Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Pon Mar 22, 2010 06:52
noPROBlEm napisał/a:
Jaqub, to nie chodzi o dynamikę. Jakoś charakterystyka jazdy dieslem nie jest dla mnie. Zresztą po to chcę kupić nowe auto, żeby nie zadowalać się wystarczającą dynamiką bo taki samochód już mam. Mój nowy wóz ma zwijać asfalt i koniec.
Co do Mazdy 6 to muszę się nią przejechać, wtedy zadecyduję.
według mnie auto bezkonkurencyjne w kompromisie twardość / komfort / prowadzenie ...
oczywiście na ori kółkach ... bo 18 x 225 i lata po drodze jak chce
ale jakiś demon przyspieszenia to nie jest
ja latam teraz dieslem ... dobrze że nie wie że diesle nie jadą powyżej 4 tyś ... i zapitala do 4,7 tyś. około
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: Galant
Skąd: Bronowice Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 661
Wysłany: Sob Mar 27, 2010 20:53
Vectra dzisiaj jechałem właśnie. 2.2 w benzynie (coś koło 150 kuca) i powiem, że nawet nie było tragedii. Trochę wnętrze mi nie odpowiada i fotele średnio wygodne. Za to czarna perła z zewnątrz wygląda kozacko. Tylko jak tam z kosztami - zawieszenie itp. Tam jest jakiś silniczek widlasty bez turbiny - chyba 3.0 albo coś - bym takim się kajtnął.
Mondeo odpada bo nie stać mnie na najnowsze, a poprzednie jest z pupy jakością w środku.
_________________ "Never drive faster than your Angel can fly..."
Jak poduszka jepneła to żadna okazja.Mercedes i BMW bardzo twarde auta,więc nieźle musiał dostać.Nie nadarmo podklepany i lampy na sztuke inne wsadzone,żeby laik sie nie zczaił.
Auto: Galant
Skąd: Bronowice Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 661
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 21:03
Kupowanie takiego auta rozbitego to loteria. Za taką kasę chyba nie warto.
Akcja wstrzymana do wakacji, wtedy jadę do Czechów do brata i tam poszukam jakiegoś SS-a. Z tego co mi właśnie brat mówił to tam wprawdzie cenowo Skody nie są jakieś atrakcyjne, ale wybór ogromny i stan przeważnie bardzo dobry.
_________________ "Never drive faster than your Angel can fly..."
Auto: Galant
Skąd: Bronowice Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 661
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 09:23
Znalazłem coś dla siebie
Opel Vectra 3.2 V6. Srebrny w sedanie. 2005 rok coś ponad 200 000 kkm. Wyposażenie - hmmm..... za długo by pisać. Od skóry przez navi, klimę dwustrefową, ksenony po 17" alu. Aha - stoi w automacie. Cena za niego to 34 000. Sprowadzony z CH przez znajomego, który twierdzi, że kupił od jakiegoś poważnego gościa po 50-tce. W środku rzeczywiście laleczka, silniczek pracuje też pięknie. Czekam, aż go zarejestruje bo przyjechał na lawecie i będzie jazda próbna.
W związku z powyższym mam pytania:
1. Czy ktoś coś wie o tych motorach i jak one współgrają z LPG?
2. Jak sprawuje się skrzynia - bo nie wiem nic na temat oplowskich automatów?
3. Ktoś może ma doświadczenia ze spalaniem takiego auta...
4. Ogólnie co sądzicie o takim egzemplarzu?
EDIT:
Znalazłem identyczną na allegro za 30 000 tylko, że do stoi u Niemca jeszcze także kosz pewnie byłby większy... No i jest fajna czarna KLIK , ale trochę droga i widać, że od handlarza.
_________________ "Never drive faster than your Angel can fly..."
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 19:34
Auto naprawde fajne powiem tyle z lekko padniętym sprzęgłem (w manualu)daje rade a6 3.0 tdi Q .
1. Po zagazowaniu bardzo czesto pada skrzynia.
2. Skrzynia jezeli chodzi zmiane biegów raczej ok
3. przerobiłem 3 sztuki takich i w manualu i w automacie ale raczej to jest auto dla tych co nie patrza na spalanie .
4. Jak dla mnie auto jak najbardziej na tak .
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 21:21
Cytat:
1. Po zagazowaniu bardzo czesto pada skrzynia.
co ma to za znaczenie... bo mi przychodza tylko dwie rzeczy:
1) jesli jest lpg to wieksze przebiegi
2) oszczednosc a w AT trzeba zmieniac olej i filtry
Auto: 2.0 TFSI
Skąd: Czechów Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Maj 2004 Posty: 1082
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 21:24
Jaqub napisał/a:
Cytat:
1. Po zagazowaniu bardzo czesto pada skrzynia.
co ma to za znaczenie... bo mi przychodza tylko dwie rzeczy:
1) jesli jest lpg to wieksze przebiegi
2) oszczednosc a w AT trzeba zmieniac olej i filtry
Nie chodzi tu o przebieg , jakie znaczenie .... nie wiem widocznie jakies ma skoro w aucie przy przebiegu lekko ponad 100 tys. po założeniu pada skrzynia i mechanicy mowia ze to przez gaz .
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 21:35
Chodzi pewnie o to ,że w gazie nie ma odcinki zapłonu i wyżej się skrzynia wtedy kręci.Oryginalnie nie przekręcisz silnika,na gazie jest to możliwe i automat może na wyższych obrotach latać i szybciej się kończy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach