FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:43
Regulamin RS 2010
Autor Wiadomość
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 18:34   Regulamin RS 2010

jak dla mnie kogoś poje..ło z klasami

samochody 4x4 w klasie profi i nie są licozne do generalki

przyjeżdżam na tor audi 2,3 136km i nie jestem liczony do generalki


debilizm

[ Dodano: 2010-01-22, 18:41 ]
chociaz tak siedze nad tym regulaminem i chyba trzeba spelnic te 2 kryteria by byc w profi. czyli tzw ukrocenie wrxow, gtkow i evo

3) Samochody z napędem 4x4 i mocy fabrycznej powyżej 200 KM
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 20:59   

Smieszna sprawa jak dla mnie...
np. majac auto, odelżone, ze zmienionymi hamulcami itp. tez sie ląduje w klasie Profi ? na to wychodzi ze autem do kjs ( zgodnie z zał J) a takie tam musza jezdzic tez sie ląduje w klasie profi >? wiec polowa uczestniow tam wyladuje.. heh mi sie wydaje ze powinny to byc auta spełniajace wymogi min RPP i w zwyz oraz auta ze slickami a nie ograniczanie mocy czy inne cuda wianki... <lol> :x no i jeszcze tamat nie klasyfikowania w generalce.. niby czemu :> ?
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 21:06   

w kielcach lata sie i na slickach i nikt nie wymysla co do mocy aut

nikt nie skarzy sie na klasy i jest bardzo fajnie
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
Irek 
Uczy sie pisac
$wirek

Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 12
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 21:43   

a r888 tez bedzie zaliczana do slikow czy co?
Ostatnio zmieniony przez Irek Pią Sty 22, 2010 21:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Spawos6 
prawdziwy tuner


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 518
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 23:12   

dziwne troche a kto zobaczy na "OKO" czy ktos w swoim 4x4 i 201 koni czy 299 koni ? czy nawet 350 ?
bo taki subarak moze nie trzymac mocy i miec 199 koni ?:D
_________________
www.gawra.turystyka.pl Miejsce na twoj wypoczynek :)
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Pią Sty 22, 2010 23:31   

Spawos napisał/a:
dziwne troche a kto zobaczy na "OKO" czy ktos w swoim 4x4 i 201 koni czy 299 koni ? czy nawet 350 ?
bo taki subarak moze nie trzymac mocy i miec 199 koni ?:D


chodzi o fabryczne

wiec wiesz po zlosci regulaminowi mozna zrobic tak:
mam audi 2,3 20v 170km
wkladam do niego kolektory, turbo, wtryski, wydech, wiazke i komp z zoltej eski i jest samochod o mocy 300-320km
i samochod spelnia regulamin bo fabrycznie mial ponizej 200km i nadal ma ten silnik ktory mail tylklo troszke wiecej mocy
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

Ostatnio zmieniony przez pilachgt6 Pią Sty 22, 2010 23:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Renia 
Widać, że się stara

Dołączyła: 11 Sty 2009
Posty: 43
Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:17   

Z tymi 4x4 i mocą powyżej 200km to trochę nieprzemyślane, moim zdaniem klasy powinny być podzielone według pojemności bez względu na napęd, a te z turbo z przelicznikiem jak na KJS i częściowo po problemie <mrgreen>
Klasa 6 jak najbardziej na plus, przynajmniej nie będzie już problemu z oponami, a wrzucenie do niej aut doinwestowanych i wydmuszek wyrówna szansę w klasach dla tych co jeżdżą seryjnymi lub prawie seryjnymi wozami, choć jak wiadomo też nie do końca <lol>

Nie da się niestety zrobić podziału na klasy tak żeby wszyscy byli zadowoleni... bo nawet samochód o pojemności 2l może mieć 100 albo i ponad 200km i co wtedy? ten co ma mniej koni tez będzie poszkodowany.
Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu ;)

Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

pozdrawiam
 
 
 
jimmijump6 
Specjalista


Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 147
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 12:40   

Renia napisał/a:

Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu ;)

<rotfl>

[ Dodano: 2010-01-24, 12:41 ]
Renia napisał/a:

Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

Święte słowa <spoko>
_________________
.
www.facebook.com/photoPJ - fotografia motoryzacyjna
www.nieobiektywni.pl - fotografia ślubna, dziecięca, okolicznościowa
.
 
 
 
RAKO6 
Widać, że się stara


Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 48
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 13:46   

Renia napisał/a:


Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

dajcie kobiecie sok marchwiowy dobrze pisze :P
 
 
Wasyl6 
drifter


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 286
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:48   

dajcie źródło tego regulaminu :P
Bo regulamin kjs jest, ale tam klas nie widzę :P
 
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:53   

strona ach
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
DONWITO6 
Uczy sie pisac

Dołączył: 24 Lut 2007
Posty: 13
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 20:40   

jimmijump napisał/a:
Renia napisał/a:

Podsumowując jak by się nie kręcić d... zawsze z tyłu ;)

<rotfl>

[ Dodano: 2010-01-24, 12:41 ]
Renia napisał/a:

Więc może po prostu trzeba zacząć sie cieszyć z jazdy i dobrze bawić, zamiast stresować że nie będzie wysokiego miejsca w klasie czy generalce i kolejnych kilku pucharów na półce z których się nie chce potem nawet kurzu ścierać ;)

Święte słowa <spoko>



Renia jestem twoim fanem !!! zawsze słychać żale i płacze jednej i tej samej osoby że nie liczą do klasyfikacji to nie jadę że to , że tamto . trochę to już zrobiło się nudne ! są przecież zawody i imprezy w których są ustalone zasady , specyfikacje , są komisje które tego pilnują i jak ktoś ma parcie na wynik to nic prostszego tylko dostosować brykę do jakiegoś załącznika i startować .
 
 
pilachgt6 
prawdziwy tuner


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 672
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 22:40   

DONWITO napisał/a:
jak ktoś ma parcie na wynik to nic prostszego tylko dostosować brykę do jakiegoś załącznika i startować .


tylko ze to jest impreza ogolnodostepna

a nei zawody pod ktore nalezy dostosowywac samochod
_________________
Nie umiem jeździć, ale lubię

 
 
zez6 
Specjalista

Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 135
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 17:45   

niech zostanie tylko generalka poco klasy ;)
 
 
Mati 
prawdziwy tuner
LKR...


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 597
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 18:24   

zez napisał/a:
niech zostanie tylko generalka poco klasy ;)

ale z podzialem na modyfikacje, opony,naped i moc aut :D a dla wybrednych dołożyc trzeba jeszcze kolor zeby wszyscy byli szczesliwi <lol> <lol> <rotfl>
_________________
"Życie zaczyna się powyżej 5 tyś obrotów....."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam