Auto: RWD
Skąd: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Sie 2008 Posty: 164
Wysłany: Czw Mar 03, 2011 11:14
Szutry to KJSy a Tor to asfalt z ew malutkim cięciem po szutrze czy łącznikiem po luznej nawierzchni. Pamiętam jak kiedyś była taka impreza zamknięta i jechało się ten odcinek po tym czymś co niby wy nazywacie szuter i ja jechałem tam na 1 i to 10 km/h ( to jest kat dla zawisu , końcówek, i bardzo niebezpieczne bo do rozgrzanych opon przykleja sie syf a pózniej jest balet)
szuter to rowny odcinek gdzie jest slisko a nie jak w LBL odcinek do połamania amortyzatorów.
wiec mysle ze nie ma co przesadzac a Tor jaki jest taki jest i duzo sie na nim nie wymysli.
Jak szukacie zmiany bo myslicie ze osoby ktore jedza tam 2-3 lata maja obcykane i dlatego sa z przodu stawki a gdy zmienicie to bedzie inaczej to sie grubo mylicie.
Może szuter to nie jest zła sprawa, ale dla mnie osobiście najgorsze są zjazdy asfalt/szuter i na odwrót. Ja wolę na tym mocno shamować niż uszkodzić auto!!! Ale nie walczymy o złote kalesony więc uznaję że ostatnie próby były bardzo dobrze zorganizowane!!!!
Auto: V V C
Skąd: Okolice Lublina Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2007 Posty: 347
Wysłany: Wto Mar 08, 2011 11:11
robertMK napisał/a:
Szutry to KJSy a Tor to asfalt
a RallySprint to nawiązanie do rajdów i Kjs-ów,
a nie wyścigów torowych.
Zresztą jak były RallySprinty w Kraśniku i Chełmie,
na betonie, szutrze, błocie, kostce, asfalcie i dziurach
to ludzie tylko narzekali że za mało i krótko.
W końcu RS ma na celu nas uczyć jazdy w każdych warunkach <spoko>
Nie wiem czy jesteście świadomi (czy wszyscy są świadomi), że te "szutry" to kawałek "Polskich dróg" przysłowiowych - ja dzisiaj całkiem poważnie mówiąc tamtędy niecałe 10km/h jechałem
Szuter mógł by być ale jak by było równiej bo sam bym po jeździł z miła chęcią ale trzeba się zastanowić czy jest sens latać po tych dołach w końcu na Rs'a przyjeżdżaj osoby zwykłymi osobówkami
Wiadomym jest, że nie każde próby będą po nazwijmy to szutrze, są aut przygotowane na jazdę po takich dołach jak i auta seryjne (m.in. moje) masz łeb i ch...j kombinuj - albo jedziesz powoli w obawie o zawiezenie, tracąc cenny czas albo jedziesz na łeb na szyję zyskujesz na czasie ale liczysz się z uszkodzeniami. No kurde Panowie jest ryzyko jest zabawa.
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
na przedostatnim RSie chłopaki carizmą non stop tam z rekawem latali ja z resztą też. Fajnie jak by było wiadomo wczesniej jak bedzie ustalona trasa bo jest dylemat jakim autem jechać.
fajnie ze sa trasy wczesniej udostepniane mozna w ten sposob zorientowac sie czy jechac czy nie bo niestety na szutry mi mojego auta szkoda , mysle ze wielu osobom tez , osobiscie tez niewiem gdzie by mozna tam szuter robic bo tam same wyrwy i doliska ze to jakis offroad predzej a nie szuter ... no tor jest jaki jest wiec niema co na sile kombinowac
dzisiejsze proby byly calkiem fajne zreszta zawsze jest super
_________________ SWAPY K20 / B18
Cześci do Civic Type R
mechaniczne blacharskie
cale auta z uk.
TEL: 784-933-899
GG:9960114
Mail: Mariusz696@vp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach