mam do wziecia Audi a6 z silnikiem 2.5 TDi i jakieś F jest w oznaczeniu silnika bądź też nadwozia, nie wiem o co chodzi bo nie widziałem jeszcze tego auta.
Moje pytanie to:
1. Co może oznaczać ten symbol F w tym modelu?
2. Ile kosztuje kompletny silnik? bo ten podobno odpala lecz nie wchodzi w obroty, jakieś paski ma pozrywane i coś tam jeszcze..
będe wdzieczny jak ktoś rozjaśni mi ten temat.
Chodzi Ci o A6 C4 czy A6 C5,bo w C4 byly dwa 2,5 TDI ,jeden o mocy 115 KM pięciocylindrowy (kod silnika AAT) i drugi nowszy tez 5 cylindorwy 140 KM (oznaczenie AEL)
W A6 C5 były 2,5 TDI ,ale już V6 i te silniki są bardzo awaryjne ,wycierają się wałki rozrządu i tam pare innych pierdół,ogolnie omijają je ludzie szerokim łukiem.
Jeśli chodzi o litere F to w numerze VIN w audi oznacza to ,że zostało wyprowdukowane w Resende “Brazylia” (11 znak w numerze VIN)
Jeśli chodzi o C5 to tam były własnie 2,5 TDI 150 KM V6 (oznaczenie AFB) ,cena kompletnego takiego silnika wynosi ok 2000 zł
_________________ Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 09:16
dawidjey napisał/a:
W A6 C5 były 2,5 TDI ,ale już V6 i te silniki są bardzo awaryjne ,wycierają się wałki rozrządu i tam pare innych pierdół,ogolnie omijają je ludzie szerokim łukiem.
A ja słyszałem ,że te 180KM mają już poprawione te wady i są w porządku.
Auto: Audi S6 Avant
Skąd: LSM Pomógł: 5 razy Dołączył: 13 Mar 2005 Posty: 498
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 09:51
Maja poprawione wady, ale marketing nie mogl sobie pozwolic na wypuszczenie silnika bez wad, jak to ma miejsce w wersji AEL...
Jak A6 z 2.5 TDi i lepiej kupic starszy model nadwozia, ale miec spokojna glowe o serducho...
[ Dodano: Nie Kwi 18, 2010 08:52 ]
Nawet u Gemancow wersja A6 C4 z 2.5TDI AEL kosztuje ok 4 tys EU, taka w miare stanie, a nowsze A6 C5 2.5TDI ( 150KM) kosztuje o 500 EU albo i lepiej Mniej... To cos mowi samo przezsię
_________________ Włoszczyzna da się lubic- Lancia DEDRA Turbo 8V- już NIE...
AUDI COUPE- Piekne wspomnienia...
AUDI S6 - Nowe Wyzwanie...1/4mili w 14.76sec
0-100 w 6.58sec
Auto: 80q Competition
Skąd: LSM Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 606
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 20:49
DriftIsPassion, wszystko kwestia ceny.
W 1998 2.5 TDI to największe padaczki, najpewniej motor 2.5 TDI 150 PS ozn. AKN.
Wycierają się wałki i leci góra silnika. Pokaż zdjęcia to ocenimy.
Wycierają się wałki i leci góra silnika. Pokaż zdjęcia to ocenimy.
nie mam niestety zdjeć. Pieniądze wydają sie być nieduze. Bo niecałe 2000e.
Wiadomo silnik do wymiany choć podobno odpala no ale..
ew jakies tam niewielkie poprawki blacharskie.
Jest możliwość wsadzenia silnika 2.5 ze starszego modelu c4?
może zadaje dość głupie pytania ale chce poprostu sie zorientować jak to mniej wiecej wygląda.
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
Auto: 80q Competition
Skąd: LSM Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 606
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 21:40
DriftIsPassion, zupełnie inne mocowanie R5 vs. V6. Kodowanie IMMO, wiązka itp.
Sprawa nie opłacalna, cena dobra, ale bez rewelacji 2000€, gdzie stoi auto?
Dochodzą koszta akcyzy, dużej bo powyżej 2000 cm3 silnik, naprawa, poprawki
blacharskie. Podsumujesz wszystko i zbiorą się spore pieniądze. Kwestia jaki wypas, czy
quattro, sedan czy kombi i tysiąc innych niuansów. Trochę wróżenie z fusów.
Cena 2.5 TDI v6 jest bardzo słaba, spada, mały popyt. Ciężko ocenić czy się opłaca.
Rozumiem. Precyzujac samo auto dokladnie wynioslo by mnie 6tys zl. Przyjmujac ze 4zl =1€.
Piszac slabe co masz na mysli?
Auto stoi we Wloszech niedaleko granicy.
Jak bd znal wiecej szczegolow to napisze,moze wtedy latwiej bd ocenic.
_________________ Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach