jakbym widzial mojego michal to niestety jest norma pewnie buda popekala tez ( nie wiem jak to dokladnie opisac) ale jak masz klamke od kierowcy z zewnatrz to w prawo na slupku przy dole szyby buda seja jest gietka strasznie rozporka ja tylko troche usztywni pod warunkiem ze jest dobrze zalozona i odpowiedniu naciagnieta
co do ad1. wywalic wszytsko ze srodka i obspawac cala bude poprawic wszytskie spawy... troszke to bedzie $$$ a zeby bardziej usztwynic mozna nawet zalozyc plyte pod silnik ale to tylko wtedy jesli chcialbys sie pobawic w rajdowanie
ja bym wybral chyba ad 3
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
jest na forum kilka maluszkow, wiec poczytaj o ich modach itp zapewne widziales tez je na torze (jak sobie radza), wiec moim zdaniem opcja 3 bedzie najlepsza
Ostatnio zmieniony przez Bagio6 Pią Maj 11, 2007 10:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach