FAQ » Szukaj » Użytkownicy » Grupy » Rejestracja » Profil » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości » Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: johny
Czw Lip 18, 2013 17:41
RS Auto Euro - ostatni przed wakacjami na torze??
Autor Wiadomość
Mychot 
Uczy sie pisac

Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 5
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 18:52   

mlodykmd napisał/a:
Subaru też było sklasyfikowane w klasie 3, a chyba powinno być w Profi.


To Subaru nie ma powyżej 200 KM.
 
 
STIG 
znawca


Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 56
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 19:04   

a gdzie u licha sa jakieś foty z auto euro??
 
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 21:31   

MŁODYKMD - w klasie profi sklasyfikowane są auta z napędem 4x4 i mocy pow. 200KM (to subaru nie jest najmocniejszą wersja i nie ma 200KM a więc nie kwalifikuje się do profi).

KONRAD - śmiało pisz kto jeździł na slickach !!!
Po pierwsze primo było tyle załóg, że sędziowie mogli tego nie wychwycić
Po drugie primo ultimo to są zawody amatorskie o medal ewentualnie puchar więc myślę, że choć tu (gdyż nie ma nagród pieniężnych) powinny zastosowane być zasady FAIR PLAY

NIE WIEM JAK INNI ALE JA TO ROBIĘ DLA ZABAWY I JAKIEKOLWIEK OSZUSTWA NIE PRZYCHODZĄ MI NAWET NA MYŚL.

A kto wali w ptaka tego mam <pupcia>
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
lexy6 
znawca


Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 99
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 21:43   

chłopaki to tylko zabawa :)
_________________
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA ,STROJONY CHIPTUNING ,FAP-DPF- WYDECHY,DOLOTY, ELEKTRONIKA-IMMO-LICZNIKI-DIAGNOSTYKA-793535002 www.prochip.com.pl
 
 
Konrad6 
drifter
:)


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 486
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 22:42   

zabawa zabawą... Ale do uja pana ilez to trąbienia było gdy wpadaliśmy evo na tor na slickach... Wielkie było gadanie że nie można, że koniec.

Chodzi tylko o przytrzymanie się ustalonych pewnych zasad.

Chcesz jechać na slicku? Oks ale w klasie odpowieniej która właśnie dla takich przypadków została stworzona...


Chyba że coś mi sie popierdzieliło.

I z mojej strony luźna guma
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
maniek276 
drifter


Auto: AGP
Skąd: Sławinek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 247
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 07:31   

"NIE WIEM JAK INNI ALE JA TO ROBIĘ DLA ZABAWY I JAKIEKOLWIEK OSZUSTWA NIE PRZYCHODZĄ MI NAWET NA MYŚL."



Tak??!! A ciekawe kto na ostatnim RS-ie jadł kanapki z dopalaczami!!!!! :P
 
 
graboss 
drifter


Auto: Nissan
Skąd: Kalinowszczyzna
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 289
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 07:40   

skąd Ty to możesz wiedzieć ja ty ślepy jesteś :P
_________________
I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
 
 
mlodykmd 
znawca


Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 66
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 07:58   

Mychot napisał/a:
mlodykmd napisał/a:
Subaru też było sklasyfikowane w klasie 3, a chyba powinno być w Profi.


To Subaru nie ma powyżej 200 KM.


no to w takim razie przepraszam :]

[ Dodano: 2011-03-16, 08:04 ]
graboss napisał/a:
MŁODYKMD - w klasie profi sklasyfikowane są auta z napędem 4x4 i mocy pow. 200KM (to subaru nie jest najmocniejszą wersja i nie ma 200KM a więc nie kwalifikuje się do profi).

j.w.

rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez mlodykmd Sro Mar 16, 2011 08:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maniek276 
drifter


Auto: AGP
Skąd: Sławinek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 247
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 08:12   

graboss napisał/a:
skąd Ty to możesz wiedzieć ja ty ślepy jesteś :P


Wtedy jeszcze nie byłem i dobrze widziałem!! <tak>
 
 
Bossi6 
znawca


Auto: ibiza, corsa
Skąd: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 95
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 08:22   

mlodykmd napisał/a:
rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.

jeśli opona posiada homologację drogową E traktowana jest jako normalna opona a ta opona ma taką homologację czyli jeżdżąc na niej jesteś normalnie klasyfikowany.
Ja właśnie ostatnio jechałem na takich oponach na torze.
Powiem Ci że dobre opony tylko boki mają miękkie i strasznie kładą sie na zakrętach, poza tym bieżnik się potrafi odrywać( jak będziesz w Biłgoraju w niedziele to pokaże Ci o co chodzi) , ale trakcyjnie opona bardzo dobra tylko zależy jaka mieszanka. Wiadoma że r888 jest lepsza ale też sporo droższa
_________________
Live life in the fast lane...
 
 
mlodykmd 
znawca


Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 66
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 08:33   

bossi napisał/a:
mlodykmd napisał/a:
rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.

jeśli opona posiada homologację drogową E traktowana jest jako normalna opona a ta opona ma taką homologację czyli jeżdżąc na niej jesteś normalnie klasyfikowany.
Ja właśnie ostatnio jechałem na takich oponach na torze.
Powiem Ci że dobre opony tylko boki mają miękkie i strasznie kładą sie na zakrętach, poza tym bieżnik się potrafi odrywać( jak będziesz w Biłgoraju w niedziele to pokaże Ci o co chodzi) , ale trakcyjnie opona bardzo dobra tylko zależy jaka mieszanka. Wiadoma że r888 jest lepsza ale też sporo droższa

Dzięki za odpowiedź. No właśnie dla rozmiaru 195/50/R15 różnica to 150 zł na oponie, także trochę jest.

[ Dodano: 2011-03-16, 08:41 ]
STIG napisał/a:
a gdzie u licha sa jakieś foty z auto euro??


https://picasaweb.google.com/mlodykmd/RSAUTOEUROTorLublin13032011

Żona coś napstrykała, masz tam kilka zdjęć fiaciora :]
 
 
polll6 
drag czempion


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1790
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 09:44   

moja obserwacja jest taka....

skoro jezdzi sie zapoznanie z trasa np. 2 kolka... to moze warto w czasie zapoznania zrobic roszady i juz na samym torze ustawic sie zgodnie z numerami... i wlasnie tak podjezdzac na start...
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.

"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce :-) "
 
 
 
noodl3s6 
znawca

Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 93
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 10:24   

mlodykmd napisał/a:
Dzięki za odpowiedź. No właśnie dla rozmiaru 195/50/R15 różnica to 150 zł na oponie, także trochę jest.

Ja bym chyba jednak przyoszczędził jeszcze i kupił r8'mki.
Mam markgumy (mieszanka średnia) właśnie w tym rozmiarze co Ty szukasz i powiem Ci, że na tor to one się nie nadają. Ja ich używam tylko na 1/4, w zakrętach kładzie się na boki okrutnie.
_________________
Alfa 156 - dupowóz
Audi 90q- do zabawy
 
 
Piotrek89 
Widać, że się stara

Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 24
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 12:00   

Polll dobrze mówi z tymi numerami startowymi bo teraz był troszkę chaos a i dla sędziów lepiej. Trzeba pamiętać że to wszystko jest tylko zabawą hehe ja nawet nie wiem jakie miałem czasy ale co tam nie o to chodzi grunt to sobie po latać w bezpiecznych warunkach
pozdrawiam
 
 
Zelazko 
znawca


Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 90
Wysłany: Sro Mar 16, 2011 12:49   

Z mojej strony na początek duże dzięki dla Wasyla za użyczenie swojego samochodu :) . Jak się okazuje kadett też może być fajny ;) .
Co do slicków to też jestem ciekaw kogo masz na myśli Konrad. Jeżeli to prawda to ten ktoś się nie popisał, bo jestem pewny że pierwsza 10 jeździła na oponach z homologacją. Myślę że nawet byłbym w stanie napisać jakich konkretnie :) .
Co do markgum kontra toyo to wiadomo że R888 jest o klasę lepszą oponą. Markgum ma ściankę taką jak normalna opona drogowa i na szybkich, przyczepnych torach szybko odpada bieżnik. Sam byłem świadkiem jak z nowej opony po jednym okrążeniu w Ułężu odpadło 1/3 bieżnika :/ . Co prawda z tego co słyszałem nie ma większych problemów z reklamacją ale co z tego skoro wszystkie opony są takie same. Natomiast z R888 są dwa problemy: cena i fakt że rozmiaru 195/50 R15 nie ma w Polsce i najwcześniej będzie na maj. Jest jeszcze trzecia opcja: federal 595 RS-R. W Evo podobno daje sobie radę bardzo dobrze ale jak się będzie sprawowała w lekkich FWD tego jeszcze nie wiadomo.
_________________
Too Fast Team
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Sonic created by spleen for stylerbb.net modified by UnholyTeam