FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:46
mini maxy - dyskusje
Autor Wiadomość
Zelazko 
znawca


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 90
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 20:06   

Problem niedostatku mocy mnie nie dotyczy?! <rotfl> Tak dla jasności sytuacji moje auto to Civic 1.5 który jest nazywany E-vtec'iem. W skrócie 114 koni i ekonomiczna długa skrzynia ;) . Ja jeżdżąc interesuje się tym jak wypadłem w ogólnej klasyfikacji i cieszę się jeżeli akurat nie dostałem lania od malucha :] . A jeżeli dostanę jakiś puchar w klasie to będę wiedział, że dostałem to za to że pokonalem kilku naprawdę dobrych konkurentów a nie za to że moje auto jest idealne dla klasy ;) . Pozdrawiam
_________________
Too Fast Team
 
 
Bartoch 
Uczy sie pisac

Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 5
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 20:12   

spider napisał/a:
moja propozycja
kl1. 0-1300 (powinno byc 1150, a z racji malej frekfencji mozna przeciagnac)
kl2. 1301-1500
kl3. 1501-1800 (tu mocne V-tec)
kl4. 1801-2200
kl5. 2200 powyzej i 4x4

Uważam, że ten podział jest jak najbardziej trafny.
Jeśli przed startem okaże się, że jest niewielu przedstawicieli kl5 wtedy można by ją połączyć z kl4 ;)
 
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 20:27   

Bartoch napisał/a:
spider napisał/a:
moja propozycja
kl1. 0-1300 (powinno byc 1150, a z racji malej frekfencji mozna przeciagnac)
kl2. 1301-1500
kl3. 1501-1800 (tu mocne V-tec)
kl4. 1801-2200
kl5. 2200 powyzej i 4x4

Uważam, że ten podział jest jak najbardziej trafny.
Jeśli przed startem okaże się, że jest niewielu przedstawicieli kl5 wtedy można by ją połączyć z kl4 ;)


Jak najbardziej trafny wg Ciebie, bo masz prelude 2.2 prawie 200 konną ;)

Ja dochodzę do wniosku, że najlepiej tak jak było z ewentualną zmianą pierwszej klasy...
 
 
 
Bartoch 
Uczy sie pisac

Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 5
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 20:50   

Nie 200 tylko kiedyś było 185, a ile zostało? :P
Bardziej chodzi mi o przeniesienie napędu niż o moc. 4x4 czy RWD wypada dużo lepiej niż moje nie mogące złapać trakcji FWD <spoko>
I tak jak napisałem wyżej, jak będzie np. 3 auta z kl5 to wtedy łączyć dwie ostatnie klasy.
Ostatnio zmieniony przez Bartoch Wto Lut 03, 2009 20:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 21:11   

Qr... tu chyba kazdy mysli o sobie.. tak to wyglad ile ty masz mocy a ile ja mam!!! <pupcia> powinno byc tak jak jest w wiekszosci i tyle.. a nie ustawianie klas pod siebie.. bezsens :/ moze jeszcze troche to beda auta wazone,mierzone i dopiero do klasy dobierane... <lol> <lol> <lol> albooo lepiej zgłoscie sie do pana G. on naprawde potrafi pomoc i zdziełac w polskim sporcie moze bede klasa dla kazdego z osobna:x
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
 
 
 
Zelazko 
znawca


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 90
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 21:28   

I tu sie z Tobą zgadzam w pełni Mati. Dlatego jestem bardzo za tym żeby zostało tak jak jest. A jak ktoś chce mieć klase dla siebie to musi skombinować kilka takich samych aut i będzie klasa markowa jak np A-Astra ;) . I wtedy nikt nie powie że miał za słaby samochód i dla tego przegrał
_________________
Too Fast Team
 
 
Schumi036 
znawca
rajdowiec-radiowiec


Auto: Mazda 3
Skąd: Czechów
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 91
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 01:06   

A ja nie rozumiem co Wam przeszkadza rozciągnięcie klasy 1 albo utworzenie dodatkowej np. do 1500? Wyutłumaczcie mi, bo ja nie rozumiem, dlaczego niektórzy tak sie upierają żeby niczego nie zmieniać. Skoro tak podkreślacie, że nieważne są puchary etc. to może w ogóle zlikwidujmy klasy i prowadźmy tylko klasyfikację w generalce? Bo przecież jeździ się tylko dla funu...
 
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 01:29   

Schumi03, do 1500? A co z moim byłym autkiem - astra f kombi, 1.6 8v 71 kucy? Ty swoją micrą mnie lałeś jak chciałeś na torze, a ja nie miałem szans z mocniejszymi autkami (choć 2 razy miałem lepszy czas od Paska kombi 1.9tdi 130kucy :) )

A także wyobraź sobie w 1 klasie micrę 1.3 i cieniasa 0.9...

Dlatego jesteśmy za pozostaniem przy byłych klasach, pod dyskusję ewentualnie (moim zdaniem) można poddać subarynki, oraz 1 kasę, ale ze zdrowym rozsądkiem...
 
 
 
Schumi036 
znawca
rajdowiec-radiowiec


Auto: Mazda 3
Skąd: Czechów
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 91
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 01:53   

Jasne, że nie da się zrobić tak, żeby każdy był zadowolony. Ale to nie przeszkadza w tym, żeby szukać jak najlepszego kompromisu.

Chyba każdy się zgodzi - wszyscy jeździmy po to, żeby dobrze się bawić i przy okazji czegoś nauczyć. Ale rywalizacja to taka wisienka na torcie - fajnie byłoby móc powalczyć choćby o głupi dyplom. W możliwościach startujących aut są ogromne rozbieżności i chyba właśnie temu służą klasy - żeby każdy miał szansę powalczenia z porównywalnymi autami (a może się mylę?). Pewnie, że nie można mnożyć klas w nieskończoność. Ja tylko chcę zwrócić uwagę, że w obecnej klasie 2 jest zbyt duża przepaść, żeby klasa mogła spełniać swoją rolę.

A jeśli jak największej liczbie kierowców damy szansę walki między sobą, to i motywacja do doskonalenia umiejętności będzie większa :)
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 08:21   

Schumi03 napisał/a:
Jasne, że nie da się zrobić tak, żeby każdy był zadowolony.

Jak nie?? Mi to wszystko jedno bo klasy mnie nie obchodzą, więc jestem zadowolony z tego jak jest. Dla mnie zawsze liczyła się generalka, czym bym nie jechał. A dyskutując o podziale na klasy zastanówcie się, co to za radocha wygrać klasę przy startujących 2 do 4 samochodów. Moim zdaniem żadna. Więc dzielcie mądrze :P
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

Ostatnio zmieniony przez pilachgt6 Sro Lut 04, 2009 08:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spider666 
drifter
rajdowiec :)


Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 347
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 08:51   

moze po prostu niech Tworca tego postu dolozy ankiete.
z np. czterema proponowanymi podzialami klas.
dotychczasowy, proponowany przeze mnie, proponowany przez inne osoby.

zobaczymy do czego jest sklonna wiekszosc.

ja jestem za innym podzialem dotychczasowej klasy II, gdyz jest ona bardzo popularna,
a w innych jest mniejsza frekwencja, wiec mozna by zasilic troche klase I.
_________________
--------------
וρσVVCя
--------------



kein Alkohol, kein Nikotin
gib mir Benzin
Ostatnio zmieniony przez Sro Lut 04, 2009 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pugi 
Specjalista


Dołączyła: 25 Lut 2007
Posty: 135
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 13:54   

hehe, zrobmy 15 klas i podklasy na kolory <lol> Zapominacie chyba co, wlasciwie kto decyduje o wyniku ;) Jasne, ze malacz nie ma szans z lancerem, dlatego sa te klasy, ale nie przesadzajmy. Niektorym mam wrazenie szajba juz bije. Ludzie ciezko pracuja na wyniki trenujac, ciezko tez pracuja zeby zarobic na remont auta, wahe i lepsze kapcie. A co niektorze spaluja 10 kolek seryjnym autem na rok po torze i juz chce klase wyjmowac. Troche pokory. Poza tym co to da? Rownanie do slabszych. To ja wole do lepszych :P

edit. pamietacie takiego srebrnego cieniasa? :P
Ostatnio zmieniony przez pugi Sro Lut 04, 2009 13:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 16:08   

pugi napisał/a:
hehe, zrobmy 15 klas i podklasy na kolory <lol>


hehe dokladnie..
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
 
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 16:39   

hmmm a moze trzeba wprowadzic calkiem inny system ?? jest klasyfikacja generalna a miejsca w klasach beda sczytywane z generalki w ten sposob ze najmniejsze pojemnosci bedace najwyzej w generalce wygrywaja :D ??
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
msjk6 
drifter

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 310
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 16:57   

polll napisał/a:
hmmm a moze trzeba wprowadzic calkiem inny system ?? jest klasyfikacja generalna a miejsca w klasach beda sczytywane z generalki w ten sposob ze najmniejsze pojemnosci bedace najwyzej w generalce wygrywaja :D ??

Pollu rozwin swoja mysl prosze ;)
_________________
TOR POZNAŃ - 1:57:287 WRX 218KM;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam