Rysujcie swoje propozycje przejazdów, pamiętając, że komórki do pomiaru czasu (start/meta), muszą być w miarę blisko siebie. Musi też być miejsce na poprowadzenia kabla od nich oraz na centrum dowodzenia w postaci prezesowego focusa.
Najlepiej żeby też nie trzeba było po jednej próbie przenosić centrum dowodzenia.
Podczas jednej rundy da się przeprowadzić max. po 2-3 konfiguracje z 2-3 powtórzeniami każdej. Więcej to nierealne.
STIGI od zielonego do linii startu masz strefę dla zawodników - myślę że to wystarczająca ilość miejsca, a jak chcesz pit stop rozkładać na dole też jest dużo miejsca. W mojej propozycji jest zamysł oddzielenia strefy dla kibiców i dla zawodników (taśmą i jakiś człowieczek odpowiedzialny - Misiek vel Lakiernik np.)
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 13:50
graboss, w pierwszym projekcie to nie wiem czy prezes będzie chciał tak blisko beczki postawić swojego focusa
mikus_1984, myślę że za dużo tych beczek, bo duży minus dla płynności przejazdów - ktoś potrąci opony, kogoś obróci i już kilka, jak nie kilkanaście załóg musi powtarzać (bo akurat już wjechali na tor)
Może pomyślicie przy zachowaniu koncepcji - beczka, szuter, ale
żeby jednak coś usprawnić.
[ Dodano: 2011-02-16, 14:54 ]
moje dwie propozycje (też nie są niestety idealne, bo jest strefa oczekiwania)
A mi pasują takie próby jak do tej pory były . Można jeszcze dołożyć jakąś szybką szykanę ewentualnie. Tor Lublin jest taki jaki jest i zbyt wiele się nie nakombinuje. A, według mnie, beczki i szuter mogą być na kjs, a nie na torze.
A mi pasują takie próby jak do tej pory były . Można jeszcze dołożyć jakąś szybką szykanę ewentualnie. Tor Lublin jest taki jaki jest i zbyt wiele się nie nakombinuje. A, według mnie, beczki i szuter mogą być na kjs, a nie na torze.
O to to!!! Dobrze mówi!!! Też tak myślę.
[ Dodano: 2011-02-16, 16:22 ]
graboss napisał/a:
STIGI od zielonego do linii startu masz strefę dla zawodników - myślę że to wystarczająca ilość miejsca, a jak chcesz pit stop rozkładać na dole też jest dużo miejsca. W mojej propozycji jest zamysł oddzielenia strefy dla kibiców i dla zawodników (taśmą i jakiś człowieczek odpowiedzialny - Misiek vel Lakiernik np.)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach