Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 13:38 Wymontowanie fotela,a poduszka ???
Witam.
Chce wymontowac fotel w e60 po lifcie i mam pytanie:
Jak to zrobić ,aby poduszka się nie zapaliła odłączając fotel lub inne błedy??
Czy przy wymontowaniu wystarczy brak kluczyka w stacyjce,a zarazem zapłonu?
Czy odłaczyć akumulator,ale znowu czy po podłaczeniu spowrotem błędów nie będzie?
Proszę o poradę ,aby błedy nie wyskoczyły żadne.
Auto: bora
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Sty 2011 Posty: 100
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 14:25
W zasadzie już bez kluczyka powinno być wszystko w porządku, ale jak wolisz, to dla pewności odepnij klemę minusową i działaj. Podłącz wszystko i dopiero wtedy akumulator i błędy nie powinny wyskoczyć.
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 14:48
guziolek napisał/a:
błędy nie powinny wyskoczyć
Ale to nie powinny chyba ,czy napewno?
Bo tyle to i ja wiem.
Fotel bedzie poza autem ponad 24h czy tyle czasu odłaczony aku jak coś niczemu nie
zaszkodzi?
Auto: bora
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Sty 2011 Posty: 100
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 14:57
W wieśwagenach to jedynie czasem immobiliser potrafi potem krzaczyć, tzn trzeba kodować kluczyk (nie zawsze), ale można działać z podpiętym aku, tylko bez zapłonu i nic się wtedy złego nie dzieje. W peugeocie odpinałem poduchę z podłączonym akumulatorem ale bez kluczyka i poduchy się nie świeciły po zabiegu demontażu i montażu deski, więc też długo.
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 15:27
ja odłączałem aku jak wyciągałem fotel w smarcie i po podłączeniu nie było błędów. Jedyne co to musiałem radio kodować, reszta śmigała IMO, ABS, ESP, ASR itp. Jak odłączysz aku to nawet jak coś zewrzesz nie chcący to nic się nie stanie!
Auto: ropniak
Skąd: LSM Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 964
Wysłany: Czw Mar 24, 2011 16:07
Jaqub napisał/a:
Jak odłączysz aku to nawet jak coś zewrzesz nie chcący to nic się nie stanie!
Tam nie ma co zwierać,bo tylko sie kostke wypina od maty i nic więcej.
Pytam po to,bo kodowanie klucza to 400zł w moim przypadku + inne błedy poduchy ,immo itp,więc może człowiek do końca osiwieć jak koszta usłyszy .Kiedyś w innych beemkach wszystko odpinałem bez wyłaczania aku tylko na wyłaczonym zapłonie bez kluczyka i było oki dlatego chciałem sie upewnić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach