Wysłany: Sro Wrz 03, 2008 12:07 PRS nowy warsztat dla pasjonatów motoryzacji.
Witam wszystkich forumowiczów, miło mi poinformować, że otworzyłem warsztat, który specjalizuje się w modyfikacjach i obsłudze serwisowej aut przeznaczonych do sportu samochodowego i aut cywilnych których właściciele wymagają obsługi na najwyższym poziomie.
Przytoczę tutaj krótki rys historyczny i krótki opis mojej firmy:
Firma Palonka Rally Sport została założona w 2004r., jednak historia jej działalności sięga 1998r, od kiedy ludzie tworzący firmę rozpoczęli współpracę z najlepszymi wówczas zespołami rajdowymi i wyścigowymi w kraju. Zebrane w ten sposób doświadczenie połączone z pasją do motoryzacji składają się na dzisiejszy obraz PRS. Firma została utworzona by wyjść naprzeciw coraz szerszej rzeszy klientów oczekujących czegoś więcej od swoich aut. Wyrafinowany tuning, przygotowanie aut do sportu, renowacja klasyków, nietypowe przeróbki – to działalność na jaką nastawiony jest warsztat PRS.
Wiedza techniczna, doświadczenie i zamiłowanie do motoryzacji to najważniejsze cechy załogi warsztatu, które gwarantują sukces i zadowolenie naszych klientów.
Czym się zajmujemy:
- Kompleksowe przygotowanie aut do sportu:
Nadwozie
Silnik, skrzynia biegów, przeniesienie napędów
Zawieszenie
Hamulce
- Przeróbki i naprawy główne silników i skrzyń biegów
- Renowacja Youngtimerów i aut klasycznych
- Transport i profesjonalna obsługa na zawodach
- Nietypowe przeróbki - SWAP
- Montaż aut z zestawów KIT CAR
evospec, Jaki byłby koszt zbudowania silnika w CCS ?
ile mocy mozecie wykrzesac i za ile? (chodzi o sam silnik - moze byc nawet wyjety i dostarczony do was)??
_________________ "Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
Mati, chociaż może takie pytania na prv by bardziej pasowało zadawać ale pewnie nie tylko ja jestem ciekaw czy koledzy z PRS są chętni w ogóle podjąć tego tematu bo koszty to znajć życie będą zależne od wielu czynników
_________________ jeśli wszystko jest pod kontrolą to znaczy, że jedziesz za wolno
Zgadza się, takich informacji udzielać będziemy, najchętniej podczas wizyty w naszym warsztacie. Przy modyfikacjach jest w zasadzie nieskończona ilość opcji i nie odkryje tutaj Ameryki jeżeli stwierdzę, że jest to zależne od grubości portfela, kwestia decyzji.
evospec, szacunek, że ogarniacie tak dobrze temat. O tym subaru czytałem w WRC i naprawdę robi wrażenie. Możesz napisać co jeszcze zbudowaliście, z jakimi kierowcami/team'ami współpracowaliście?
_________________ ******Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On!******
Zdobyliśmy z tymi zawodnikami 3 tytuły Mistrza Polski,
współpracowaliśmy także ze Stec Ralli///Art obsługując:
Tomasza Czopika
Michała Sołowowa
Michała Bębenka
Zbigniewa Gabrysia i innych utytółowanych zawodników
współpracowaliśmy też ze stajnią Pawła Dytki
Co do budowy aut to mamy doświadczenia z Mitsubishi EVO różnych generacji, Subaru Impreza, od podszewki znamy też Skodę Felicia w wersji KIT CAR, pracowaliśmy z Citroenem C2R2...
Ciekawe projekty będziemy stopniowo umieszczać na forum, w tym momencie pracujemy między innymi nad swapem silnika v12 do mercedesa w107.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach