FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa audi a4 1.8 5v 125 km ADR. Pomoc w wyborze
Autor Wiadomość
PiotrekS 
Nowiciusz ;>
Szybki

Auto: Audi A4 s-line
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 3
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 18:54   Instalacja gazowa audi a4 1.8 5v 125 km ADR. Pomoc w wyborze

Witam zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej do mojej audiczki a4 b5 1.8 5v ADR. Chciałbym byście podzielili się ze mną informacjami o najlepszych instalacjach do tego typu autka. Szczerze mówiąc jestem zainteresowany firmą BRC, oczywiście jakaś sekwencja, jest kilka typów tej instalacji i nie wiem na co się zdecydować. Chciałbym byście podzielili się ze mną informacjami na temat tej instalacji. Chciałbym również dowiedzieć się coś o cenach np. cena założenia instalacji w jakimś serwisie i cena samej instalacji z butlą bez montażu. Chciałbym dowiedzieć się czegoś również o instalacji STAG 300 w tego typu silniczkach. Czekam na wasze wskazówki i informację. Pozdrawiam.
 
 
 
Drift_King 
prawdziwy tuner
dryfciarz


Auto: Subu
Skąd: Czuby
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 654
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 19:22   Re: Instalacja gazowa audi a4 1.8 5v 125 km ADR. Pomoc w wyb

PiotrekS napisał/a:
Witam zastanawiam się nad założeniem instalacji gazowej do mojej audiczki a4 b5 1.8 5v ADR. Chciałbym byście podzielili się ze mną informacjami o najlepszych instalacjach do tego typu autka. Szczerze mówiąc jestem zainteresowany firmą BRC, oczywiście jakaś sekwencja, jest kilka typów tej instalacji i nie wiem na co się zdecydować. Chciałbym byście podzielili się ze mną informacjami na temat tej instalacji. Chciałbym również dowiedzieć się coś o cenach np. cena założenia instalacji w jakimś serwisie i cena samej instalacji z butlą bez montażu. Chciałbym dowiedzieć się czegoś również o instalacji STAG 300 w tego typu silniczkach. Czekam na wasze wskazówki i informację. Pozdrawiam.


Pół roku temu zakupiłem a4 1.8T AEB i zamontowalem instalacje u forumowego kolegi Tashiego z warsztatowni...
Skomponował zestaw składający się z reduktora magic jet3,wtrysków magic jet,grubej miedzi(8mm) oraz elektronice stag 300+.Efekt był taki,że auto zap***ło lepiej niż na pb i ABSOLUTNIE bezproblemowo :spoko: a lekko nie miało bo każdy rallysprint po sniegu jechało :)
Mój silnik był o wiele bardziej łasy na gaz więc miedź 8mm.Do twojego wystarczy 6.
Piszę był ponieważ auto sprzedałem,ale oczywiśćie dalej jeździ bezproblemowo :spoko:

Polecam tego gościa i tego typu instalacje.Jesli chcesz-możesz założyć brc i o ile montował będzie ktoś kto ma pojęcie to też będzie pięknie,tylko cena troche nie ta ;)

Jak chcesz to dzwoń -->Radek 793 161 085
_________________
'96 Subaru Impreza GT wozi dupę
'00 Daewoo Matiz Van rolniczo-służbowy
'95 Daewoo Nexja GSi 16v szczur na tor
 
 
manieczek 
znawca


Auto: 405Mi16 + FSO Truck
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 55
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 20:12   

Wiadomo, że są lepsze instalki niz brc ale ja jako posiadacz takiego wynalazku w 150KM aucie mogę z czystym sumieniem polecić. 2 lata i jak narazie zero problemów.
 
 
KTR 
drifter
eserdwadzieścia


Auto: P10GT
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lip 2006
Posty: 428
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 22:30   

BRC co dobre instalacje, sam śmigam na BRC ale jeśli miał bym sam zakładać to bym jej nie wybrał ;) Powód prosty, jest dużo droższa w eksploatacji niż wspomniany STAG a porównywalny. Tak jak pisze D_K śmiało uderzaj do Tashiego myśle ze doradzi i bez problemu ogarnie Ci dobrą instalacje :spoko:
 
 
 
Jaqub 
speed demon
8000K power zenon


Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 3256
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 23:29   

ja mam brc sequent 24 i jedyny klopot (juz kupilem auto z ta instalka) to ze trzeba bylo wymienic gniazda na bezpieczniki (doprowadzajace prad do instalacji LPG) ale to sie moglo zdarzyc z kazda instalka a poza tym zero klopotow, wymiana filtrow co 10-15tys km ciekly i wkladka (bo mam ori puszke lotnego brc) lotnego (koszt ~20pln w sumie za zamienniki) i przy kazdej wymianie dolanie denaturatu za filtr lotnej i przepalenie go celem wyczyszczenia wtryskow, w troche ponad rok 30tys km bez awarii (poza tymi bezpiecznikami). Tesc ma STAGa 300 (czy jakos tak) i tez zero klopotow. tak naprawde jesli ktos Ci dobierze odpowiednie parametry instalacji to nie ma to znaczenia czy STAG, czy BRC czy cokolwiek innego.
_________________
Gabinet Neurologiczny Lublin:
http://www.zumi.pl/115163...blin,firma.html
 
 
PiotrekS 
Nowiciusz ;>
Szybki

Auto: Audi A4 s-line
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 3
Wysłany: Sob Lut 12, 2011 09:27   

Może ktoś jeszcze był w Warsztatowni u Takashiego? Czekam na więcej opinii i chyba wybiorę się do niego.
 
 
 
DriftIsPassion 
prawdziwy tuner
doDupyZtymRękawem..


Auto: Reno
Skąd: Świdnik
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 625
Wysłany: Sob Lut 12, 2011 11:46   

ja bylem, mam instalacje jego u siebie w moim dziadkowozie.
wszystko jest okej, człowiek ktory ogarnia temat i bez problemu idzie sie z nim dogadać, polecam ;)
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam