Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 37
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 23:51
slavocoupe napisał/a:
a po jakimś czasie normalnej jazdy gdy emocje opadną czasami można dojść do wniosku że ten super sportowy wydech nic nie daje albo nawet przymula auto bo i tak może być.
no ok, ale samo wspawanie strumienicy chyba nie zamuli auta, chyba wręcz przeciwnie bo nie dławi go kat. słyszałem że jak się wstawi zamiast kata to szybciej odprowadzi spaliny z układu itd. itd.
To co, to tez jest ściema???
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 00:27
zamiast kata trzeba było wstawić rurę a nie strumienicę,strumienice nie zawsze pomagają,jak chcesz ładny dźwięk to zrób sobie wolny wydech,powinno coś pomóc,albo musisz sobie cały wydech zrobić na zamówienie z kwasówki ale nie spodziewaj się w klekocie cudów,nie wiem jak w dieslu sprawują się stożki bo w benzynie ładny pomruk daje sam filtr
[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 00:37 ]
Piter504 napisał/a:
KRASNAL_84 napisał/a:
... Bo na każdej aukcji na allegro czy jest to strumienica czy jakiś fajny ,,komin" to każdy pisze o przyroście mocy jak to z tym jest????
...jak jeździłem nową mazdą kolegi i patrząc do ilu jego diesel sie kręci to nie ma co sie dziwić ze w takim aucie przychodzi przebieg i silnik sie rozleciał ze nie ma co zbierać, silniki w audi też mają potencjał, będą śmigać po chipach i innych ale pamiętaj że kubica zmienia silnik bo na wyścig nie wystarczy, i jeśli ci to nie przeszkadza i stać cie to kombinuj w tę stronę i śmigaj. z 1.9 jeden typ wycisną 300 koni, i nawet silnik nie rozleciał się po paru wyścigach wiec pole do kombinowania masz spore
marne porównanie mazda z audi a temu co ma 300KM w 1.9 to się silnik nie rozleci bo ma pewnie wymienione pół silnika na kute elementy, bo nikt mu samym programem nie wyśrubował takiej mocy.A co do Kubicy to silniki w bolidach F1 kręcą się do 20 000 obr/min więc też marne porównanie bo w normalnym silniku jest to raczej niemożliwe .
Sory za OT ale już nie mogę czytać co to kolega zrobił co to słyszałem itp.
Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 37
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 00:51
harnas napisał/a:
jak chcesz ładny dźwięk to zrób sobie wolny wydech
hm nie za bardzo czaję z tym wolnym wydechem, czy chodzi o to, że zamiast kata w moim przypadku już strumienicy trzeba wstawić zwykłą rurę i tak samo uczynić ze środkowym tłumikiem, a na końcu dać dopiero basowy komin? Dobrze rozumuję??
jak chcesz ładny dźwięk to zrób sobie wolny wydech
hm nie za bardzo czaję z tym wolnym wydechem, czy chodzi o to, że zamiast kata w moim przypadku już strumienicy trzeba wstawić zwykłą rurę i tak samo uczynić ze środkowym tłumikiem, a na końcu dać dopiero basowy komin? Dobrze rozumuję??
Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 37
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 01:11
Gelu weź Ty mi powiedz jak to jet w końcu u Ciebie, coś masz szponcone z komputerem jakiś CHIP czy coś takiego dodatkowo. czy po takim dłubani faktycznie jest ta jazda lepsza???
bo mam po sąsiedzku koleżkę co dłubie w elektronice, elektryce samochodowej i coś wspominał mi,że może fabryczny komputer przeprogramować i wcale nie trzeba do tego żadnego CHIPA
Auto: Audi A4
Skąd: Świdnik Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Wrz 2008 Posty: 162
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 01:16
KRASNAL_84 napisał/a:
Gelu weź Ty mi powiedz jak to jet w końcu u Ciebie, coś masz szponcone z komputerem jakiś CHIP czy coś takiego dodatkowo. czy po takim dłubani faktycznie jest ta jazda lepsza???
bo mam po sąsiedzku koleżkę co dłubie w elektronice, elektryce samochodowej i coś wspominał mi,że może fabryczny komputer przeprogramować i wcale nie trzeba do tego żadnego CHIPA
No z tego co ja widziałem kilka razy to zbiera się lepiej niż przyzwoicie,a ten koleżka ja się na tym zna i wie co robi a przed ewszystkim potrafi to dobrze zrobić to ja na Twoim miejscu bym się nie zastanawiał
Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 37
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 01:25
harnas napisał/a:
No z tego co ja widziałem kilka razy to zbiera się lepiej niż przyzwoicie,a ten koleżka ja się na tym zna i wie co robi a przed ewszystkim potrafi to dobrze zrobić to ja na Twoim miejscu bym się nie zastanawiał
no dobra ale nabijasz sie czy mówisz poważnie
GEUL ale to masz dłubane tylko w fabrycznym kompie czy coś jeszcze doczepione?
Auto: AUDI B4 1.9 TDI
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 37
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 01:45
Gelu a co z hamownią??? wymagana czy raczej nie
Ps. a co do kosztów to ja bym to miał sporo taniej, tylko kwestia typu czy się sprawdzi
[ Komentarz dodany przez: .Gelo.: Sob Mar 20, 2010 02:07 ]
hamownia jak chcesz,z tym ze w Lublinie nie ma odpowiedniej do TDI ,tzreba jechać albo do Wawy albo do Białej,jak ktoś to umie zrobić to nawet się nie zastanawiaj
[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 09:43 ]
Gelu a jak przedstawia się sprawa silnika po takiej dłubance, prawda to że szybciej padnie turbina no i w ogóle silnik???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach