FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Czy na sali jest jakiś znachor ..?
Autor Wiadomość
Verchi 
Widać, że się stara

Auto: SCS 1.2 16V
Skąd: Chełm
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 46
Wysłany: Czw Mar 17, 2011 20:56   Czy na sali jest jakiś znachor ..?

Witam.

Pany jest taki problem.

Mam seja po SWAPie na 1.2 16V z punto I. I tu kwestia: tyrkoli. Pewnie niewielu się z Was z tym spotkało. O co chodzi: każda 16V wsadzona do seja / cc tyrkoli w pewnej granicy obrotów - wciskam gaz do spodu zaczyna jechać i jak dojdzie do 1800rpm następuje zamuła na jakąś sekundę - dwie (jakbym popuścił gaz) i nagle dostaje powera i wgniata w fotel i jedzie dalej. Na centomanii są co wiedzą jak to rozwiązac (za 500 zł :D ) i nikt nie chce się tym z resztą użytkowników podzielić. Podmieniałem TPS, MAP sensora i masę innych czujników i wogóle i nic. Dalej tyrkoli koło 1800 ateraz ostatnio dodatkowo potrafi wkurzyć koło 3900rpm. Ponoć trzeba pokminić coś z mapami.

W budzie punto nie trykoli w sc tyrkoli...
 
 
 
B5 
Specjalista
litle Switzerland

Auto: brak
Skąd: Dziesiąta
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 116
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 07:53   

a jaki sidzil orginalnie motor w seju przed swapem? z czego jest wydech? i czy komputer wsadziles od motoru 16V?
 
 
Verchi 
Widać, że się stara

Auto: SCS 1.2 16V
Skąd: Chełm
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 46
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 13:37   

Wcześniej była 900. Z osprzętu z silnika 900 została chłodnica z wentylatorem, bak. Wiązka silnikowa była przerabiana z 900 SPi na 1,2 16V MPi. Jest wsadzony silnik 1.2 skrzynia sportingowa z rodziny FIRE, półosie sporting, alternator rozrusznik wsio od 16V z punto. Komp jest z silnika punto od 1.2 16V ze zdjętym immo :spoko: kolektory są wszystkie od 16V z punta. Wydech od kol leci pełen przelot fi ok 45mm (na końcu polish mugen :mrgreen: ). Filtr powietrza ori się nie mieści do seja i każdy zakłada stożek. Tak mam i ja zrobione. Być może tu kwestia dolotu. Nie wiem.. Ale tyrkoli każda 16V z cc/sc :mad: i jak pisałem da się to prawdopodobnie programowo naprawić jakoś. Zmiana map itp ale dokładnie nie wiem bo wiedza kosztuje :/ a ponoc jest to jakaś pierdółka. Bo w seju tyrkoli a w punto nie... i cholera wi ocb. :wow: :wow: :wow: :wow:
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 14:41   

a ciśnienie paliwa gdzie jest regulowane w jednym i drugim ?



może masz dwa regulatory ciśnienia albo nie masz żadnego :|
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
slg 
streetracer


Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Paź 2004
Posty: 857
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 16:39   

jakby nie miał żadnego to by było za nim czarno jak za mocnym klekotem :)
 
 
 
wujek 
drifter
a.k.a. jedentrzy


Auto: D5244T+
Skąd: Bronowice
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 356
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 17:54   

Verchi napisał/a:
bak


A pompa paliwa jest w baku? Może ma za małe ciśnienie?
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 22:33   

slg napisał/a:
jakby nie miał żadnego to by było za nim czarno jak za mocnym klekotem :)


wcale nie jest to normą ...


ja kiedyś zrobiłem podobny manewr w Astrze 2 ( tam przy zmianie silników X16XE na Z16XE ( bodajże w 2001r. ) właśnie przenieśli regulator ciśnienia z listwy na pompe ... )

a ja zarzuciłem silnik Z który nie miał regulatora na listwie wtryskiwaczy ... a i w zbiorniku go nie było bo buda była od silnika X


nie kopciła nadmiernie ale dławiła się itp. numery ( ale dokładnie nie pamiętam bo to było z 6 lat temu )
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Ostatnio zmieniony przez Paweel Pią Mar 18, 2011 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Verchi 
Widać, że się stara

Auto: SCS 1.2 16V
Skąd: Chełm
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 46
Wysłany: Pią Mar 18, 2011 22:33   

Regulator jakiś tam gdzies jest ;P pompa jest w baku w koszu. W 900 byla 1 bar ale za słaba i mam 3barową... wsio sprawne.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam