Wysłany: Pon Lut 18, 2008 22:05 powiedzcie mi cos o sc sporting??
zastanawiam sie nad kupnem takiego auta,głownie chodzi mi o to jak to sie prowadzi?? czy nie wywala sie na boki i jak to sie odpycha -nie jeździłem takim autem dlatego sie pytam
Michal wszytsko napisal jakie ma byc przeznaczenie samchodu ? jesli tania rajdowka to.... wydech z kanciora jakis dolot i sprezyny twarde nawet na seryjne amorki... i ogien... ja tak mialem i takim autem mozna bylo poganiac sporo mocniejsze samochody:) jesli budzet sprzyja to plyta pod silnik bo miska w cc jest glupio umiejscowiona i dosyc nisko ale ja przez kilka lat ani razu jej nie rozwalilem
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
dzięki panowie
od strony mechanicznej to wiem wszytko prawie zdążało mi sie naprawiać takie,przeznaczenie to na razie kjsy,auto ma byc wolnossace-ale tym to sie zajmę sam a orientuje sie ktoś z was ile kosztuje bilstein na malej sprężynie do tego??
uwazam ze nie ma sensu do kjsow takiego zawiasu... sej czy tam cc ma jedna wielka zalete... zwrotnosc trzeba sie tylko nauczyc to wykorzystywac wsadzasz sprezynki nawet eibachy do tego amorki kyb i jest w sam raz na kjsy oczywiscie dobra opona i latasz
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
uwazam ze nie ma sensu do kjsow takiego zawiasu... sej czy tam cc ma jedna wielka zalete... zwrotnosc trzeba sie tylko nauczyc to wykorzystywac wsadzasz sprezynki nawet eibachy do tego amorki kyb i jest w sam raz na kjsy oczywiscie dobra opona i latasz
o zawias pytam z ciekawości -mocno si zastanawiam nad sejem i nie mogę sie zdecydować <rotfl>
przynajmniej wiem ze sie ni m od razu nie zabije hehe
hehehe sej ma jeden problem a wlasciwie to jest kwesia przyzwyczajenia hamulce mocno biora tylem mi to w wielu wypadkach pomagalo ale jak siadasz na poczatku i chcesz isc bombka i nagle hamujesz to nie mile zaskoczenie lecisz mocno bokiem i sie ratujesz dlatego nieraz jazda sejem to jazda od ratowania do ratowania heheh w sumie zamiast w zawias wlozylbym kase w super hamulce
[ Dodano: 2008-02-18, 22:47 ]
jak cos to pytaj seja raczej mam ogarnietego jak dam rade to pomoge
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
seryjny zawias jest lekko mówiąc do niczego , ale na szczęście da się ten mankament naprawić <mrgreen> u mnie na niskiej i twardszej sprężynie do tego olejowo-gazowa kayaba + dystanse 20mm na stronę , opona 175/50 (ewentualnie 165/55) i już było w miarę ok , idealnym rozwiązaniem jest gwint bilstein-a , a rozwiązaniem pośrednim amorki pucharowe pzm-1 z krosna + eibach
jeżeli chcesz seja na kjs-y to ja bym się nie bawił w sportinga tylko kupił zdrowego vana 1,1 + do tego skrzynię z palio (krótka która była w sc abarth) zawias tak czy inaczej będziesz musiał zmieniać a różnica w cenie van-sporting to jakieś 3-4 tyś które będziesz mógł przeznaczyć na super zawias i porządne zrobienie motoru
lexy przeciez masz astre GSI fajna baza ) na KJS ?:) a co do samochodu to kazdy jest dobry z odpowienimi umiejetnosciami ale sej fajan furka poll jedzil nim i ladnie mu to wychodzilo
heheh predkosc byla ok ale zakret za ciasny a tak na powaznie ja seja zawaliscie wspominam heheh stoczylismy kilka wojen ze spawosikiem na setne heheh fajnie bylo pomimo 2 roznych samochodow
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
dzięki panowie
od strony mechanicznej to wiem wszytko prawie zdążało mi sie naprawiać takie,przeznaczenie to na razie kjsy,auto ma byc wolnossace-ale tym to sie zajmę sam a orientuje sie ktoś z was ile kosztuje bilstein na malej sprężynie do tego??
Znajomy ostatnio kupowal przedni zawias do ccs (bilstein na grubm tloczysku gwintowany + małe sprezyny H&R) wyszlo to okolo 3000
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach