ja powiem tyle że jechałem z lewą nogą, bez ręcznego bo i tak na letnim tyle dupą mi majtało cały czas i na obrotach raczej średnich, bo na wysokich i tak nie przeniesie się całej mocy i momentu na takiej nawierzchni.. ale jakim rezultatem to się skończyło to już nieważne liczę na odp kilku/wielu innych
Umiesz jezdzic z lewa noga? wiesz do czego ona sluzy ? Bo samo naciskanie hamulca lewa noga jest bez sensu. Tym bardziej lewa noga na torze dla mnie jest no sensem.
Ja Ci nie pokaze bo sam nie umiem. Poza tym nie jest mi potrzebna do szczescia ta noga. Jedni wola z inni bez. Wydaje mi sie ze nie ma co pchac sie na sile z lewa noga. Sprobuj bez lewej nogi, a jedz gazem i kierownica i hamulcem ale na prawej. Bez zbednych ruchow.
Na śniegu staram się nie wykonywać gwałtownych ruchów kierownicą. Mało kręce jedynie wyznaczam kierunek jazdy - reszte steruje gazem i hamulcem. W zakręt wjeżdżam skrecając mocniej niz wynika z krzywizny zakretu. Gazem operuje pulsacyjnie chyba że czuje że mam dobrą trakcje. Biegi zmieniam w dolnym zakresie obrotów. W zakręcie czesto wspomagam się lewą nogą na hamulcu - uzyskuje dzięki temu płynniejszą jazde bez szarpań oraz koryguje podsterownośc auta. Najważniejszy jest wyjazd z zakrętu - to klucz do dobrego czasu!!!
Ps. Na śniegu mam zasade: jedź płynnie i zdecydowanie : D
Ps. Na śniegu mam zasade: jedź płynnie i zdecydowanie : D
ja ostatnio do tego sie zastosowalem pojechalem idealnie plynnie... bez uslizgow... ale za wolno hehe i w sumie uwazam ze mozna jezdzic agresywniej wrzucac auto w zakrety itp... ale podstawa sa dobre opony : D
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
a ja jezdze tak , ruszanie z 2 biegu spokojnie i potem pulsacyjnie gaz i zamiana na 3 odrazu , a jezdze tak ze Tyl doslownie minimalnie mi ucieka i B.mala kontra z lewa noga oczywiscie i oczywiscie cala szerokoscia toru (w koncu jest dla nas ) ,odbija kierownica wczesniej niz samochod sie ustawi do nowego troru jazdy (nie wiem jak to dokladnie napisac) chodzi mi o to zeby miec jak najbardziej prosta linie toru jazdy
recznnym tylko jak juz sie musze ratowc
no cos takiego
polu zobacz moje opony......... na jakich jezdzilem
na sniegu opona przede wszystkim musi byc nowa i z kupa miesa. bo chocby nie wiem jakie testy wygrywala to jak bedzie po 2 sezonach to z nowa debica nie wygra
d_ARC dokładnie!! Byłem w szoku że wyszła taka duża różnica czasu!!
Co do opon to wszyscy macie racje! - tylko nowe opony
Ja jechałem na nowym BF Goodrich i jechało mi się super. : D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach