Teraz boja sie ludzie nowego regulaminu.
A j,,,,,ł pies regulamin zostaja szybkie "treningi" zabezpieczone organizowane przez ak a po cichu zrobic punktacje
Ale regulamin też nie jest jakiś broniący wszystkiego... Nie dramatyzujmy... Najgorszy przepis, który na pewno zmniejsza frekwencję w KJS, to nie dopuszczenie samochodów z LPG. Ale próby fajne i w ramach regulaminu da się zrobić
Racja racja... Zmiana słów z "powinna być" na "musi być" poprzedzona PKC... No to rzeczywiście wyklucza możliwość łączenia prób... Ale z drugiej strony na kilometrze też można zrobić ciekawą próbę... Skoro III Memoriał Bublewicza i Kuliga, będący imprezą tylko dla licencjonowanych zawodników liczy dwa przejazdy po 2,3 km, to na szczeblu amatorskim 1 km powinien wystarczyć...
Jak ścigałem się w KJS to mi wystarczało... Czy teraz to nie wiem... Ale czasem takie odcinki po 15 km na pierwszych rajdach były męczące... A w RSMP jest jeszcze dłużej i jakoś dają redę. Więc każdy etap rajdowania musi być dostosowany do umiejętności startujących. Pamiętajmy, że KJSy muszą być imprezami dla driverów z umiejętnościami, jak i tych początkujących... Więc musi być pewien kompromis i myślę, że stąd ten przepis skracający próby... A jak zauważył Czuczu zawsze trochę da się jeszcze "naciągnąć" Przecież nikt nie będzie z linijką mierzyć...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach