No to na smiechawe gosc zrobil. Na nastepny raz wezmiemy go na caly rajd to ebdzie lepsza relacja. I pamietajcie ze najlepsze sa "samochody sportowe z rurom dużom i głośnom" :D
polll rewelka, jestem w klipie i to w jakim bojowym kadrze!
[ Dodano: 2007-03-15, 10:22 ]
Kilka słów o Rajdzie Bircza 2007
***************************
Na początek moje oceny wstępne:
- organizacja: 4-
- podział na klasy, wyrównanie szans zawodników: 3
- trasy, połozenie, układ: 5+
A teraz po kolei. Próba pierwsza to Rynek w Birczy:
Zasadniczo była to próba pachołkowa, a rynek nieduży, więc było troche krecenia. Ale gdzie tylko się dało organizator ja przyspieszyl, w efekcie czego miała pierwsza partię bardziej techniczną, i partię szybkiego spadu w dół przez dwa zakręty 3-kowe do nawrotu na dole 180 stopni. Próba typowa pod małe, silne auta, typu CCS SS ipt. Moja ocena końcowa to 4+
Próba druga -Wola Korzeniecka:
Jak dla mnie to byłą czysta rewelacja!!! Powiem tak - to nie była próba, to był najnormalniejszy w świecie górski OS, o długości łącznej ok 2 km. Nie powiem nic więcej, tylko pod spodem przepisze wam fragment notatek mojego pilota, w pewnym uproszczeniu (pominę informacje typu cięcia, rodzaje nawierzchni itd.). Oto on:
150 do L4, 250 P3/L4 200 do L4, możliwa hopa, do P4 100 L5 150 do P3+, 50 do L3/4 bardzo długi 130, Lpatelnia [do tego momentu, moim 55-konnym potworem utrzymywałem Vmax ok 105 km/h] P3 podwójny bardzo długi/L3 zacisk, P3, 50, P4/4, 150 do L3-, 30 do P4, meta lotna
Moja skromna ocena końcowa: 6+
Próba trzecia - lotnisko Łodzinka:
Tutaj też oesowo i szybko. Trasa była maksymalnie prosta. Lotnisko od końca do końca, jak zmierzyliśmy, ma 1,1 kilometra. Próba liczyła na oko ok 700 m w jedną stroną. Był to po prostu szybki slalom, z ciaśniejszym momentem na poczatku i sporym okręgiem do nawrotu na końcu, nic więcej. Tuż za poczatkiem, już od trzeciego pachołka zakręty miały m/w charakter 3+/4/5. Moim autem przy zjeździe w dół [lotnisko jest troche pochylone w dół] osiągałem 115 km/h, ale słyszałem jak chłopcy CCS-ami zapinali tam 5 bieg. NIe odważe się oszacować ile mieli na liczniku, a także ile miało na liczniku subaru zwycieżcy.
Moja ocena końcowa: 5+
I to chyba tyle. Wrażenie mam super pomimo słabego miejsca w klasie i na pewno wybiore sie za rok. Warto zachować ten opis, bo od lat próby tam się prawie nie zmieniają ) Mam jeszcze jakies małe filmiki z róznych przejazdów, ale nie mam gdzie ich umieścić.
Pozdrowienia dla wszystkich
TOPFOL Rally Team
_________________ - www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
Ostatnio zmieniony przez abarthi Czw Mar 15, 2007 10:23, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach