MŁODYKMD - w klasie profi sklasyfikowane są auta z napędem 4x4 i mocy pow. 200KM (to subaru nie jest najmocniejszą wersja i nie ma 200KM a więc nie kwalifikuje się do profi).
KONRAD - śmiało pisz kto jeździł na slickach !!!
Po pierwsze primo było tyle załóg, że sędziowie mogli tego nie wychwycić
Po drugie primo ultimo to są zawody amatorskie o medal ewentualnie puchar więc myślę, że choć tu (gdyż nie ma nagród pieniężnych) powinny zastosowane być zasady FAIR PLAY
NIE WIEM JAK INNI ALE JA TO ROBIĘ DLA ZABAWY I JAKIEKOLWIEK OSZUSTWA NIE PRZYCHODZĄ MI NAWET NA MYŚL.
A kto wali w ptaka tego mam <pupcia>
_________________ I COULD HAVE BEEN A HERO
BUT I'M GOING TO BE A LEGEND
Subaru też było sklasyfikowane w klasie 3, a chyba powinno być w Profi.
To Subaru nie ma powyżej 200 KM.
no to w takim razie przepraszam :]
[ Dodano: 2011-03-16, 08:04 ]
graboss napisał/a:
MŁODYKMD - w klasie profi sklasyfikowane są auta z napędem 4x4 i mocy pow. 200KM (to subaru nie jest najmocniejszą wersja i nie ma 200KM a więc nie kwalifikuje się do profi).
j.w.
rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez mlodykmd Sro Mar 16, 2011 08:10, w całości zmieniany 1 raz
rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.
jeśli opona posiada homologację drogową E traktowana jest jako normalna opona a ta opona ma taką homologację czyli jeżdżąc na niej jesteś normalnie klasyfikowany.
Ja właśnie ostatnio jechałem na takich oponach na torze.
Powiem Ci że dobre opony tylko boki mają miękkie i strasznie kładą sie na zakrętach, poza tym bieżnik się potrafi odrywać( jak będziesz w Biłgoraju w niedziele to pokaże Ci o co chodzi) , ale trakcyjnie opona bardzo dobra tylko zależy jaka mieszanka. Wiadoma że r888 jest lepsza ale też sporo droższa
rozumiem, że opona TOYO R888 nie jest klasyfikowana jako slick, a co z oponą MARKGUM: http://www.markgum.com.pl...7&d1=10&d2=&d3= ? Bo właśnie jestem na etapie zakupów, i nie chciałbym trafić do klasy PROFI.
jeśli opona posiada homologację drogową E traktowana jest jako normalna opona a ta opona ma taką homologację czyli jeżdżąc na niej jesteś normalnie klasyfikowany.
Ja właśnie ostatnio jechałem na takich oponach na torze.
Powiem Ci że dobre opony tylko boki mają miękkie i strasznie kładą sie na zakrętach, poza tym bieżnik się potrafi odrywać( jak będziesz w Biłgoraju w niedziele to pokaże Ci o co chodzi) , ale trakcyjnie opona bardzo dobra tylko zależy jaka mieszanka. Wiadoma że r888 jest lepsza ale też sporo droższa
Dzięki za odpowiedź. No właśnie dla rozmiaru 195/50/R15 różnica to 150 zł na oponie, także trochę jest.
skoro jezdzi sie zapoznanie z trasa np. 2 kolka... to moze warto w czasie zapoznania zrobic roszady i juz na samym torze ustawic sie zgodnie z numerami... i wlasnie tak podjezdzac na start...
_________________ Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
"To jest pokolenie któro uczyło się jeździć na pachołkach... MY uczyliśmy się na zusie i zawadówce "
Dzięki za odpowiedź. No właśnie dla rozmiaru 195/50/R15 różnica to 150 zł na oponie, także trochę jest.
Ja bym chyba jednak przyoszczędził jeszcze i kupił r8'mki.
Mam markgumy (mieszanka średnia) właśnie w tym rozmiarze co Ty szukasz i powiem Ci, że na tor to one się nie nadają. Ja ich używam tylko na 1/4, w zakrętach kładzie się na boki okrutnie.
_________________ Alfa 156 - dupowóz
Audi 90q- do zabawy
Polll dobrze mówi z tymi numerami startowymi bo teraz był troszkę chaos a i dla sędziów lepiej. Trzeba pamiętać że to wszystko jest tylko zabawą hehe ja nawet nie wiem jakie miałem czasy ale co tam nie o to chodzi grunt to sobie po latać w bezpiecznych warunkach
pozdrawiam
Z mojej strony na początek duże dzięki dla Wasyla za użyczenie swojego samochodu . Jak się okazuje kadett też może być fajny .
Co do slicków to też jestem ciekaw kogo masz na myśli Konrad. Jeżeli to prawda to ten ktoś się nie popisał, bo jestem pewny że pierwsza 10 jeździła na oponach z homologacją. Myślę że nawet byłbym w stanie napisać jakich konkretnie .
Co do markgum kontra toyo to wiadomo że R888 jest o klasę lepszą oponą. Markgum ma ściankę taką jak normalna opona drogowa i na szybkich, przyczepnych torach szybko odpada bieżnik. Sam byłem świadkiem jak z nowej opony po jednym okrążeniu w Ułężu odpadło 1/3 bieżnika . Co prawda z tego co słyszałem nie ma większych problemów z reklamacją ale co z tego skoro wszystkie opony są takie same. Natomiast z R888 są dwa problemy: cena i fakt że rozmiaru 195/50 R15 nie ma w Polsce i najwcześniej będzie na maj. Jest jeszcze trzecia opcja: federal 595 RS-R. W Evo podobno daje sobie radę bardzo dobrze ale jak się będzie sprawowała w lekkich FWD tego jeszcze nie wiadomo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach