panowie moja pompa paliwa jest na wymarciu i chce sobie zrobic reczne jej wlanczanie i teraz takie moje pytanko czy nie zaszkodzi to silnikowii bo odpale sobie na benzynce jak zawsze a pozniej na gaz przelacze i wyloncze pompe moze tak byc czy paliwo musi caly czas krazyc dzieki za odpowiedzi pozdro:):D
_________________ BMW jest jak kobieta czasem robi fochy;)i od czasu do czasu musi dostac po piz cenzura:)
Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Lip 2004 Posty: 2476
Wysłany: Sro Cze 01, 2005 11:08 Re: pompa paliwaa
tygrysss napisał/a:
panowie moja pompa paliwa jest na wymarciu i chce sobie zrobic reczne jej wlanczanie i teraz takie moje pytanko czy nie zaszkodzi to silnikowii bo odpale sobie na benzynce jak zawsze a pozniej na gaz przelacze i wyloncze pompe moze tak byc czy paliwo musi caly czas krazyc dzieki za odpowiedzi pozdro:):D
plus odcinanie wtrysków trzeba ... coby nie klepały na pusto ... i to najlepiej na dwa włączniki oddzielny do wtrysków a oddzielny do pompy najpierw włączasz pompe a później wtryski
_________________ MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Sro Cze 01, 2005 16:45
jka miałem tak w golfie jak przelanczałem na gaz to automatycznie pompa paliwa mi sie wylanczala nic sie niepokojacego nie dzialo a pompa na damo nie chodzila
Auto: BMW & Turbo CABRIO &a
Skąd: Śródmieście Pomógł: 30 razy Dołączył: 10 Sty 2005 Posty: 3256
Wysłany: Sro Cze 01, 2005 19:05
znajomy ma w caro plusie takie rozwiazanie i sprawdza sie super bo pompa tez juz ledwo zyla... ale ma chyba tylko odlaczanie samej pompy bez wtryskow itd... jak ukryjesz przelacznik to bedziesz mial system antykradziezowy
wtryskiwacze są odcinane w momencie przejścia na gaz w każdej instalacji gazowej i każdy to ma , a odcinkę pompy najlepiej robić automatyczną tzn : jak przechodzisz na gaz to jednocześnie masz wyłaczane wtryski i pompę , wtedy nie trzeba o niczym pamietać
a ile moze kosztowac takie cos zeby automatycznie sie pompa wylanczala:)ale wsumie lepiej sobie zrobic reczne jak ktos wspomnial i bedzie przed kradzierzaa pozdro dzieki
_________________ BMW jest jak kobieta czasem robi fochy;)i od czasu do czasu musi dostac po piz cenzura:)
no vesti ja mam 35litrow w baku ale jak wiesz wszystko kiedys musi sie wypracowac nic nie trwa wiecznie pozdro a ja tylko chce przedluzyc jej zywotnosc
_________________ BMW jest jak kobieta czasem robi fochy;)i od czasu do czasu musi dostac po piz cenzura:)
Auto: audi 100 2.0E
Skąd: Tatary Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lip 2004 Posty: 476
Wysłany: Nie Cze 05, 2005 21:30
TTomek napisał/a:
wtryskiwacze są odcinane w momencie przejścia na gaz w każdej instalacji gazowej i każdy to ma , a odcinkę pompy najlepiej robić automatyczną tzn : jak przechodzisz na gaz to jednocześnie masz wyłaczane wtryski i pompę , wtedy nie trzeba o niczym pamietać
własnie tak mialem zrobione plus do tego mialem schowany reczny wylacnik pompy
Ciągle krążące paliwo nie jest takie złe, jest czynnikiem chłodzącym wtryski, dzięki czemu można uniknąć ich wypalenia niezapominając że temperatura spalania gazu jest wyższa niż pb i mają one tam całkiem ciepło.
ps. a wtryski przynajmniej umnie się wcale nieodłanczają po przełączeniu na LPG ani po ręcznym odłączeniu pompy, żeby tak było każdy przewód idący do wtrysku by musiał być przerwany i poprowadzony przez centralke LPG, chociarz prawidłowo założona instalacja powinna tak wygłądać, ale gazownikom się niechce bo to dużo roboty a ludzie się nieznają, Wiem to od jednego z nich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach