka świeci. Sam chyba zaworkiem nie bede krecił bo jak mi pier*****...to wole nie myśleć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach