Wysłany: Pią Mar 09, 2012 20:47 Oleje i płyny Millers Oils, MOTUL, części, filtry Lublin
Zachęcony namowami Kolegów poznanych na Torze Lublin, na innych forach (motolublin.pl, rajdowiec.pl, jcf.com.pl, HTL) oraz przy okazji zakupów (dzięki lukasrz!) wklejam informację o moim sklepie i u Was, z wzajemną - mam nadzieję - korzyścią:
Zapraszam do mojego sklepu internetowego MotorOils.pl na zakupy:
- oleje i dodatki Millers Oils - angielskie oleje sportowe i cywilne najwyższej jakości, syntetyki nie zawierają hydrokraka.
- oleje Motul - zaopatruje się u autoryzowanych dystrybutorów/importerów Motula (RK Niedziałek, AMA-OIL)
- filtry oleju Knecht, Micro, Bosch, filtry oleju i powietrza K&N
- gotowe zestawy do przeglądów okresowych (np. zestaw filtrów + oleje)
- zestawy do wymiany rozrządu w Subaru (ale nie tylko - w miarę dostępności części uszyję na miarę do każdego auta)
- zestawy olejów sportowych wraz z filtrami w atrakcyjnych cenach
Atrakcyjne promocje, a dla zamówień złożonych przez PW z tego Forum 10% rabatu od cen podstawowych na cały asortyment.
Dodatkowo do każdego zakupionego oleju silnikowego min. 5 litrów - w opcji filtr oleju w atrakcyjnej cenie, np. Knecht OC-195 za 15 zł brutto, K&N HP-1008, HP-1004 za 48 zł brutto.
Także płukanka Engine Flush 250 ml za 17 zł (ceny z dnia 05.03.2012, mogą ulec zmianie)
Czasem oczyszczam magazyn przed kolejną dostawą i wystawiam coś na licytację na Allegro.
Jesteśmy też na "fejsie", gdzie podaję czasem informacje o nowościach i imprezach na których jestem, jak np. 3 RS-y na Torze Lublin.
ZAPRASZAM!
Dane firmy:
P.W. Mal-Tom Tomasz Karski
ul. Sudecka 52, Lublin (możliwy oczywiście odbiór osobisty po umówieniu się mailem/tel.)
tel. 798 906 254
mail: biuro@MotorOils.pl
[ Dodano: Pią Mar 09, 2012 20:53 ]
PS. Zostało mi trochę Motula w starych cenach:
300v 5w40 2 litry po 90 zł za puszkę - ostatnie 7 puszek (potem 105 zł)!
[ Dodano: Sob Mar 10, 2012 11:47 ]
PS2. Rewelacyjne ceny na oleje serii Trident - jest to seria olejów Millers Oils przeznaczona w UK dla warsztatów i flot: inne opakowanie, mniejsza paleta, ale ta sama jakość.
Przy zakupie bańki 5 litrów cena jednego litra wyniesie (z rabatem dla Forumowiczów):
- pełny syntetyk 5w40 (100% PAO) - 26 zł
- półsyntetyk 10w40 o niespotykanej w klasie lepkości w niskich temperaturach, zapewniający najlepsze w klasie smarowanie podczas zimnego startu (lepkośc w 40 st. to jedynie 85 cSt, podczas gdy np. Motul 6100 Synergir+ ma 100 cSt) - 22 zł
- jeśli ktoś ma nieszczęście i filtr DPF to pełny syntetyk 5w30 longlife (100% PAO) z normami: VW 504/507, PSA 2290, BMW LL-04, MB 229.51 - tylko 30 zł za litr.
_________________ Pozdrawiam,
Tomek
Ostatnio zmieniony przez TOMA52 Sob Mar 10, 2012 11:49, w całości zmieniany 2 razy
Zdecydowanie Polecam. Wczoraj odebrałem w bardzo dobrej cenie świeżutki MOTUL 8100 5W40. Dobry dojazd, bogata oferta wysokiej jakości sportowych produktów.
Sprowadziłem trochę Motula X-Cess 8100 5 litrów w cenie 156 zł, a więc prawie jak sprzed podwyżki.
300V 5w40 zostało ostatnie 7 sztuk po 90 zł!
Zapraszam.
Auto: Audi A6 3.0TDi V6 Quattro
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Paź 2004 Posty: 857
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 14:21
Akurat muszę wymienić oliwę , do tej pory zawsze szedł mutul specyfic 504 507 , zalecany według motula dla mojego silnika (S3 1.8T 225). Teraz spróbowałbym Millersa , masz może dla mnie coś ciekawego z tych olejów ?
Z tego co wiem masz już "trochę" ponad fabryczne 225 KM
Generalnie olej, który stosowałeś jest dość "ekologiczny" - popioły (które mają zmniejszać tarcie) na poziomie Mid-SAPS (norma dla Mid-SAPS to poniżej 0.8%, Motul Spec. 504 507 ma 0.6%), ale już blisko olejów low-SAPS (poniżej 0.5%). HTHS (odporność na zrywanie filmu olejowego w wysokich temperaturach) 3.5, to na granicy pomiędzy wysokim (>3.5) a niskim (2.9 do 3.5). Czyli bardzo dbasz o środowisko naturalne, brawo za postawę!
Motul Specific 504 507 wypada gdzieś koło X-Clean+, ale jeszcze ciut bardziej w prawo i do góry.
Olej o tych parametrach co ww. to w Millersie Trident Longlife 5w30.
Millers podpowiada jeszcze XF Longlife C3 - wyższy HTHS, ale też Mid-SAPS, ew. dużo lepszy, ale i droższy XF Longlife 5w30 - full SAPS, ale chyba nie masz DPF-a, ani katalizatora Euro 5?
W Twoim przypadku (tuning -> uboższa mieszanka -> wyższa temperatura) w ogóle bym nie patrzył na oleje 5w30, z niskim HTHS-em.
Minimum wg. mnie to dobre 5w40 (A3/B3, A3/B4) a raczej - jeśli kieszeń pozwoli oleje CFS lub 300V.
Jeśli jednak podczas normalnej pracy temperatura silnika jest wyższa niż była przed upgradem (o ile?) to nawet pomyślałbym o czymś wyższym niż Xw40, czyli Xw50 itd. - ale - co jest ważne, jeśli nominalna temp. pracy nie jest podwyższona, lepiej nie stosować grubszego oleju - w normalnej temperaturze (ok. 90 stopni) będzie zbyt gęsty, aby dobrze smarować i chłodzić.
Czyli podsumowując (zakładam, że temperatura silnika jest normalna):
Motul X-Cess 5w40, lepiej 300V 5w40.
Millers XFS 5w40, lepiej CFS 5w40 lub CFS 5w40 Nano.
Udało mi się wynegocjować dobre ceny u dostawców, dlatego dla Forumowiczów mogę zaproponować:
- Motul 8100 X-Cess 5w40 5l za 150 zł
- Motul 6100 Synergie+ 10w40 5l za 110 zł
- Motul 300V 5w40 2l za 90 zł - ostatnie 7 puszek w tej cenie, potem drożej!
oraz dowolne inne oleje Motula w dobrych cenach.
Drupi, witam Kolegę po fachu!
Na wstępie chciałem napisać, że czuję się przez Ciebie zaszczycony - masz 3 posty na Forum w tym zaszczyciłeś mój wątek merytoryczna dyskusją! Dzięki!
Cytat:
Że co ? Jaka ekologia ?
Motul Specific 504 507 (http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/194/Specific%20504%2000%20507%2000%205W-30%20%28GB%29.pdf?1323962836) - HTHS 3.5, SA 0.6% - to mid SAPS, z HTHS na granicy ACEA C2 i C3, więc ma parametry mające chronić filtr DPF. A w jakim celu te filtry się stosuje?
Drupi napisał/a:
Z 300V tylko 0W20 ma niskie hths !!
Nigdy nie twierdziłem inaczej.
Drupi napisał/a:
HTHS to lepkość oleju w wysokich temperaturach. Chodzi o tarcie wewnętrzne płynu w wysokich temp. !!
Tarcie wewnętrzne płynu to właśnie lepkość. A ta przekłada się na trwałość filmu olejowego, za mało lepki olej w wysokiej temperaturze zachowuje się jak woda i spływa z powierzchni, które ma smarować.
Panowie, peace ...
Drupi - z tego co wyczytalem z jego postow na innych forach - sam importuje (co ma swoje plusy i minusy) wiec jest importerem. Motul Deutschland nie jest za to importerem, tylko koordynuje prace dystrybutorow-importerow, takich wlasnie jak Niedzialek ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach