FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Zapadka ręczny...?
Autor Wiadomość
Dedra 
drifter
Duńczyk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 236
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 20:20   Zapadka ręczny...?

Jaki patent na wstrzymanie tej zapadki na lewarku..?
Śrubka co i jak? Jak macie to zrobione u siebie.. jakoś profesjonalnie bo tak na śrubkę wystarczy?
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 21:29   

Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce :) i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
misiek6 
Widać, że się stara


Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 38
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 21:46   

Mi sie wlasnie zblokowal jakos ten zabek na szutrze w niedziele, mialem pisac podobny temat bo nei chce wyjmowac calkiem zapadki :)
 
 
 
Dedra 
drifter
Duńczyk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 236
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 22:28   

abarthi napisał/a:
Spokojnie, wyluzuj się. Najpierw zorientuj się, czy masz dźwignię z ręcznego z plastiku, czy metalu. Potem dobierz odpowiednie wiertło o niedużej średnicy. I teraz, jesli masz plastik, to możesz umieścić tam wkręta, jeśli metal, nita. Oczywiście wiercisz przy wciśnietej zapadce :) i to wszystko. Przewiercasz do spodu. Patent prosty, skuteczny i jeśli nie masz kasy na hydraulika, zupełnie wystarczający [w końcu umówmy się, że ręcznego używa się dość żadko]. Pozdrówka


Ja całe życie jestem spokojny...
Tam to znaczy gdzie?
 
 
Sidney 
Specjalista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 117
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 22:29   

hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam :) , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi,
 
 
 
Dedra 
drifter
Duńczyk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 236
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 22:46   

Sidney napisał/a:
hydraulik to nie taka droga rzecz i ja osobiscie poelcam :) , a jesli chodzi o wykananie tego o co pytales to zgadzam sie w 100% z koelga abarthi,


Jakaś fotka? W którym miejscu mam wiercić?
 
 
Sidney 
Specjalista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 117
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 23:44   

Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce :D :D
 
 
 
Dedra 
drifter
Duńczyk

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 236
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 23:53   

Sidney napisał/a:
Wciskasz guzik i od spodu albo od gory albo od boku juz jak chcesz wiercisz tak zeby zrobic przetyczke ktora nie pozwoli przycizkowi wracac na swoje miejsce :D :D


łoki, dzięki! ;-)
Masz tak u siebie?
 
 
Sidney 
Specjalista


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 117
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 08:39   

Nie, ja u siebie mam hydraulika bo to najlepsze rozwiazanie :D :D
Ostatnio zmieniony przez Sidney Nie Kwi 08, 2007 08:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 10:01   

najszybszy patent to na tasme :D
 
 
 
DeeS6 
technical monster
VTS powaa forever !


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1295
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 15:45   

HaGie napisał/a:
najszybszy patent to na tasme :D


i sprawdzony :)
_________________
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 15:59   

potwierdzam patent z tasma :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
abarthi 
drifter


Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 322
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 17:37   

na taśme??? nic nie rozumiem... Sidney - ile trzeba wydac na hydraulika w twojej opcji?

[ Dodano: 2007-04-08, 17:43 ]
Dedra, cenię Twój spokój. Zobacz poniżej - wiercenia możesz wykonać w dwóch przykładowych miejscach, jak na obrazku ponizej:
_________________
- www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 20:25   

wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
HaGie6 
prawdziwy tuner
Pomylone Gary


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 519
Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 21:22   

polll napisał/a:
wciskamy przycisk od recznego i naklejamy tasme tak aby przycisk byl wcisniety.... potemmozemy jeszcze dookola reczny obkleic tasma i dziala :)



dokladnie !

najlepszy sposob moim zdaniem :D

po upalaniu zdejmujesz tasiemke i juz :D :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam