To moze zrobmy jakis cup jednym modelem? Auto i mody do 8k .
Auto to bmw e30 318 is
Zakres modywfikacji jakie by było mozna zrobic to wydech i dolot , (oprocaowao by sie tak modyfikacjie dla wszystkich , zeby było tanio i równo). Zawieszenie , i wybebeszone auto za przednimi siedzeniami.
Ja sie pisze , mialbym jescze z 3 chetnych , Moze ktos chetny? jakby sie uzbierało z 10 autek to było extra.
Ostatnio zmieniony przez Kamikaze6 Pią Lut 06, 2009 08:13, w całości zmieniany 1 raz
Lol ale się napinacie, chcecie coś zmienić to zróbcie klasy jak w kjsach i będzie spoko.
A z tymi pucharami to już przeginacie, jak chcecie je zdobywać to albo kupcie auto co się do tego nadaje albo wygrywajcie puchary na zlotach samochodowych, ewentualnie nauczcie się jeździć szybciej od innych, Fordem Transitem też można dobry czas wykręcić jak się umie. Wogóle nie rozumiem po cholere wam te trofea jeśli się nie przykładacie by je zdobywać. Chcecie się popisać przed dziewczyna ? Rodzicami ? Kolegami ? Szukacie sponsora który kupi wam Lancera WRC ?
Wykrzykiwanie że to wina klas i hondy że zrobiła 130 czy więcej koni z silnika 1.6 to jakaś dziwna próba odwrócenia uwagi od swoich umiejętności i zaangażowania. Robicie to specjalnie żeby poczuć się lepiej czy co.... WTF że się zapytam.
Klasy... zawsze będą niesprawedliwe.
Moim zdaniem chyba nie o to chodzi. Z mojego doświadczenie i obserwacji wyników zawodników wynika jasno. To nie moc decyduje o przewadze auta!!!
Załóżmy że posiadamy takie same auto tylko 40KM mocniejsze. Co z tego wynika...
+ prostej toru mamy ok 1s-1,5s przewagi
- musimy wcześniej zacząć hamować
- na śliskiej nawierzchni łatwiej o utrate przyczepności
- na starcie łatwiej przypalić gume a straty mogą być sekundowe
- auto mocniejsze trudniej się prowadzi - szczególnie w zakręcie - dawkowanie gazu
Sumując na przejazdach gdzie nie przekracza się 100km/h moc nie pomaga a wręcz utrudnia jazde.
Gdy w słabszym aucie mamy sztywny zawias, przede wszystkim sportową gume i w pełni sprawne hamulce:
- mamy strate na prostej
+ w zakręcie jedziemy 5km/h szybciej
+ skracamy droge hamowania - zasługa opony
+ wcześniej na wyjściu z zakrętu napędzamy auto
+ auto stabilniej się zachowuje
Jak dodamy do tego dobrego kierowce daleko nie trzeba szukać: Marek Rodak - wyniki z ostatniego Kryterium Asów
Wszystko zależy jak traktujemy tego typu zawody. Bo mi osobiście bardziej zależy na atmosferze tych spotkań oraz możliwość podpatrzenia jak jeżdżą inni.
Pozdrawiam Wojtek
Ostatnio zmieniony przez Sob Lut 07, 2009 23:09, w całości zmieniany 1 raz
alesi,
dlaczego do mocniejszego auta nie dodałeś dobrej opony i dlaczego w minusach śliska nawierzchnia jest a w słabszym już jej nie ma?
nie ma sensu to co piszesz bo to jest z dwóch różnych beczek. ale nie wydaje mi sie zeby takie 40 KM robiło szokująco lepszą robote. poprostu trzeba ogarniać sprzęt co z tego ze mamy ekstra wóz jak po zakretach jedziemy po szerokim łuku trzeba opanować technike jazdy.
Klasy nie da sie zrobić super dla wszystkich dlatego nie ma chyba co sie przejmować tak bardzo tym i te klasy co teraz sa wydaje mi sie ze są takie najnormalniejsze
dlaczego do mocniejszego auta nie dodałeś dobrej opony
...masz wybór: lepszy motor(czytaj: szybsze auto) albo inwestujesz w to co jest naprawde ważne
Patrick napisał/a:
dlaczego w minusach śliska nawierzchnia jest a w słabszym już jej nie ma?
Im szybsze auto tym trudniej się prowadzi. Zazwyczaj tak jest a w szczególości na śliskiej nawierzchni moce aut się zacierają, ponieważ łatwiej zerwać przyczepność kół.
Napisze jeszcze raz.
To nie moc silnika a opony zawias i hamulce decydują w większej mierze o konkurencyjności auta.
Moja propozycja:
1 klasa – do 1300 ccm
2 klasa – powyżej 1301 do 1600 ccm
3 klasa – powyżej 1601 do 2000 ccm
4 klasa - powyżej 2000 ccm oraz auta z napędem na obie osie
Diesel i turbo zaszeregowny do klasy wg. pojemności bez mnożnika
Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 14:06
alesi napisał/a:
Moja propozycja:
1 klasa – do 1300 ccm
2 klasa – powyżej 1301 do 1600 ccm
3 klasa – powyżej 1601 do 2000 ccm
4 klasa - powyżej 2000 ccm oraz auta z napędem na obie osie
Diesel i turbo zaszeregowny do klasy wg. pojemności bez mnożnika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach