Ja po naszych doświadczenia w Toruniu zdecydowanie odradzam slicki Markugowskie Aktualny lider PPAiK w krótkiej rozmowie chwalił sobie R888. W 15" komplet wychodzi 360 zł drożej niż Markgum.
Ale one chyba nie mają homologacji drogowej więc na KJS nie bardzo...
Spawos polecam Toyo. Mam T1S i jak do tej pory żadnych zastrzeżeń. Świetne na mokre, radzą sobie z przeniesieniem dużej mocy, a i na suchym torze są OK. Chłopaków na slickach udawało się dojść na 2-3 sekund, a umiejętności mam mierne.
Stanowczo odradzam ContinentalEcoConti. Jedyna zaleta to ciekawy rozmiar 175/55/15 i niski profil, ale w deszczu można sobie krzywdę zrobić.
Heh no ja właśnie czasowo nie. Po zakupie okazało się, że nie bardzo się mieszczą i auto staje się 1-osobowe A że już zakupione szersze bębny to bez oryginalnych poszerzeń i podcięcia błotników ani rusz Więc tymczasowo zostały zdarte Fuldy Carat Extremo 195/45/15. Też niezłe, choć z Toyo na przodzie przy ostrzejszm wejściu w zakręt potrafi Pug bokiem iść
Ja ostatni rajd przejechałem na oponie Nankang EX-500 o profilu 165/55 R13. Myślałem, ze to straszne badziewie jakieś, podobne do Goodride [stanowczo odradzam komukolwiek], ale powiem Wam, ze zupełnie fajnie się to trzymało drogi, nawet jak było troche po syfie. Nizszy profil dał tez wymierny efekt na torze. Nie wiem niestety jaka jest cena, ale podejrzewam, ze konkurencyjna w stosunku do opon innych znanych producentów. Zainteresowanym moge polecic kontakt w sprawie zakupu [na priv prosze.]
_________________ - www.banymotorsport.pl -
profesjonalne przygotowanie samochodów do sportu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach