w sumie w kazdym rejonie jest inaczej niz u nas raz lepiej raz gorzej ja uwazam ze nie ma co sie trzymac mocno regulaminow bo to raczej ma byc zabawa a nie walka na regulaminy ale pewien porzadek pasowalo by wprowadzic i u nas... mozna by zaczac od startow wg numerow... i tego sie trzymac....
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
JEDNAK pozekadło głosi "cudze chwalicie, swego nie znacie"
Zapomniales dodac ze w Lublinie koszt to 20zł w Kielcach 80zł o ile dobrze pamietam dodatkowo w Kielcach jezdzisz mniej wiecej tyle co w Lublinie. no moze nieco dluzsze proby i nie ma zadnych pucharow przechodnich wymiany uprzejmosci itp. A to tworzy na prawde fajna atmosfere w Lubinie i nie ma takiej nigdzie a to wazne!
Pare razy na forum poruszalismy kwestie strefy dla zawodnikow, fotokomorek i wielu innych jakze przydatnych spraw w Lublinie. Co wazne kiedys w kielcach bez problemu mozna bylo wygrac lub przynajmniej wysoko w niej byc powiedzmy sredniej klasy autem dzis bez 4x4T nie masz szans. W lublinie jest nieco inaczej pomijajac ze akurat takie auta wygrywaja to wysokie lokaty przypadaja w udziale tez posiadaczom mniejszych aut wiec przede wszsytkim liczy sie technika i to bardzo fajne.
Wyscig zbrojen o tym pisze sie duzo i niezamierzam sie rozpisywac na ten temat
Reasumujac moje zdanie jest takie Tor w lublinie jest bezpieczniejszy tarki strefy, profilowania sa w pozadku.
Co do przebiegu cytuje prezesa
prezes napisał/a:
Święte słowa, z pewnością masz rację - dlatego po raz 37. powtarzam, że jesteśmy bardzo otwarci i wdzięczni za propozycje i konstruktywną krytykę. W moim przekonaniu te imprezy są dla uczestników, a nie dla PZMłotowych statystyk i to właśnie Wy powinniście je kształtować. My w miarę możliwości będziemy się starać wcielać je w życie.
tylko wutaj organizator podchodzi w ten sposób
a pzmłot jest konstrukcją identyczna co pzpn tylko jeszcez pare lat dluzej to nie wyplynie publicznie. Czytaliscie kiedys regulamin kjs pzm ? a znacie sie odrobine na autach.. szczerze regulamin wrsmp (400metrow) jest bardziej dopasowany i wyrownany pod wzgledem sprzetowym bo uwzglednia kilka wariantow ale to temat na inna chwile (chetnie uczestniczylbym w takiejdyskusji jak podobierac klasy by bylo bardziej sprawiedliwie! wiadomo najlepiej zeby wszyscy tym samym jezdzili bo tak bylo gdy go robiono pod jedyny dostepny samochod)
polll napisał/a:
w sumie w kazdym rejonie jest inaczej niz u nas raz lepiej raz gorzej ja uwazam ze nie ma co sie trzymac mocno regulaminow bo to raczej ma byc zabawa a nie walka na regulaminy ale pewien porzadek pasowalo by wprowadzic i u nas... mozna by zaczac od startow wg numerow... i tego sie trzymac....
Popieram w calej rozciaglosci ""gdzie indziej"" nie ma dyskusji przychodzi pan "madry" i mowi ze jak ci sie nie podoba...
Bez dyskusji i debaty nie da sie wypracowac NIC sensownego!!
Jedna sprawa drifting byl w Lublinie Czy nie tak ? Wiec chyba jakis powod tego byl, zgodzicie sie? znaczy to ze ten Tor nie jest do <pupcia>
Moja rekomendacja jest taka wypadalo by rozwiazac pare spraw pozadkowych (strefa, organizacja przy konczeniu prob aby bylo sprawnie jak bog da to fotokomorka i OK) i wcale nie ma sie czego wstydzic!
Ostatnio zmieniony przez staszek Wto Maj 13, 2008 23:59, w całości zmieniany 8 razy
Przeczytalem nawet dwa razy =)
No a o czym ja napisalem wlasnie o to mi chodzilo, ty tez przeczytaj z uwaga, pozatym
DOBRE porownanie polega na tym ze patrzy sie szerzej na pewna sprawe dzieki temu mozna uchwycic wiecej i wyciagnac wnioski, nie mozna pisac o pozytywach nie mowiac o ich kosztach.
temat ktory zaczales fajna sprawa i dobrze ze powstal bo sadze ze kazdemu zalezy by zawody w Lublinie byly ciekawe i atrakcyjne jak sadze to Toba powodowało
Muszisz tez wiedziec ze jesli cos zmienisz to to pociaga za soba konsekwencje
Chcesz fotokomorki to plac wiecej za zwody i spłać koszt fotokomorek
Chcesz zeby bylo 15 osób pilnujących czy wyjechales calkiem za tor przy scinaniu czy tez moze miales jeszcze margines zaplac im za to ze stoja i pilnuja itd Tylko ze tu chodzi przede wszystkim o zabawe na warunkach koleżeńskich i to zawsze uważałem za atuty MM. za przystepna cene! a to tez bardzo zacheca nowych zawodników .
Pilnowanie kolejnosci jak w wojsku uwazam za lekkie przeginanie to nie sa zawody profesjonalne tylko AMATORKSIE niewiem jak sadzą inni,
Wypada domniemac ze jesli kogos nie ma to powod musi byc, ciezko zeby ktos powiedziedzial ze nie podjedzie jesli zaraz jest jego kolej albo go ktos zastawil
Lecz puszczanie wg numerów nie jest głupie pod warunkiem że bedzie strefa dla zawodników a ewentualny poslizg nie bedzie skutkowac karami bo to powoli przestalo by byc impreza dla amatorów. Takie zawody sa ku doskonaleniu techniki jazdy a nie wyliczania czasu to ma byc odstresowujace, przynajmniej ja tak to odbieram
Reasumujac kazda akcja pociaga za soba reakcje ot i tyle trzeba sie zastanowic czy jest sens to czy tamto zmieniac.
Ostatnio zmieniony przez staszek Sro Maj 14, 2008 00:11, w całości zmieniany 2 razy
Ale podjeżdżanie w kolejności ma taki sens ze jeśli startuje to mogę patrzeć jak jadą inni a nie stać w kolejce jak teraz. to bez sensu i jeszcze podjeżdżać jak w korku:( to wcale nie jest odstresujące jakby mnie to odstresowywalo to bym jeździł sobie kunickiego o 16 w tą i spowrotem i to za darmo.
Ja również akurat startowanie wg kolejności uważam za rewelacyjny pomysł. Też chce popatrzeć jak inni jeżdżą, pogadać ze znajomymi a nie siedzieć w aucie. Teraz to już nawet nie można na samym końcu jechać bo co niektórzy (ci co mają mniej kolegów ) odrazu stają do kolejnej próby chociaż jeszcze ze 20 samochodów do końca. Jakby człowiek nie pilnował miejsca w kolejce to by go próba minęła.
No i jak będzie start wg numerów to i pomyłek sędziowskich będzie można lepiej unikać.
U nas jest fajnie, ale może być lepiej. Fotokomórki to się pewnie niedługo pojawią, tak dla ułatwienia pracy sędziów jak i uspokojenia zawodników o poprawność pomiaru. Ale sprawy organizacji to powinny być ogarnięte jak najszybciej, parking dla kibiców i kolejność startowa to wg mnie priorytety, które znacznie usprawnią organizację każdej imprezy bo jednak jakby amatorskie te wyścigi nasze nie były to wypadałoby się nauczyć tego jak się zachować, żeby sobie nie zrobić kwasy w wielkim świecie
ogolnie juz proponowalem prezesowi i na moj gust powinno byc tak ze numery startowe sa rozdawane w klasyfikacji generalnej. Nie mowie o calej klasyfikacji a o pierwszej 10.
Wtedy mniej wiecej warunki jazdy maja podobne - wydaje mi sie ze byloby fajniej gdyby ci najlepsi jechali na poczatku a nie najmocniejsze klasy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach