FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
porównanie hamowni maha i dynoproject wykresy.
Autor Wiadomość
bez_imienny 
Specjalista

Auto: szybkie
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 149
Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 09:14   

Dobra wykresy są identyczne, 10 koni strat więcej to też jest w przedziale błędu (przynajmniej na hamowni johnego) co jest równowartością blisko 30% (27 koni do 38)

johny tez mógłbyś się odnaleźć w szkole podstawowej ze swoja matematyka.

Z każdą mocniejsza fura, będą wychodziły większe głupoty.

M=P[kW]*9549/n[obr/min] to jest wzór na moment obrotowy w gwoli ścisłości.

Dziwną masz hamownie lexy, skoro podstawowym pomiarem nie jest moc na kołach.

Korekcja do DIN też nie działa prawidłowo jeśli różnica temperatury zmienia wyniki
http://sevencoins.pl/2011...kcja-din-70020/ - dla zainteresowanych

Znam Patryka osobiście i wiem co mówi o DP, był u nas miesiąc temu wraz z Szymkiem także opinie o DP mieli podzielone;)

Mamy kolegę, który posiada DP 4x4, jest bardzo znanym stroicielem aut japońskich, powiedział iż mimo ze DP nie jest zła to i tak woli pracować na MAHA.

To juz ostatni post z mojej strony w tym temacie.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez bez_imienny Pią Kwi 13, 2012 09:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lexy 
Specjalista
Prochip Nałęczów


Auto: astra
Skąd: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2004
Posty: 189
Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 09:33   

bez_imienny napisał/a:
M=P[kW]*9549/n[obr/min] to jest wzór na moment obrotowy w gwoli ścisłości.


konwersacja z tobą do niczego nie prowadzi.Od kiedy to na hamowni mierzy się moc a nie moment???wiesz do czego służy tensometr?? wiesz co to jest moment??siła razy ramie. znając moc i konkretne obroty możemy obliczyć moment tak jak to przedstawiłeś. Ale gdybyś kształcił się kierunkowo to byś wiedział że moment jest tu kluczowy. A ty piszesz najpierw o jednym później o drugim.

tyle w temacie
_________________
hamownia obciążeniowa -strojony chiptuning- strojenie silników do sportu -elektronika http://www.facebook.com/www.prochip.piotr.ozga
 
 
 
johny 
drifter


Auto: robi psssssss
Skąd: Sławinek
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 248
Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 15:46   

bez_imienny napisał/a:
Dobra wykresy są identyczne, 10 koni strat więcej to też jest w przedziale błędu (przynajmniej na hamowni johnego) co jest równowartością blisko 30% (27 koni do 38)


jestem osoba postronna nie trzymam z zadnym z Was ale jak widze ze ktos chce wcisnac kit bo ma drozsze cacko to mi sie nie dobrze robi wystrczy ze sie nasłucham w telewizji przynajmniej tu popeliny nie robcie
hahaha to teraz przyagadałes nie no pojechac na hamownie zeby zmiezyc moc przy 1500 obrotow,
Ostatnio zmieniony przez johny Pią Kwi 13, 2012 15:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 22:06   

bez_imienny napisał/a:
Jak to mówią amerykanie "nice try".

Bardzo jest nam milo, ze z tak wielkim zacięciem porównujesz się do nas.

Krzywa momentu obrotowego jak i krzywa strat (o zgrozo) pokazują czym obie hamownie się różnią. Mam nadzieję, że wiesz jak bardzo ważne jest dobre wyliczenie strat i jak przenosi się to na wynik mocy na silniku.

Nie widzę również w jakiego typu korektę zastosowałeś, skoro podajesz większy moment obrotowy jako skutek "innej temperatury". Dlaczego w tym wypadku nie zmieniła się ilość koni?

Chciałym żebyś wiedział, że wraz ze wzrostem mocy auta różnice w wynikach będą rosły do kwadratu.

btw. Czytaj dalej Auto Świat;)



dzięki Ci wszechnajwiędzący za oświecenie nas ciemnoty z ciemnogrodu ...



ale wiesz ... nie fikaj jak wesz na grzebieniu ... bo nikt nie napisał o porównaniu do WAS ! ... tylko conajwyżej porównaniu wyników z urządzeń :S boli że wydane siana a nie widać różnicy / czy jak ? :roll:
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
noodl3s 
prawdziwy tuner


Auto: audi 90q 2.3 20V & AR
Skąd: Woj. Lubelskie
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 540
Wysłany: Pią Kwi 13, 2012 23:05   

Z jednej strony temat nadaję się do zamknięcia bo syf straszny na podwórku się zrobił. Z drugiej natomiast jest ciekawy, bo wszyscy twierdzą, że prawdziwe wyniki tylko na MAHA a tutaj zaskoczenie. Szkoda, że ibizy już nie mam, chętnie bym podjechał na obie hamownie.
Pozostaje czekać na porównanie auta z większym niutonem.
Poza tym, bez_imienny spuść z tonu bo kipie od Ciebie (Was?) agresją...

[ Dodano: Pią Kwi 13, 2012 23:22 ]
Paweel napisał/a:
nie fikaj jak wesz na grzebieniu ...

No i Paweel rozbił bank- skąd to wziąłeś :haha:
_________________
Best ET - 14.5
http://www.lco.org.pl
http://www.radcaprawny-lublin.pl
Ostatnio zmieniony przez noodl3s Pią Kwi 13, 2012 23:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
xrafallbn 
znawca


Auto: MK IV 1.8T @ Yaris D4D
Skąd: Węglin
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 70
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 02:14   

Paweel napisał/a:
boli że wydane siana a nie widać różnicy


coś w tym jest :spoko:
Ostatnio zmieniony przez xrafallbn Sob Kwi 14, 2012 02:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 06:17   

noodl3s napisał/a:

No i Paweel rozbił bank- skąd to wziąłeś :haha:



heineken w sporych ilościach wyostrza pamięć ... się mi przypomniało powiedzonko :mrgreen: z piaskownicy :D
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
jarzyna 
Widać, że się stara

Auto: brak
Skąd: Okolice Lublina
Dołączył: 15 Kwi 2008
Posty: 48
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 07:48   

Dziekuje Paweel ze martwisz sie czy cos mnie boli :) na szczescie czuje sie dobrze :)
Mamy juz dwie hamownie Mahy i planujemy zakup kolejnych.
Koniec tematu z naszej strony !
pozdrawiam
_________________
http://fabryka-mocy.com/
http://best-performance.pl/
http://www.abt-sportsline.pl/
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 15:47   

jarzyna napisał/a:
Dziekuje Paweel ze martwisz sie czy cos mnie boli :) na szczescie czuje sie dobrze :)
Mamy juz dwie hamownie Mahy i planujemy zakup kolejnych.
Koniec tematu z naszej strony !
pozdrawiam


generalnie mam to w pupci podobnie jak wasze hamownie :S
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 21:59   

hahahaha :D :rotfl: :rotfl: :spoko:
Panowie ... zmieńcie rękę bo widzę , że od tego " mahania" Was już boli ... a podobno od tego błona miedzy palcami wyrasta :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Powiadałem Wam ... juz 8 lat temu ... ale Wy dalej swoje :)

jak miło popatrzeć "z zewnątrz" na takie jazdy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kupcie sobie po sztylecie sprężynowym (dość wysoki wektor siły posiada ) i wbijcie sobie wzajemnie w dupę bo pały z Was i pieniacze ...
tunerzy od 7 boleści , którzy zamiast wpierać wpólnie ideę tuningu dezorientują zainteresowanych obrzydzając im tego typu zabawy obrzucając się nawzajem błotem :fucku:

Czy w tych wywodach wzieliście pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na pomiar ??? nie sądzę ...
Czy 6 Nm to jest to o co walczy codziennie przeciętny a nawet bardzo wymagajacy klient ... ????

jak miło popatrzeć , mając we wspomnieniu kilka lat wcześniej :haha: :haha: :haha:
Ostatnio zmieniony przez TTomek Nie Kwi 15, 2012 22:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
siwy 
speed demon


Auto: znalazlem na otomoto ;)
Skąd: Śródmieście
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 03 Maj 2004
Posty: 3578
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 22:13   

Czekalem tylko na wpis TTomka żeby walnąć ...

banana ....

uwaga:

1...
2...
3...
:banan_libido:

!!! TADAM !!

:mrgreen:





A na poważnie, Panowie, ogromna piaskownica (podzielam zdanie noodl3s'a), zamiast wymiany merytorycznych zdań koncentrujecie się na ukłuciu konkurencji, zachowujecie się tutaj jak typowe bractwo PiSu na wiecu poparcia 10 kwietnia. (De facto temat powstał tuż po zadymie 11 kwietnia...).




TTomek, swoją drogą to ja nie wiem jak po tylu przejściach zareagowałeś tak spokojnie, bo mnie osobiście na Twoim miejscu coś trafiło (mając na uwadze jazdy o inercję nadmuchy itd itp) :mrgreen:


Temat na początku mnie zafascynował i nie myślałem że będzie taka gruba afera z zadymą na pół województwa, ale interesuje mnie merytoryka. Piszecie chłopaki o wzorach - Wy to sami liczycie czy program w hamowniach Wam to wylicza
Czy sami musicie wprowadzać jakiekolwiek zmienne i poprawki?
Czy komputer uwzględnia (o ile są algorytmy) temp, ciśnienie, wilgotność powietrza?

Aha i czy przebieg tych krzywych nie jest istotnie inny?
Czy tak naprawdę to ktoś mógłby się pokusić i zinterpretować obydwa badania?

Powiem szczerze że dorzucę się do badania tego auta na rolkach inercyjnych - z ciekawości własnej.
_________________
 
 
TTomek 
streetracer


Auto: T.C.T;A5Tred;UnoT;A8 AKG
Skąd: Dominów
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 777
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 22:35   

siwy napisał/a:
Aha i czy przebieg tych krzywych nie jest istotnie inny?


... nie jest ... kwestia skalowania ....

siwy napisał/a:
TTomek, swoją drogą to ja nie wiem jak po tylu przejściach zareagowałeś tak spokojnie, bo mnie osobiście na Twoim miejscu coś trafiło (mając na uwadze jazdy o inercję nadmuchy itd itp)


a jak mam reagować , ja wiem swoje i jest to poparte kilkoma latami doświadczeń ... na reszte wywodów mam "wyłozone" bo to bicie piany bez efektu 8) :fucku:
a spornym stronom mogę zafundować po jednym trójfazowym wibratorze to bedą się mieli na czym wyładować jak sobie na fotel podczas hamowania podłożą :rotfl: :fucku: może ciśnienie troszkę zejdzie .....

siwy napisał/a:
Wy to sami liczycie czy program w hamowniach Wam to wylicza


no jak ? ... chłopaki to na palcach liczą ....
nie będę Ci tłumaczył jak ... mi w podstawówce wpajali , że trzeba poslinić palec żeby wiedzieć skąd wiatr wieje :> :D ... specjalistów jednego Bajta Ci u nas w woj. pod dostatkiem ....

siwy napisał/a:
Powiem szczerze że dorzucę się do badania tego auta na rolkach inercyjnych - z ciekawości własnej.


mnie w to nie mieszaj ... moje narzędzie spełnia swoje funkcje i zarówno dla mnie jak i moich klientów jest wystarczajace i odpowiednio miarodajne... nie dla koniobijców ... na takie jazdy nie mam czasu ani ochoty.
Ostatnio zmieniony przez TTomek Nie Kwi 15, 2012 22:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MACIOR 
speed demon
aaaapsik!!!


Auto: jeździ :)
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 05 Lip 2004
Posty: 3969
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 23:37   

pupcia tam, ni ma gwiazdy, ni ma jazdy, hondageje, pieniacze spać bo druty jutro czekają.
_________________
 
 
 
Paweel 
the fastest furious
Zoom-Zoom fan ...


Auto: 120E88 328F30 550E60
Skąd: Woj. Lubelskie
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2004
Posty: 2476
Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 19:12   

MACIOR napisał/a:
pupcia tam, ni ma gwiazdy, ni ma jazdy, hondageje, pieniacze spać bo druty jutro czekają.



to Ty żyjesz ?


bo wiesz ...2012 za pasem ... :mrgreen:
_________________
MAZDA ... i czujesz że korodujesz ...
 
 
 
polll 
drifter


Auto: quattro ;-)
Skąd: Czuby
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 359
Wysłany: Pon Kwi 16, 2012 20:23   

aby do wiosny :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam