A ja proponuje lewa na hamulcu ale tylko jadac 2 i 3 biegiem na torze. Bez zbednych uslizgow. Przy ostrych nawrotach na 1 oczywiscie reczny (niestety musze sie tego teraz odzwyczaic - szkoda wiskozy:)
Wsumie niemam doświadczeń w rajdach ale pare razy tato dał mi auto więc co nieco zdążyłem zaobserwować
I podpisuję sie tu pod DeeSem i również nie używam lewej nogi,nauczyłem się nią płynnie hamować ale nie jest mi to potrzebne albo nie potrafię wykorzystać,lepiej i szybciej jeździ mi sie tradycyjnie.A hamowanie lewą nogą gdy się tego nie umie na siłe(bo tak robiom rajdowcy ) u niewprawionych zawodników spowoduje znaaaczne wydłużenie czasu przejazdu,bo zamiast na optymalnym torze skupiają się na hamowaniu.
a ręczny to tylko ciasny nawrót albo sytuacja awaryjna,gdy nie ma innego wyjścia.
Równiez w kwestii opon zgodże sie z przedmówcami,na śnieg tylko nowa opona z gruubym bierznikiem,po paru szlifach na aslafcie zimówka przestaje byc już "piła" a jej zęby stają się półokrągłe i pupcia
Ostatnio zmieniony przez Drift_King6 Czw Lis 29, 2007 12:45, w całości zmieniany 1 raz
Kurcze a sa jakieś dobre i stosunkowo "tanie" opony na śnieg?? no bo tak na serio to wiekszosc zimówek w takich warunkach (kopny śnieg,lód,błoto poślizgowe)i sportowej jeżdzie nie radzi sobie..
P.s co robić jak przy sporych szybkościach przód w zakręcie odjeżdza??
_________________ "Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
nie polecam Kleber KRISALP są do niczego pod każdym względem
a żeby nie było ze nie w temacie <mrgreen> to ja na śniegu polecam zdjąć nogę z hamulca, operować delikatnie gazem, i oczywiście ręczny w pogotowiu no i należało by tez troszkę kiera popracować
Ostatnio zmieniony przez marcinos6 Czw Lis 29, 2007 22:07, w całości zmieniany 1 raz
Polecam NOKIAN, ja mam FULDA i nie jestem z nich zadowolony (rozpedzanie i kierowalnosc sa w normie ale hamowania wcale nie ma).
A jak przod odjezdza to go dociazyc - ujac gazu lub delikatnie lewa po blokach.
A ja sobie ćwiczyłem.. i gaz w podłodze wyciąga autko jadące bokiem do kierunku jazdy tylko później trzeba odejmować (delikatnie) i kierownicą delikatnie prostować bo będzie bok w druga stronę i przy większej prędkości. Proponuję ćwiczyć na placu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach